Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
cvr
Amerikafan
Berichten: 317
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvr »

Dank voor de additional driver antwoorden!

Nav de vraag over eerder inleveren heb ik nog eens naar mijn reserveringen gekeken. Nooit eerder opgevallen maar 7 dagen Hawaii zien er als volgt uit (voor een minivan):

Rate Details
1 week at 635.00 USD 635.00 USD
1 extra day at 106.00 USD 106.00 USD

Dit voelt idd wat krom, iemand suggesties over hoe dit te omzeilen (en uiteraard de prijs omlaag te krijgen).

En die laatste dag moeten we terug naar het vliegveld dus ja we hebben een auto nodig :-)
mpaauwe
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 11 mar 2014, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door mpaauwe »

Zorgen dat je binnen de 7x24 uur blijft met huren. Dus iets later ophalen, iets eerder inleveren.
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dennis118 »

Hallo allemaal,

Normaal gesproken huren wij altijd bij National, maar door de bizare prijzen, dit keer uitgeweken naar Hertz. Ik heb momenteel een boeking staan voor in juli ophalen op de luchthaven van Las Vegas. Zoals in het eerste bericht beschreven een cat C auto gehuurd, zodat ik zelf mn auto kan uitkiezen. Ik heb de presidents circle status, dus zou dan ook uit deze rij mogen kiezen.

Nu lees ik hier verschillende berichten aangaande de Gold Canopy Service. Is dit echt noodzakelijk om te hebben of heeft dit nog andere voordelen (buiten dat je niet langs de balie hoeft) ik heb deze status namelijk niet, daar dit de eerste keer is dat ik bij hertz huur. Wat is hier de concequentie van en kan ik nog iets doen om aan deze status te komen?
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door georgesken »

Het heeft enkel als voordeel dat je bij je eerste huur niet eerst langs de balie moet. (Dit kan natuurlijk heel wat tijdswinst opleveren)
Maar je mag zowiezo een auto uit de PC aisle uitkiezen
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dennis118 »

Dank voor je snelle reactie. Kan ik op de 1 of andere manier nog aan deze ' status ' komen. Of ontkom ik er niet aan, om eerst langs de balie te gaan omdat dit mn eerste huur is bij Hertz?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2014
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Nu lees ik hier verschillende berichten aangaande de Gold Canopy Service. Is dit echt noodzakelijk om te hebben of heeft dit nog andere voordelen (buiten dat je niet langs de balie hoeft)
1. Niet langs de balie
2. Je huurt een midsize maar kunt uit Gold,Five star en PC kiezen. Dat is al best een groot voordeel ten opzichte van iemand die geen lid is.

Als er op je reservering geen '' Gold canopy '' staat. mail dan even met ' Veerle ' a.k.a alpha_nl@hertz.com.
Lukt dit niet? Geen stress, je loopt bij aankomst gewoon door naar de garage, kiest je auto, laat je reisgenoten bij de auto wachten en loopt even langs de gold desk in de garage. Dit is al zo ongelofelijk vaak hier uitgelegd dat ik mij afvraag waarom ik dit nog een keer herhaal :lol:
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

cvr schreef:
18 mei 2022, 18:06
Nav de vraag over eerder inleveren heb ik nog eens naar mijn reserveringen gekeken. Nooit eerder opgevallen maar 7 dagen Hawaii zien er als volgt uit (voor een minivan):

Rate Details
1 week at 635.00 USD 635.00 USD
1 extra day at 106.00 USD 106.00 USD

Dit voelt idd wat krom, iemand suggesties over hoe dit te omzeilen (en uiteraard de prijs omlaag te krijgen).
Het lijkt erop dat je de auto geen 7 dagen maar 8 dagen huurt.

Wat is je huurperiode? Incl. ophaal- en inlevertijd?

Autohuur probeer ik altijd per 24 uur te plannen. Dus ophalen om bijv. 17:00 u dan lever ik de huurauto ook in om 17:00 u. Zo heb ik nu een reservering bij Hertz staan voor 22 dagen met ophaal- en inlevertijd om 19:00 uur en wordt er keurig 3 weken huur + 1 dag extra aangegeven.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dennis118 »

dejong89 schreef:
18 mei 2022, 23:27
Nu lees ik hier verschillende berichten aangaande de Gold Canopy Service. Is dit echt noodzakelijk om te hebben of heeft dit nog andere voordelen (buiten dat je niet langs de balie hoeft)
1. Niet langs de balie
2. Je huurt een midsize maar kunt uit Gold,Five star en PC kiezen. Dat is al best een groot voordeel ten opzichte van iemand die geen lid is.

Als er op je reservering geen '' Gold canopy '' staat. mail dan even met ' Veerle ' a.k.a alpha_nl@hertz.com.
Lukt dit niet? Geen stress, je loopt bij aankomst gewoon door naar de garage, kiest je auto, laat je reisgenoten bij de auto wachten en loopt even langs de gold desk in de garage. Dit is al zo ongelofelijk vaak hier uitgelegd dat ik mij afvraag waarom ik dit nog een keer herhaal :lol:
Bedankt! Veerle gemaild 😀. Je 2e punt klopt volgens mij niet helemaal. Het uitzoeken van een auto uit de gold, five star ofpc aisle is afhankelijk van je (PC) status en niet perse van de Gold Canopy service. Toch?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2014
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@dennis118 Als ik zonder status een reservering aanmaak dan krijg ik de counter service. Ben ik Gold member dan krijg ik, afhankelijk van mijn status, de keuze uit een van de 3 of alle 3 de rijen. Het is eigenlijk maar net hoe je het bekijkt. :D
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
cvr
Amerikafan
Berichten: 317
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvr »

Coyote schreef:
19 mei 2022, 06:02

Het lijkt erop dat je de auto geen 7 dagen maar 8 dagen huurt.

Wat is je huurperiode? Incl. ophaal- en inlevertijd?

Autohuur probeer ik altijd per 24 uur te plannen. Dus ophalen om bijv. 17:00 u dan lever ik de huurauto ook in om 17:00 u. Zo heb ik nu een reservering bij Hertz staan voor 22 dagen met ophaal- en inlevertijd om 19:00 uur en wordt er keurig 3 weken huur + 1 dag extra aangegeven.

Roland
6 juli 16.00 - 14 juli 10.00 dus het klopt idd dat het om 8 dagen gaat. Blijkbaar val je na 1 volle week terug in het dagtarief, dat vind ik wat vreemd en daar gaat mijn vraag over.
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dennis118 »

dejong89 schreef:
19 mei 2022, 20:30
@dennis118 Als ik zonder status een reservering aanmaak dan krijg ik de counter service. Ben ik Gold member dan krijg ik, afhankelijk van mijn status, de keuze uit een van de 3 of alle 3 de rijen. Het is eigenlijk maar net hoe je het bekijkt. :D
Zoals eerder al aangegeven ben heb ik de presidents club member status. Op dit account heb ik ook de reservering gemaakt. Als ik vervolgens de reservering open zie ik staan Service type: Standard counter. Als ik dan helemaal naar beneden scroll zie ik bij waarschuwingen staan: Gold service niet bevestigd.

Nogmaals dit is de eerste keer dat ik huur bij Hertz, kan het daarmee te maken hebben dat ik eerst langs de balie moet en kan ik er van uitgaan dat ik met mijn status toch een auto kan uitzoeken in 1 van de hierboven genoemde aisles?
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

dennis118 schreef:
19 mei 2022, 19:58
. Het uitzoeken van een auto uit de gold, five star ofpc aisle is afhankelijk van je (PC) status en niet perse van de Gold Canopy service. Toch?
Er zal toch eerst op het verhuurstation van jouw keuze een Gold Canopy aanwezig moeten zijn om uberhaupt een keuze tussen Gold-, Five Stars of President Circle te kunnen maken.
Weet jij zeker dat je huurt vanaf een plek waar Gold Canopy van toepassing is ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dennis118 »

Volgens mij wel. Is de Hertz locatie op de luchthaven van Las Vegas (McCarran international airport). Volgens mij heeft die vestiging het hele pakket ( alle aisles) op die locatie. Misschien dat iemand die er is geweest dit kan bevestigen.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2014
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Jep. Las Vegas is een ultimate choice locatie
Als het goed is gaat Veerle nu Gold Canopy toevoegen. Zo niet, geen zorgen. Zie mijn eerdere post :mrgreen:
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dennis118 »

dejong89 schreef:
20 mei 2022, 00:40
Jep. Las Vegas is een ultimate choice locatie
Als het goed is gaat Veerle nu Gold Canopy toevoegen. Zo niet, geen zorgen. Zie mijn eerdere post :mrgreen:
Thanks! Nog geen reactie van Veerle 😄. We wachten af en hopen op een positief bericht.
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door marieke van oorschot »

Ik begin opeens te twijfelen… In mijn Hertz-profiel staan bij Amerika alle optionele verzekeringen aangevinkt. Moeten deze op aanwijzen of weigeren staan?
Loves Vegas!
Gebruikersavatar
Timmeehhh
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 aug 2018, 07:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Timmeehhh »

Voor het eerst heb ik ook een boeking gedaan via Hertz, met een PC status nu en om laten zetten naar Gold Canopy.

Nu zijn er wat wijzigingen in onze reis gekomen, en blijft de auto in principe hetzelfde maar zou ik graag een extra bestuurder toe willen voegen: Ik neem aan dat ik gewoon alsnog langs de counter ga om dit te regelen bij aankomst?

Daarnaast heb ik de volgende opties in de boeking staan:

Afbeelding

Nemen jullie de Personal Accident Insurance/Personal Effects Coverage bij een autohuur via Hertz? Of is dit (om welke reden dan ook) niet nodig?

Thanks.
Groetjes Tim
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Zie hieronder, als je met de 51k code hebt geboekt is een extra bestuurder inbegrepen. Langs de balie gaan betekent de hoofdprijs betalen, vooraf regelen is beter.

Verzekeringen: Antwoord staat in de openingspost Auto huren viewtopic.php?p=1227970#p1227970

Spoiler: die extras heb je niet nodig
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

marieke van oorschot schreef:
21 mei 2022, 07:21
Ik begin opeens te twijfelen…
Twijfel nooit @marieke van oorschot ..... Deny gewoon alles ....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door marieke van oorschot »

Duidelijk :lol: :thumbup:
Loves Vegas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer