Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

@bedeve exact $0 denk ik :) maar jij en ik weten heel goed hoe het spel werkt... :thumbup:

Geniet van je trip! Safe travels!
Douraque
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jan 2022, 11:41
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Douraque »

Na jaren bij Alamo gehuurd te hebben, ben ik voor aankomende juni/juli (Florida) op zoek gegaan naar auto. Gezien ik ook geschrokken ben van de prijzen, ben ik mij wat meer in National/Hertz gaan duiken. Met behulp van dit forum ben ik National nu Executive member (geen Elite helaas) en heb ik bij Hertz de status match gedaan. Bij Hertz ben ik nu dus Five Star.

En nu het boeken:
1. Dien ik nu minimaal een categorie C auto te boeken om een auto uit de Gold cq. Five Star rij te mogen kiezen? Ik zag dat bij PC status dit minimaal vereist was, maar voor mij is onduidelijk of dit ook geldt bij Five Star (lijkt mij wel, maar wil het toch even checken).
2. En moet ik bij aankomst dan nog langs de counter of kan ik die skippen en direct naar de garage gaan?

Alvast bedankt voor het antwoord
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Welkom op dit forum @Douraque, check de openingspost van dit topic of zoek even, die vraag is hier al (heel) vaak voorbij gekomen...
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

harryh schreef:
24 jan 2022, 12:23
Welkom op dit forum @Douraque, check de openingspost van dit topic of zoek even, die vraag is hier al (heel) vaak voorbij gekomen...
Ook 1 vraagje: hoe kan je nu bewijzen dat je de auto geboekt hebt met president circle status? Het staat nergens op mijn reserveringbevestiging. Bedankt voor de hulp
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2020
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Als het goed is heb je een PC status en staat er op je reservering Gold Canopy of, indien het je 1e keer is, standard counter.
Dit staat in je account en op je lidmaatschapskaart. Je zou ook nog je lidmaatschapskaart op je mobiel kunnen downloaden (inloggen bij hertz, rechtsboven op je naam klikken en dan zie je print lidmaatschapskaart staan ). Als het goed is staat er ook groot onder je naam President's circle
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Precies. En als je nu op "Bekijk/wijzigen" klikt (vanuit je email of op hertz.nl) zie je daar bij je reservering Service Type: Gold Canopy.
Dan rechtsboven op je account klikken en dan zie je dit
image.png
image.png (5.98 KiB) 623 keer bekeken
@robinthart
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

Ik zie bij mijn lidmaatschap etc president circle staan, maar als ik kijk naar mijn reservering zie ik alleen maar staan “standard Counter” niet Gold Canopy terwijl ik de reservering gemaakt heb terwijl ik was ingelogd etc.
Laatst gewijzigd door robinthart op 24 jan 2022, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

dejong89 schreef:
23 jan 2022, 22:10
Indien het de eerste keer is dat je via Hertz huurt met je PC status krijg je de melding " Standard counter " te zien.
Het antwoord staat hier @robinthart ;)
Kun je je post nog even aanpassen? Helemaal quoten van het vorige bericht is niet nodig en niet toegestaan volgens de forum regels ;)
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

Ik ben een beetje onhandig met het forum. Excuus. Bedankt voor je reactie. Jammer dat ik geen bewijs kan leveren dan dat ik het geboekt heb met deze status. Hopelijk doen ze niet moeilijk :)
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Bij jouw berichten krijg je dit en dan kun je 'm aanpassen.
image.png
image.png (800 Bytes) 590 keer bekeken
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

robinthart schreef:
24 jan 2022, 16:01
Ik ben een beetje onhandig met het forum. Excuus. Bedankt voor je reactie. Jammer dat ik geen bewijs kan leveren dan dat ik het geboekt heb met deze status. Hopelijk doen ze niet moeilijk :)
Omdat het waarschijnlijk je eerste keer is dat je bij Hertz huurt (of huurt met deze status) willen ze je rijbewijs zien.
Dit hoeft geen probleem te zijn, als er gold canopy op je reservering staat. Anders kunnen ze het alsnog terplekke bij de balie regelen. Tip: ga gewoon naar de balie in de garage zelf, en niet in de airport building, dan word je vele malen sneller geholpen. :thumbup:
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

Maar Golg canopy staat er dus helaas niet. Bedankt voor de tip
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2020
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Dan nog zou ik gewoon naar de garage gaan. Kies je auto, laat je reisgenoten wachten bij de gekozen auto en loop zelf even langs de balie IN de garage zelf.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

Kun je trouwens niet bij een hertz knel Nederland je account activeren? Ik ken die rijen bij Miami AirPort. Met 2 kleine kinderen zie ik al een drama voor me hahah
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Nogmaals: het gaat om de balie IN de garage, niet in de terminal.
Je zet vrouw en kids en bagage neer op de bankjes bij de balie en gaat zelf op je gemak even in de garage kijken. Gaat prima.
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

:thumbup:
mblokland
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 jun 2013, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door mblokland »

robinthart schreef:
24 jan 2022, 17:05
Maar Golg canopy staat er dus helaas niet. Bedankt voor de tip
Even als check, de reservering moet je gemaakt hebben na het verkrijgen van je status match een bestaande reservering wordt niet omgezet naar je nieuw verkregen status.
cvr
Amerikafan
Berichten: 323
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvr »

Bijzonder, ingelogd als PC member krijg ik met 510000 met/zonder 192021 vrijwel geen auto's tegen nog best wel stevige prijzen. Als gast met 510000 en met/zonder 19202 krijg ik veel meer auto's tegen veel lagere prijzen. @Terpies had al eens geschreven dat je als PC meestal geen Cat C te zien krijgt en dat klopt, ik zie zelfs maar iets van 4-5 auto's met stevige prijzen.

Vreemd dat ik als gast betere prijzen krijg met de bekende codes dan als PC member.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Op welke site kijk je dan als je niet inlogt @cvr ? Het lijkt erop dat je dan tarieven ziet zonder verzekeringen, dus die tarieven gelden niet voor jou.
cvr
Amerikafan
Berichten: 323
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvr »

Beide keren op Hertz.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer