Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Hinko »

Bij mij wel, onderstaand mijn boeking.
Via hertz.nl
Screenshot_20230306_211538_Gmail~2.jpg
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Thx @Hinko en mijn boeking is ook voor Florida. Hertz maakt er een bende van, met die verschillende teksten.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

Laat op de avond halen mensen wel eens appels , peren en citroenen door elkaar ....

Over " No Shows " in het algemeen.
Het verschil tussen Pay Now en Pay Later
Pre-paid - post paid ...

https://blog.autoslash.com/car-rental-no-show-fees/


Ergens ben jij het spoor kwijtgeraakt @bvbal79 , maar het is natuurlijk wel voor ons allemaal interresant om te weten waar dat is gebeurd....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

a. Pay at location reservations can be cancelled any time before your scheduled pick-up time without an administrative charge.
b. Failure to cancel the reservation before your scheduled pick-up time will result on a No-Show/Lost Rental Charge as per below.
NO SHOWS/ LOST RENTALS

a. If you fail to cancel your reservation prior to the Pick-Up Time and do not collect the vehicle on the Pick-Up Date, or if you fail to comply with the pick-up terms (refer Rental Qualifications & Requirements), we reserve the right to make a No Show/Lost Rental Charge of GBP 70.00, EUR 95.00 (or local equivalent) which recovers our administration costs and compensates us for our inability to rent the vehicle when it was reserved for your use.

Het verhaal is zonneklaar :

Wat we hier zeggen over no -show zonder kosten bij postpaid wordt bevestigd !
Wat hier eerder is vermeld over no show met kosten bij pre-paid wordt bevestigd !

@bvbal79 blijft zijn fake info herhalen om daarmee zijn American Express referral te blijven repeteren
Het @Moderatorteam vond die reclame hier eerder niet geoorloofd : nu kennelijk wel !
Laat u mij uw refferals weten!!
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
bvbal79
Amerika-ontdekker
Berichten: 85
Lid geworden op: 06 dec 2022, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bvbal79 »

Post verwijderd omdat dit blijkbaar door iedereen als verwarring kan worden beschouwd

Ik heb mijn referral weggehaald als dat het beleid is.
Laatst gewijzigd door bvbal79 op 07 mar 2023, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

@bvbal79: Voor mij was het alleen dat je dezelfde opmerkingen blijft maken.
Zie die van december en de antwoorden erop viewtopic.php?p=1301125#p1301125
Maar dan toch weer de afgelopen dagen opmerkingen zoals deze:
bvbal79 schreef:
04 mar 2023, 11:50
laatst contact gehad met hertz usa, maar die beweren anders je moet voor de ophaaltijd cancelen, anders komt er een fee.
Je krijgt wéér mijn reactie, inclusief mijn ervaring dat er daadwerkelijk geen No Show Fee wordt gerekend, maar dat is dan niet voldoende?

Het zet andere mensen (en de vele meelezers) op het verkeerde been; Hertz rekent voor ons Europeanen geen No Show fee bij post paid boekingen.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Resetovic »

Mijn 1e ervaring mei vorig jaar, ben naar Avis gegaan en kreeg daar een Explorer mee, Avis was even spannend omdat dr huur prijs 400 dollar was voor 3 weken vandaar dat ik ook een reserve boeking had staan bij Hertz.

Hierna even richting de balie gelopen van Hertz en gevraagd of mijn reservering kon worden geannuleerd, mevrouw gaf aan dat dit niet via de balie mogelijk was, hierop even contact gemaakt met een wifi netwerk en gewoon geannuleerd.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2016
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Dit klinkt arrogant, maar ik heb het idee dat de klantenservicemedewerkers van Hertz vaak minder weten dan de meeste hier..
:mrgreen:
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

@dejong89 Niets arrogant aan. :wink: Denk dat dat niet enkel voor de klantenservicemedewerkers van Hertz geldt maar ook voor menig ander bedrijf dat iets met Amerikareizen te maken heeft. :mrgreen:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door tomv82 »

Hoi,

kan ik ergens zien hoelang mijn president circle status nog geldig is? Ik heb nu een boeking voor de maand juli tot begin augustus in Amerika. Maar ik weet niet wat er gebeurt met deze boeking moest mijn PC status afgelopen zijn. En iemand een idee hoe ik de PC (indien nodig) zou kunnen verlengen?

alvast bedankt,
groetjes Tom
Afbeelding
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door RuthdeLange »

Omdat de vraag eigenlijk hier thuis hoort en ik in het algemene 'autohuurforum' geen antwoord heb gekregen, wil ik de vraag nogmaals hier stellen.

Iemand had onderstaande in de kleine lettertjes gevonden:

Guaranteed upgrade is to the next car class only. This excludes Special Equipment such as Minivans, SUVs and Hertz Collections vehicles.
Upgrades do not apply to rentals longer than 30 days

Nu had ik in dit forum al vaker gelezen dat dat van die klasse niet klopt, dat je als PC lid gewoon naar de PC rij kunt lopen en daar een auto uitkiezen (op de locaties waar dit geldt).

Echter over het tweede heb ik nog niemand gehoord.
Heeft iemand hier ervaring mee: langer dan 30 dagen huren, een C-klasse boeken en een SUV uit de PC-rij meenemen?
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

Waar staan die kleine lettertjes? Bij het lidmaatschap van President's Circle?

Of zou het betekenen dat een gewone upgrade niet mogelijk is bij normale huur > 30 dagen en je hebt geen PC mogelijkheden ivm je status?

Op het moment dat jij uit de PC mag kiezen, heb je speciale privileges en zie ik het niet zozeer als een upgrade op het moment dat je een (grote) SUV uit de PC kiest terwijl jij 'maar' klasse C gehuurd hebt. Je kiest immers gewoon een auto uit de PC rij want daar heb je recht op. Of dat nu een kleine Sedan is of een grote SUV, alles wat daar staat mag je meenemen. Als jij dan > 30 dgn huurt zou ik niet weten waarom ze je bij het uitrijden vertellen dat de bewuste auto niet mag.

Maar wellicht ziet iemand anders het op een andere manier.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

Je hebt gelijk Roland @Coyote .....als je als Gold Member een C klasse sedan huurt en een XYZ meeneemt is er in verhuurtermen geen sprake van "upgrade " .
Er is een huur conform het Hertz Gold Plus Rewards loyalty programma ; niet meer niet minder.
Wanneer je als Gold member een misize suv huurt en een standard suv meekrijgt is wel sprake van een upgrade.
Een suv huur je net als een mpv niet in het Hertz Gold Plus Rewards programma
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door tomv82 »

goeieavond,
weet iemand hoe ik kan zien hoelang mijn lidschap president circle bij hertz nog geldig is? Ik heb boeking staan bij Hertz voor juli en augustus, maar ik vind nergens hoelang mijn lidmaatschap nog geldig is en of dit een probleem is moest deze toch vervallen.
alvast bedankt,
Tom
Afbeelding
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Droopy4u »

Ik zag de vraag al eerder in dit topic voorbijkomen, maar daar leek geen antwoord op gegeven te zijn:

Ik zit net op het randje van een maand huur voor mijn zomer trip.
Als ik boek van 2-jul 20:30 t/'m 2-jul 22:00 is mijn huur €275 goedkoper dan dat ik diezelfde dag al rond 14:00 inlever.
€1125 vs €1400.
Nu moet ik helaas echt rond die 14u inleveren anders mis ik mijn vlucht.
Hoe streng zijn ze met "extra" rekenen als je een paar uur eerder terugbrengt?
Iemand enig idee?
Je zou verwachten dat langer huren altijd duurder is maar dat is in deze situatie dus niet zo.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Stan.Gobien »

je mag altijd vroeger inleveren, je zal geen geld terug krijgen.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door georgesken »

Je mag bij hertz vroeger inleveren. Jouw geval is een randgeval waarmee je misschien wel wegkomt. Je prijsverschil zit hem in de maandhuur tov weekhuur. De prijs voor een maand huur is anders dan een de prijs per week. Als je in jouw geval een week te vroeg inlevert zal volgens hun voor waarden de prijs herberekent worden volgens het weektarief en het kan zijn dat 3 weken duurder uitkomt dan 1 maand huren. In dat geval zal je extra moeten betalen.

Hertz

Early return policy:
Allows early returns; for rentals that are not prepaid, rates will be recalculated based on the current rental fees at the time of return.[15][16] There are no refunds for early returns on prepaid rentals.[17]
Early return fees:
No additional fees
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Droopy4u »

Met betrekking tot een paar uur eerder terugbrengen heb ik even met Hertz chat gechat. Voor wat het waard is geven zij aan dat er helaas geen coulance periode is en dat er opnieuw een tarief bepaald wordt. Ik had wel het idee dat ze niet heel serieus ernaar gekeken had. Lastig hoor, als hij met het dan geldende tarief gaat herberekenen zou het zomaar opeens heel veel duurder kunnen worden dan die paar honderd euro die het nu scheelt.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1330
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ONYX666 »

an als je boekt van 14.00 tot 14.00 en gewoon later ophaalt. Welke tijd geld er dan ? de opgehaalde of de gereserveerde (je kunt immer toch vertraging hebben en daardoor ook onder die maand uit komen)
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Droopy4u »

Ja, dat is wel een goed idee. Maar ik heb geen idee wat dat doet voor het verhaal. Je zou zeggen dat later ophalen hetzelfde werkt als eerder terugbrengen. Als ze gaan her calculeren met de dan geldende tarieven kan het een hele dure grap worden.
Ik hoop op ervaringsdeskundigen hier die het al eens gedaan hebben.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer