Personal kit cruise america... yay or nay...

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Schmitzcuracao
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 15 jul 2018, 13:30

Personal kit cruise america... yay or nay...

Bericht door Schmitzcuracao »

Zoude julie de personal kit wel of niet aanraden a 55 usd
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Personal kit cruise america... yay or nay...

Bericht door babarage »

Tis gemak want het staat voor je klaar. Maar mijn ervaring van jaren geleden is dat de kwaliteit van de pannen en zo allemaal wat aan de matige kant is. In die zin zou ik geneigd zijn om ff een tripje naar een walmart en/of dollar store in te plannen waar je voor max hetzelfde geld net wat beter spul hebt. Kost je dan wel even wat tijd maar goed dat kun je doen op de ophaaldag. Liefst wil je dan toch geen lange rit inplannen dus dan kun je na het ophalen van de camper dit soort ongein ff doen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gast

Re: Personal kit cruise america... yay or nay...

Bericht door Gast »

Pannen? De personal kit is dacht ik alleen handdoekjes, etc.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Personal kit cruise america... yay or nay...

Bericht door babarage »

Verrek eoms je hebt gelijk. Ik loop die stomme kits door elkaar te halen. Sorry! Personal kits zijn de handdoeken en lakens en zo. Das ook allemaal beetje flut kwaliteit maar meer gedoe om mee te nemen en duurder om te kopen dus die zou ik eerder geneigd zijn om te nemen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
Annie
Amerika-expert
Berichten: 4594
Lid geworden op: 07 apr 2007, 22:54
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Biggekerke
Contacteer:

Re: Personal kit cruise america... yay or nay...

Bericht door Annie »

Wij nemen al jaren een comforter e.d. mee badhanddoeken kan je voor een paar dollar bij de walmart kopen, bij de personalkits zit ook servies en bestek dat zal je dan ook moeten kopen, dit doen we meestal bij een dollarstore.
Zelf hebben we een bak met lichtgewicht bestek, keukenmessen, blikopener e.d. en nemen die altijd mee, goedkoop bestek is slecht afgewerkt en vinden we niet lekker om mee te eten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer