Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
redeye
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 sep 2010, 22:58

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door redeye »

Is er alweer een werkende PC? Helaas doet de 192021 nog steeds niet.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door asv60 »

Je kunt 510000 gebruiken.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5759
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

redeye schreef:
24 mar 2023, 16:51
Is er alweer een werkende PC? Helaas doet de 192021 nog steeds niet.
Ja , Hertz is zelfs heel actief met PC ś
Maar die zijn steeds gekoppeld aan specifieke CDP ś
Uitgerekend CDP ś waar wij nix aan hebben.
De aloude 192021 is op dit moment niet in gebruik,maar dat betekent bij Hertz helemaal nix.
Kan zomaar zijn dat ie van de een op de andere dag weer in gebruik is.
Net zoals CDP 510000 heel lang niet meer in gebruik is geweest...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
redeye
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 sep 2010, 22:58

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door redeye »

@bedeve Zo jammer! Ik zoek al een hele tijd naar een lucratieve PC, maar tot dusver helaas geen geluk. Hopelijk komt er nog een die werkt met de Amex platinum CDP.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Resetovic »

Ook even mijn bericht hier en best benieuwd of ik iets heb misdaan of dat de Gold balie achter bij de PC gewoon vreemd is.


Vandaag aangekomen is San Francisco en hartstikke blij natuurlijk, paspoort controle was relax en niet druk en dus vrij snel buiten.

Richting PC gelopen en daar stond niet echt veel, maar wel een mooie Buick vrij netjes en vol optie met zo'n 24.000 miles.
En zo nu en dan kwam er wat binnen en om een verhaal kort te maken had ik al een Explorer geregeld met 21000 miles, maar achterbank was een 2 zits.
Ik wou deze dus meenemen en zag plots een zwarte Explorer rijden en die ging een paar blokken achterin, ik dus heen gerend en de dame gevraagd of ik die mee mocht nemen en dat ik bij pc stond, miles aas 140, dus gewoon nieuw.

Dame was heel vriendelijk en heeft de Explorer gebracht, ik wou haar een tip geven en heeft ze niet geaccepteerd.

Ik wou mijn broertje dus ook aanmelden als rijder dus richting de Gold balie gelopen.
En eigenlijk aangegeven heb een auto uit de pc en wat is de bedoeling verder.
Eerste wat ze eigenlijk schreeuwen was, does your name is on board and what does it say, ik dus ja en 2xx nog wat en beide dames dus die moet je meenemen en was er dus voor de grap heen gelopen eerder, dit was dus een klasse c Nissan.

Ik dus ik ben PC en heb mijn keuze gemaakt, waarop ze eigenlijk te keer ging van nee dat mag niet en de klasse moet voor betalen.
Waarom ik weer aangaf ik ben PC waar slaat dat op, kk heb toch een vrije keuze en weer een reactie terug van auto pp het scherm moet jij meenemen.

Ik gaf aan dat ik niet akkoord ging en kreeg een reactie van dat kk mijn stem verhoogde etc en gaf nogmaals dat het nergens op slaat en roep je supervisor maar.
Ze liep weg en ik weer van ik ga mee want ik wil horen wat je zegt, zij van nee je gaat niet mee 😂

Uiteindelijk kwam ze met iemand aan en degene gaf aan, je hebt geen keuze en je mag niet kiezen in de pc, want hier doen wij als locatie niet meer aan.
Ik nogmaals de voorwaarden zijn duidelijk, midsize is een vrije keuze in pc en zei weer minimaal huurtermijn 1 week en alles erboven moet je bij betalen, wij lopen al een tijdje inkomsten mis dus het is niet zoals jij het zegt.
880 dollar wat jij hebt betaald is niet van deze tijd gaf ze ook aan.

Ik ben toch blijven doordrammen van dit is hoe ik het weet en dat het gewoon raar is, uiteindelijk zei ik van ik ga maar naar Avis, want dit is gewoon onzin.
Toen ging ook zei naar haar supervisor om te overleggen.

Ze kwam terug en zei als uitzondering krijg je deze auto mee en wij doen dit dus normaal niet.

Letterlijk bijna 1 uur heeft dit hele gedoe mij gekost en op zich was ze wel vriendelijk.

Dit was echt een afschuwelijke ervaring en eigenlijk moest echt gewoon richting Avis gaan.

Snap het dus niet meer en wat hun bedoeling was of dat ok toch iets fout heb gedaan. Over de pc noemde ze ook dat het vooral auto's met hoge kilometers zijn, maar ik mocht eigenlijk helemaal niks anders dan de midsize sedan.

Uiteindelijk heeft ze mijn broertje bijgeschreven en gaf aan dat ik misschien rout assistant wil, rekening machine kwam te voorschijn met belasting kwam ik ze op 270, dit afgewezen en was er wel klaar mee.
140 op de teller en door, eenmaal ingestapt bleek er geen navigatie in te zitten 😂
Alleen Android auto of apple carplay, mijn Samsung heb ik Android auto er af gegooid en mijn Apple zit geen maps op.
Gelukkig had ik dus een 3e telefoon mee met Google offline maps en die kunnen verbindingen door wifi te zoeken en te updaten, even getest en snel weggereden.

Sorry voor mijn hele verhaal en hoop dat het niet half is want ben kapot, maar snap hier dus totaal niks van.

Gold Canopy en President Circle, ze werkten mij met 3 man behoorlijk tegen en in SFO had dus geen recht, Gold Canopy gaven ze ik weet niet wat dat is.

Eigenlijk wil ik ook wel een klacht indienen, maar dan ook weer niet omdat het toch weer opgelost.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Ing »

Ing schreef:
18 jul 2022, 01:52
Zojuist op SFO auto opgehaald voor 3 weken met Presidents Circle. Bij aankomst stond mijn naam niet op het bord, dus naar binnen. Daar de mededeling; ja, uh huurt de auto langer dan 2 weken, dus mag niet kiezen. Is een full size OK? Ik gaf aan dat dat niet OK was, ik heb gekozen voor Hertz ivm keuze en ik minimaal een SUV wilde. Toen kwam ze; ik heb een 2022 Ford Edge staan. Ik: nou, liever een Chevrolet Equinox (vind ik een fijne auto, met goed zicht en werkende Android Auto). Zij: dat heb ik niet reserved staan. Ik; ik kies voor Hertz ivm keuze in Presidents Circle. Zij; ja, maar langer dan twee weken. Ik; dat staat nergens. Zij; oke, ga maar naar de Presidents Circle en kies een auto uit. Ik naar de vrij beperkte presidents circle, met weinig keuze en veel kleinere auto's. Hoop Ford Edge, weinig anders.

Puntje bij paaltje: weggereden met een Chevrolet Equinox. Wel 25.000 miles op de teller, maar verder wel prima auto en precies wat ik wilde. In veel grotere SUVs heb ik slecht zicht of werkt Android Auto niet lekker, van Ford vind ik het hele audio systeem niet zo mooi en fijn werken. Dus; uiteindelijk happy, maar wel een beetje gek dat er opeens een langer dan 2 weken regel is voor Presidents Circle?!
Hi, zie hierbij mijn ervaring met Hertz op SFO, die wilden ook moeilijk doen over het meenemen van iets uit de rij. Uiteindelijk zonder al teveel gedoe wel gelukt. Toen gaven ze als argument; doen we niet bij 3 weken huur.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5005
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Wat een verhaal zeg, nog nooit zoiets gehoord @Resetovic

Er staat hier https://www.hertz.com/rentacar/location ... sco/SFOT15 toch echt over SFO:
- Gold Canopy Service
- Gold Choice

en hier https://www.hertz.com/rentacar/products ... choice.jsp staat SFO er ook bij, en er staat:
How Hertz Ultimate Choice Works:
You no longer go to an assigned car. You decide what to drive. Gold Members: When you book a midsize class vehicle or larger, you have access to exclusive vehicles based on your status.

Go to the car zone indicated on your reservation.
Choose the car that is right for you. You'll find a range of makes, models and colors to suit you.
Get in and go.

As a loyalty member, you have access to a select group of cars with enhanced features. Your zone is clearly marked based on your loyalty tier status.
Gelukkig is het opgelost, fijne vakantie!
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2012
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Ik denk dat je gewoon pure pech hebt gehad.
Niet meer over nadenken en genieten van je vakantie.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Resetovic »

Met alle ervaringen hier gelezen en wat een President Circle voor staat was dit echt raar om te ervaren.

Zoals @Ing zegt was hun argument 1 week mag, 3 weken geen enkele recht en dit is al jaren zo hier op SFO.

Ik heb ze wel behoorlijk bezig gehouden en niet opgegeven 😂, mijn neef zei al van wat is je meerprijs laten we dat gewoon doen, waarop ik zei van no way want ze proberen mensen gewoon op te lichten.

Uiteindelijk alsnog gelukt en nu genieten van de Explorer met 140 op de teller voor 880 dollar.

Hoop dat het allemaal meevalt bij anderen die bij Hertz op SFO komt de aankomende maanden.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2012
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Gewoon gelul. Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!
En welkom bij de Ford Explorer club @harryh stuurt je, als voorzitter van de fanclub, een sleutelhanger op als welkomst cadeau
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Resetovic »

Vorig jaar ook een vrij jonge Explorer gehad via Avis en heeft toch echt mijn vakantie perfect gemaakt omdat het echt een fijne auto is.

Huidige Explorer is volgens niet echt een full optie geloof ik, zoals geen navigatie en rijden zonder handen ook niet en veel dingen ook weer wel.

Harryh heeft groot gelijk 👌.

Denken jullie dat het nodig is om er een melding van te maken nadien betreft mijn ervaring?
Niet dat het veel zou uitmaken, maar normaal blijft het niet gezien zijn mijn recht en iets uithalen denk ik ook niet.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14301
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

@Resetovic Apart verhaal van Hertz op SFO. Je zou het na je vakantie eens kunnen melden bij Hertz. Eens zien wat ze erop te zeggen hebben.

Vorig jaar juni had ik voor 3 weken een auto gehuurd bij Hertz op SFO (inleveren JFK), ook President's Circle. Mijn naam stond niet op het bord. Ben toen gelijk naar de PC gelopen. Auto uitgezocht en wilde uitrijden. Dat lukte niet omdat ik nog niet bij de balie langs geweest was (was eerste keer Hertz sinds ik officieel member ben en had er al op gerekend). Met de auto naar de balie gereden. Auto op slot gedaan en mij binnen laten registreren en aangegeven dat ik reeds auto uitgezocht had. Dat was allemaal prima en kon vervolgens uitrijden (hele proces duurde overigens erg lang vanwege drukte maar dat is een ander verhaal).

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5005
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

dejong89 schreef:
28 mar 2023, 15:57
En welkom bij de Ford Explorer club @harryh stuurt je, als voorzitter van de fanclub, een sleutelhanger op als welkomst cadeau
Hierbij @Resetovic Welcome to the club :)
image.png
image.png (83.81 KiB) 995 keer bekeken
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 654
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door RuthdeLange »

harryh schreef:
28 mar 2023, 09:20
Wat een verhaal zeg, nog nooit zoiets gehoord @Resetovic

Er staat hier https://www.hertz.com/rentacar/location ... sco/SFOT15 toch echt over SFO:
- Gold Canopy Service
- Gold Choice

en hier https://www.hertz.com/rentacar/products ... choice.jsp staat SFO er ook bij, en er staat:
How Hertz Ultimate Choice Works:
As a loyalty member, you have access to a select group of cars with enhanced features. Your zone is clearly marked based on your loyalty tier status.
Ik lees echter op die pagina waar uitleg staat over Hertz Ultimate Choice en PC (Amerikaanse site) ook:
* Upgrades guaranteed up to full-size vehicle (A-D class vehicle with highest upgrade to F).

https://www.hertz.com/rentacar/misc/ind ... es_it_work

Ik heb echter een small SUV nodig. En F is een sedan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hierdoor (verhalen hiervoor) ook zorgen om maak als vrouw alleen.
Want als ze wijzen op deze informatie, dan kan ik wel volhouden dat het anders staat op het forum maar hun website is toch duidelijk ;-)
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2012
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@RuthdeLange Laat 1 negatieve ervaring je niet afschrikken. Je hebt keuze uit de aisles en zo is het. Vele forumleden zijn je voor gegaan. Op Youtube staan talloze videos. Flyertalk staat er vol mee. Minimaal een categorie C en je mag uit de aisles kiezen. Met uitzondering van de manager special maar ook daar heb ik ooit een mazzeltje mee gehad ( gegokt en gewonnen )

Wil je echt 100% garantie op een kleine suv? Die is er niet. Dan moet je een kleine SUV boeken. Dan betaal je wel wat meer, maar heb je wel de zekerheid. Hoe groot is de kans dat er een kleine suv in de aisle staat? Heel groot. Ik ben ze tot nu toe altijd tegen gekomen maar een garantie is het niet.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5005
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

@RuthdeLange zoals @dejong89 al zegt, een upgrade is iets anders dan uitzoeken uit de rij binnen Hertz Ultimate Choice. Een upgrade heb je eigenlijk alleen wat aan als je niet op een UC locatie huurt, of een specifieke klasse huurt A-D. En inderdaad, als je de gok niet wilt nemen kun je beter een specifieke klasse SUV huren of een 2e boeking maken.
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 654
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door RuthdeLange »

Dan vertrouw ik er maar op. Bedankt!
Wouterkaas
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 apr 2022, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Wouterkaas »

En zorg voor de zekerheid dat je je papierwinkel op orde hebt. Boeking, mailtjes met bevestigingen etc. en mocht je bijvoorbeeld via mail je reservering omgezet hebben naar Gold Canopy, dan die mail ook printen. Mocht er dan onverhoopt toch discussie ontstaan (lijkt me onwaarschijnlijk) dan kun je dat laten zien. En als dat ze niet overtuigt dan kan het je allicht helpen om ze wat goodwill te laten tonen en je een bepaalde auto alsnog mee te geven.

Komt goed! :thumbup:
TDAM
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 nov 2022, 13:47

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door TDAM »

Wat een gedoe allemaal. Week na Pasen huren wij in 3 weken in Las Vegas bij Hertz met PC status dankzij matches hier. Neem aan dat SFO een uitzondering was maar zal toch maar mapje maken met reservering etc. Heb nog een AMEX Gold kaart wat halfbakken gekoppeld is aan Hertz, misschien helpt dat ook nog. En verder helpt bot voet bij stuk houden wel zo te zien. Dank voor delen van ervaring en geniet van de trip!
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door HennyCox »

TDAM schreef:
31 mar 2023, 15:10
Wat een gedoe allemaal.
Geen stress!! Dit is een op zich staand verhaal, 99% vd gevallen gaat alles heel soepeltjes hoor. In oktober heb ik zelfs met PC-status en Gold Canopy een auto (Ford Explorer) uit de Reserved rij kunnen meenemen :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer