Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14316
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

Zo gek is het niet dat de prijzen van Hertz niet omlaag gaan.

Ook die van mij staat al enkele maanden op hetzelfde tarief. Kan me echter van voorgaande jaren ook herinneren dat er weinig tot geen verandering in prijzen was.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1862
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door asv60 »

Als je de 510K code gebruikt staat er bij mij ook RQ NPP, hoort dat zo? Bij screenshots hier van boekingen zie ik vaak alleen 20 Generic staan.
Is er momenteel nog een werkende PC code?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
MartijnL
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 jul 2019, 14:51
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door MartijnL »

Ik heb boeking voor mij gemaakt en kon deze twee PC gebruiken, waarbij de een meer korting geeft dan de ander.
210402 - ging een dag huur af
210400 - Ging 25 dollar af

Eventueel nog 210401 proberen, maar gaf weinig korting

Verder geeft 510000 bij mij amper korting, daarom die van AMEX Silver gebruikt, heb deze CC, zelfs die van Mastercard en VISA geven meer korting

RQ heb ik BEST gebruikt
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1862
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door asv60 »

Dank je wel. Helaas leveren de PC codes geen extra korting op bij mijn boeking.
Heb nu C klasse geboekt voor $40 pd. Heb nog steeds President's Circle gelukkig. Vind het een prima prijs! Is pas voor Okt, kan altijd weer annuleren als zich een betere deal voordoet.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5762
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

bedeve schreef:
08 feb 2024, 20:13
Kan iemand even wat uitleg geven.
@Coyote misschien ?

Het heeft even geduurd..
Nu pas begrijp ik het .
Lekker op het terras in de Spaanse zon kom ik er achter hoe het zit.
Degenen die via statusmatch de President Circle hebben bereikt zijn "tijdelijke " leden .
Zoals ook bij Avis je status na 6 maanden wijzigt.
En je dus op bepaalde momenten je status opnieuw moet bevestigen
Degenen hier die in october 2017 via de Lufthansa " miles and more " actie gekoppeld aan Mastercard President Circle hebben bereikt hebben die status zo lang als het duurt
status.png

Nog bedankt voor je hulp @Coyote

PS ;
De bijbehorende publicitaire Mastercard CDP is 501032
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5016
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

:thumbup:
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1332
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ONYX666 »

de amex platinum code scheelt redelijk wat. Nu is het zo dat ik hertz president circle heb maar dat de amex platinum op mijn vorouw haar naam staat.
Ik zal ook de hoofdbestuurder zijn.

Kan ik het boeken op mijn naam en gaat het dan goed ? Of moet ik een account aanmaken op naam van mijn vrouw en nog proberen te matchen (is er nog een manier ?) en mag ik dan wel (gratis) rijden (we huren in los angeles)
Laatst gewijzigd door ONYX666 op 10 mar 2024, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door HennyCox »

Zojuist mijn boeking met 510K code geannuleerd en met de Amex platinum code geboekt. Ik heb geen Amex card, maar er is nog nooit gevraagd naar enig bewijs.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5967
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Harry »

Ook niet nadat je een ongeval veroorzaakt hebt? Dat zou namelijk interessante informatie zijn, dat er nergens op gelet wordt is al decennia duidelijk, het gaat er nu juist om wat er gebeurt als er onterecht een kortingscode gebruikt wordt bij een ongeval.
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 308
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door habbekuk »

Tja, ik zoek ook het voordeel in alle code`s waarvan ik weet dat ik (gratis) member
of daadwerkelijk een kaart gebruik.
Lijkt mij toch wel een risico als er inderdaad iets op het pad is gekomen en
je gegevens worden opgevraagd..
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5016
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

En wellicht wordt er minder gedekt qua verzekering omdat de benodigde Amex Platinum dat zou dekken...
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 781
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ClaireVHaut »

hier ook weer bij hertz een auto geboekt voor Costa Rica, 510K gaf mij de beste prijs en na mailjte met Veerle ben ik weer netjes PC
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1332
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ONYX666 »

boeken jullie zonder in te loggen en daarna aan je account koppelen via veerle ?
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door HennyCox »

@ONYX666 Ik boek terwijl ik ingelogd ben en krijg dan ook meteen "gold canopy" service op mijn bevestiging.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1332
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ONYX666 »

volgens mij is het goedkoper als je niet ingelogd boekt :)
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door HennyCox »

Geeft bij mij geen prijsverschil of ik ingelogd ben of niet.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 781
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ClaireVHaut »

Harry schreef:
11 mar 2024, 09:01
Ook niet nadat je een ongeval veroorzaakt hebt? Dat zou namelijk interessante informatie zijn, dat er nergens op gelet wordt is al decennia duidelijk, het gaat er nu juist om wat er gebeurt als er onterecht een kortingscode gebruikt wordt bij een ongeval.
ik denk oprecht niet dat het wel of niet juist gebruiken maken van een kortingscode iets zegt over een schuldvraag bij een ongeluk of schade.

Ik neem aan dat jij als boeker er zelf voor zorgdraagt dat je de juiste verzekeringen hebt afgesloten. Maak je gebruik van een code van een creditcard die je niet hebt, dan maak je ook geen gebruik van de voordelen en is het verstandig om dan goed te kijken welke verzekeringen je eventueel mist. En ben je niet goed verzekerd is dat nog altijd je eigen verantwoordelijkheid en staat m.i. los van het gebruik van welke code dan ook. Aan de verhuurder de taak om te controleren of de boeker inderdaad een bepaalde lidmaatschap heeft en daar bewijs van te vragen, doe ze dat niet, dan zij ze zelf toch ook in gebreke gebleven ?
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Stan.Gobien »

Schuldvraag niet natuurlijk.
Maar valse gegevens gebruiken bij afsluiten van je contract kan het contract en de daarbij horende verzekeringen ongeldig maken.
En dan verhalen ze de schade gewoon op jou en moet je zelf maar zien de schade terug te verhalen op de tegenpartij wanneer je niet in fout was.
Zie ook dit recent bericht op Flyertalk:
https://www.flyertalk.com/forum/35799577-post5040.html
En ik herinner me ook nog een artikel van een gelijkaardig verhaal van iets langer geleden maar vind het niet direct meer.

Daarom gebruik nooit corporate contract codes war je geen recht toe hebt.
Codes van spaar programma's en verenigingen zijn meestal geen probleem.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5967
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Harry »

ClaireVHaut schreef:
12 mar 2024, 15:04
Harry schreef:
11 mar 2024, 09:01
Ook niet nadat je een ongeval veroorzaakt hebt? Dat zou namelijk interessante informatie zijn, dat er nergens op gelet wordt is al decennia duidelijk, het gaat er nu juist om wat er gebeurt als er onterecht een kortingscode gebruikt wordt bij een ongeval.
ik denk oprecht niet dat het wel of niet juist gebruiken maken van een kortingscode iets zegt over een schuldvraag bij een ongeluk of schade.

Ik neem aan dat jij als boeker er zelf voor zorgdraagt dat je de juiste verzekeringen hebt afgesloten. Maak je gebruik van een code van een creditcard die je niet hebt, dan maak je ook geen gebruik van de voordelen en is het verstandig om dan goed te kijken welke verzekeringen je eventueel mist. En ben je niet goed verzekerd is dat nog altijd je eigen verantwoordelijkheid en staat m.i. los van het gebruik van welke code dan ook. Aan de verhuurder de taak om te controleren of de boeker inderdaad een bepaalde lidmaatschap heeft en daar bewijs van te vragen, doe ze dat niet, dan zij ze zelf toch ook in gebreke gebleven ?
Je sluit een contract af op valse voorwendselen, het contract is daarmee niet rechts geldig. Zolang alles goed gaat heeft dat geen consequenties, maar bij een schade toegebracht aan derden gaat een verzekeraar verder kijken. Als er geen rechtsgeldig contract is kan de verzekeraar alle schade op jou gaan verhalen. De vraag is in deze, wil je dat risico lopen voor een paar tientjes extra korting?
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 781
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ClaireVHaut »

@Harry als je het zo bekijkt. Dan zou het idd kwaad kunnen. Ik heb ze zelf nooit gebruikt (alleen die niet aan kaarten of bedrijven vast zitten) maar zo zou ik het niet bekeken hebben. Maar dan moeten dit soort codes hier niet gedeeld worden , best risicovol dan. Of een duidelijke disclaimer erbij.

Wellicht slim om eens een lijstje hier neer te zetten met meest recentste / bekendste codes plus waarmee ze gebruikt kunnen worden (waar ze aangekoppeld zijn / welke creditcard oid ) Nu moet je hele topic doorspitten.
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer