Vreemde afwijking bij Hertz.nl

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aarjan
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 07 apr 2011, 21:10
Aantal x V.S. bezocht: 14

Vreemde afwijking bij Hertz.nl

Bericht door Aarjan »

Vorige week liep ik tegen iets vreemds aan bij Hertz.nl
Normaal gesproken zijn de tarieven die je via Europese Hertz sites krijgt inclusief alle toeslagen en noodzakelijke verzekeringen.
Ik had maanden geleden een collega geadviseerd om een Large SUV bij Hertz te huren voor zijn trip vanaf Ottawa.
Nu, kort voor vertrek, hebben we de reservering nog eens goed nagekeken, en bleek de LDW niet in het tarief te zitten!
Ook was ik verrast door de kilometerlimiet; dit heb ik nog nooit eerder gezien bij een huur van een personenauto in USA/Canada.
Bij alle andere beschikbare auto's was alles wel gewoon inbegrepen. Heb tevens nog een paar andere zoekopdrachten gedaan op de diverse Europese hertz sites, maar gelukkig geen enkel ander voorbeeld kunnen vinden.

Lang verhaal kort; geen paniek, maar wellicht toch even verstandig om je reservering na te kijken.
Bijlagen
Hertz1.JPG
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Vreemde afwijking bij Hertz.nl

Bericht door Almere vak V »

Ben denk ik niet de aangewezen persoon om hier iets van te vinden. Simpelweg omdat ik niet zo heel vaak een auto huur in Amerika. Maar heb nu 3 reserveringen uitstaan bij Hertz. Eentje in Seattle en twee in Portland. Alle drie met ongelimiteerde kilometers. Dat zou dan eventueel met Canada te maken kunnen hebben. Maar in mei nog een auto gehuurd in Vancouver en daar stonden geen gelimiteerde kilometers op. Maar dat was weer bij Alamo.

Ik zie dat je 17 juli vertrekt. Op het nu nog loont om iets anders te huren weet ik niet. Of je de ruimte nodig hebt weet ik ook niet. Maar als ik m nu er in druk op Hertz krijg ik ook de gelimiteerde kilometers. Je moet 20 dollarcent per kilometer extra betalen. Ik weet niet precies wat je wilt gaan doen. Maar voor ruim 3 weken Canada/Amerika is 4.400 kilometer niet heel erg veel. Ik denk dat je al snel 500, 600 EUR extra gaat betalen.

Bij een Toyota Highlander. Ietsje kleiner. Ben je en een stuk goedkoper uit wat huur betreft en zijn alle kilometers inclusief. Of kijk anders naar een MPV. Ziet er een stuk minder stoer uit. Dat wel. Maar wat ruimte betreft ongeëvenaard!!

Succes!!
Gebruikersavatar
Aarjan
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 07 apr 2011, 21:10
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Vreemde afwijking bij Hertz.nl

Bericht door Aarjan »

Die reservering hebben we inderdaad direct omgezet naar een Highlander.
De MPV was niet meer beschikbaar.

Zelf ga ik volgende maand naar Denver; de aanbieding voor de Escalade van Hertz was onweerstaanbaar :lol:

Mijn bericht was vooral bedoeld om mensen aan te sporen om hun reservering even na te kijken.
Het zal zeer waarschijnlijk niet veel voorkomen, maar beter nu even checken, dan straks aan de balie staan en de hoofdprijs betalen voor de LDW/CDW.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Vreemde afwijking bij Hertz.nl

Bericht door Almere vak V »

Haha, die Escalade heb ik inderdaad ook twee keer staan. :clap:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer