Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5761
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

@harryh Welke PC gebruik je ?

bijv gebruik van 192021 krijg je ook niet alle auto ś te zien.

PS ; vergelijk jij ook met Avis' s Flying Blue AWD ? F982700

https://one.avisworld.com/nl/partners/f ... r-Benefits
Laatst gewijzigd door bedeve op 27 okt 2019, 15:06, 2 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
MarjoleinW
Amerikafan
Berichten: 248
Lid geworden op: 01 sep 2012, 13:29
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door MarjoleinW »

roelb schreef:
27 okt 2019, 10:43
Op dit soort locaties krijg je gewoon wat je hebt gehuurd. Als je status hebt (5 star of presidents circle) dan kan er nog wel eens een upgrade vanaf, maar dat is geen garantie.
Hartelijk bedankt voor je reactie!
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

@bedeve heb na veel proberen de PC weggehaald, maakte niet uit voor de prijs in mijn periode en inderdaad kreeg ik minder auto's te zien. Maar ingelogd ook zonder PC krijg ik geen C auto's te zien.
Avis is duurder voor mij, bedankt voor het meedenken.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

@bedeve @Terpies bedankt voor jullie tips, we rijden intussen rond in Florida in een prima Ford Explorer voor $24,- per dag.

Er stond vrijwel niets in de PC op MIA, alleen een Jeep Grand Cherokee verder geen SUVs of Minivans. Mijn vrouw maar even daar geparkeerd ;) en ik even naar de Five Star area gelopen. Wordt daar net een Ford Explorer binnen gereden. Keus was snel gemaakt!
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5761
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

Mooi dat te lezen @harryh !

Grappig he dat je helemaal niet in de PC hoeft te zijn om een mooie auto te krijgen.
Datzelfde heb ik regelmatig bij National op SFO gehad .
Stonden de mooiste auto ś in de gewone aisle en niet bij de executives.
Geniet van de Explorer
Fijne tijd daar .
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Almere vak V »

bedeve schreef:
06 nov 2019, 09:21
Grappig he dat je helemaal niet in de PC hoeft te zijn om een mooie auto te krijgen.
Tegenwoordig kan je blijkbaar ook een Premium SUV krijgen tegen PC prijzen...

Ik kom net terug uit NY en mijn vrouw was de schade aan het opmaken nav. de inmiddels gebruikelijke herfstvakantie in de Northwest. Wij hadden een PC reservering staan voor $227 en een Premium SUV voor $379. Seattle ophalen/terugbrengen voor 11 dagen. Niks gezien in PC dus voor de aangewezen Ford Expedition gekozen. Niks mis mee.

Ik ben naar buiten gereden. CC en rijbewijs afgegeven. En nergens meer naar gekeken. Mijn vrouw is altijd degene die bijhoudt wat we voor tickets en auto's betalen. Waar dit was, wanneer dit was, bij wie dit was. Zo weet ze voor zichzelf wanneer we goed zitten met tickets boeken en auto's huren. Nu hebben we blijkbaar voor de Premium $286 betaald. Mijn vrouw zoeken waar dat bedrag vandaan komt. Want ze kan het niet herleiden. Uiteindelijk toch mar is op het contract gekeken wat we bij aanvang gemaild hebben gekregen. $227 voor de auto en $59 voor een tank benzine. Dat laatste doe ik namelijk altijd. Geen zin om bij het terugbrengen nog ergens naar een tankstation te gaan lopen zoeken.

Blijkbaar heeft degene bij de uitgang niet verder gekeken dan mn CC en de eerste de beste reservering die hij gevonden kon krijgen meteen gekoppeld aan mn CC. Dat is het positieve van het verhaal. Aan de andere kant kan het dus ook verkeerd uitvallen denk ik dan. Dus check je contract even goed voordat je naar buiten rijdt!

Maar een premium SUV voor $20,63 per dag vind ik een knappe prijs! :wink:
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

@Almere vak V mooie prijs! Ik probeer sowieso nooit meer dan $25 per dag te betalen, als ik een Explorer mee kan krijgen voor maximaal dat bedrag ben ik meer dan tevreden.

Als je dan zoals jij ook nog een premium SUV meekrijgt is dat meer dan geweldig :thumbup:
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5761
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

@Almere vak V We hadden het ergens over de Camaro. Kan niet meer vinden waar.

Ik vond deze link wel passend voor jou

https://pub.emails.hertz.com/ultimate-r ... =s6iu815js
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Grouchy
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 19 jun 2019, 18:35
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Grouchy »

Zaterdagavond vanuit AMS geland met DL411 in MCO, loop naar de PC area om wat uit te kiezen; h.e.l.e.m.a.a.l. leeg. 5Star; leeg. Gold: leeg. Korte versie: alles leeg, had dit nog nooit gezien :o

Er stonden wat premium upgrades en wat reserved auto's maar meer niet. Hertz medewerkster riep dat ze geen auto's meer hadden, alleen als de klant wilde upgraden konden ze je helpen.
Ik dacht, ik wacht wel een paar minuten en dan komt er vast wel wat binnen in de PC area. Niet dus, 25 minuten gewacht en toen was ik het eigenlijk wel zat. Na flink wat gepraat een 2019 dodge challenger RT 5.7-liter HEMI V-8 meegekregen, een van de twee premium upgrades die er nog stonden.
Kortom, weinig 'Ultimate choice' op MCO. Toen ik wegreed stonden er nog behoorlijk wat klanten te wachten op welke auto dan ook. :?:

Dan was de PC area @DFW twee weken geleden toch beter: 4 Mustangs, een Camaro, Premium SUV's, Pick up's en de gebruikelijke Chrysler 300's & Chevy Impala's.
Laatst gewijzigd door Grouchy op 12 nov 2019, 01:05, 1 keer totaal gewijzigd.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Het is hier Veterans Day weekend, drukker dan normaal. Maar Miami was vorige week ook al niet veel. Had je een backup boeking bij National gemaakt? Die hou ik achter de hand voor dit soort situaties.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Almere vak V »

bedeve schreef:
10 nov 2019, 16:18
Ik vond deze link wel passend voor jou
Woon helaas niet (permanent) in de US. Anders hield ik me graag aanbevolen.

Al moet ik zeggen. Als je nu bij ons de berg op, of af moet met al die bladeren in de bochtjes en vorst aan de grond dan is een 4 wheel drive toch wel prettig ipv 750 pk onder je rechtervoet...
Grouchy
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 19 jun 2019, 18:35
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Grouchy »

harryh schreef:
11 nov 2019, 03:50
Het is hier Veterans Day weekend, drukker dan normaal. Maar Miami was vorige week ook al niet veel. Had je een backup boeking bij National gemaakt? Die hou ik achter de hand voor dit soort situaties.
Naaah, huur elk jaar regelmatig bij Ultimate Choice locations en heb dit nog nooit meegemaakt. Er staat eigenlijk altijd wel wat en als het niet helemaal m'n keuze is wacht ik wel een paar minuten.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5761
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

@Grouchy Zo vanzelfsprekend is het niet...
Het heeft met moment en plaats te maken.
Als het gaat over SFO zou ik het met je eens zijn.
Als het gaat over LAX ben ik niet met je eens.
@harryh is zeer frequent Florida huurder en is ook wisselend enthousiast.
Dan spelen de hoogtij weekenden ook een belangrijke rol.
En daar ging het nu eigenlijk over. Veterans weekend zorgt er voor dat er minder huur autoos beschikbaar zijn.
Kom je nooit op dit soort dagen aan dan zeg je : "valt toch wel mee
Kom je met name op dit soort dagen aan zeg " wat valt de keuze tegen "
En zo komen stellige forum reacties tot stand :P
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Grouchy
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 19 jun 2019, 18:35
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Grouchy »

Grappig, heb betere ervaringen met LAX en wat mindere met SFO.

Geen dubbele bookings regelen is een bewuste keus hierzo ivm ervarigen uit het verleden. Reis (vliegtuig, rental car, hotel) al een aantal jaren zowat elke week & vaak meerdere keren in een week.
Wat betreft de USA; zie dat ik de laatse 8 maanden 12 maal bij Hertz in de USA gehuurd. In het verleden ook op/rond dagen zoals Thanksgiving, Veterans Day, Labor Day, 4th of July, Nieuwjaarsdag etc. Altijd leuk om te reizen tijdens die periodes :)
De eventuele voordelen wegen voor me simpelweg niet op tegen de nadelen (al die dubbele boekingen kosten vooral meer tijd dan het oplevert).
Gebruikersavatar
Djeli
Amerika-ontdekker
Berichten: 66
Lid geworden op: 13 mar 2007, 21:19
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Monster

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Djeli »

Wij willen volgend jaar april een auto huren bij Hertz in San Francisco. We halen hem op bij SFO en brengen hem terug op een andere lokatie in San Francisco (vandaar de keuze voor Hertz). Naar aanleiding van deze post heb ik me aangemeld als Gold Member, toch fijn als we de lange rijen op SFO kunnen overslaan!

Voordat ik me ging aanmelden heb ik bij de verschillend Europese Hertz vertegenwoordigers gekeken (goede tip!) en kom ik bij Hertz.co.uk het meest voordelig uit. En nu komt mijn probleem: als ik bij Hertz.co.uk wil boeken als Gold Member dan zet hij me terug naar de Nederlandse prijzen! Dat scheelt voor 4 dagen auto huur al snel $ 60,--. Is er een manier om dat niet te laten gebeuren? Of moet ik kiezen: duurder maar voordeel als Gold Member of goedkoper maar dat in de rij staan? Iemand hier ervaring mee?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Heb je de stappen gevolgd met niet inloggen, daarna 2e venster enz. zoals eerder beschreven, bv hier?
Gebruikersavatar
Djeli
Amerika-ontdekker
Berichten: 66
Lid geworden op: 13 mar 2007, 21:19
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Monster

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Djeli »

@harryh Dank je! Dit is precies wat ik zocht. Ik ga het proberen.
Gebruikersavatar
MarjoleinW
Amerikafan
Berichten: 248
Lid geworden op: 01 sep 2012, 13:29
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door MarjoleinW »

Ik heb een aantal weken geleden allerlei vragen gesteld en ik wilde even een update geven.

We hebben/hadden een auto (Nissan Roque) gehuurd bij Hertz in Jacksonville (JAX) via AutoEurope voor Eur 794,00 (periode 22-4 t/m 14 -5-2020)

Inmiddels is de status van National gematcht bij Hertz. Dit duurde trouwens een tijd omdat mijn man bij de Hertz bekend staat onder zijn roepnaam en bij National onder zijn officiele voornaam... :blink:
Maar goed, dat is nu eindelijk geregeld. Toen gaan zoeken op alle europese Hertz sites en op Hertz.co.uk met de CDP code 504224 van de ANWB, de Nissan Roque (IFAR) gevonden voor $754.00 maar ook de Chevrolet equinox (SFAR) voor $719.00 ! Dat is eur 650,00 , dat scheelt bijna 150,00 met onze originele boeking, plus dat we nu een tikkie luxere auto hebben.
Op Hertz.nl is deze auto in dezelfde periode $1389.00. Dat is bijna het dubbele. Waanzinnig verschil! :thumbup:

Kortom, ik en vooral mijn man zijn blij, iedereen bedankt voor de goede tips!

En o ja, met het 2e scherm en verversen lukte steeds niet. Ik raakte er helemaal gefrustreerd van. Ik zit normaal op Chrome internet en nu heb ik ingelogd op Firefox en toen lukte het wel omdat hij daar niks opgeslagen had van mij!!
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Almere vak V »

Djeli schreef:
19 nov 2019, 09:37
Wij willen volgend jaar april een auto huren bij Hertz in San Francisco.
Probeer ook de locatie South San Francisco. Ligt 2 minuten met de taxi van het vliegveld vandaan. Locatie ziet er niet uit. Er zit 1 iemand achter een bureautje. Die doet dus alles. Ook mensen die voor het eerst komen waar je even op moet wachten. Maar het scheelt soms enorm in de huurprijzen.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

MarjoleinW schreef:
20 nov 2019, 15:55
Inmiddels is de status van National gematcht bij Hertz.
Dan kun je met Gold status ook een groep C auto huren en uit de rij uitzoeken, ben je nog goedkoper uit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer