Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Pepito »

Nog bedankt voor het doorgeven, maar toen ik gisteravond checkte was de Yukon al niet meer beschikbaar. Ik ga nog wel even doorzoeken.
Heb nu een full-size sedan one way Boston Chicago voor volgende zomer, 10 dagen voor $409, en verwacht dat dat met PC keuze wel goed moet komen voor 5 personen. Alhoewel de huidige berichten op flyertalk het vooral over lege keuze rijen hebben. Maar vrouwlief en schoonmoeder willen per s’e een ‘grote auto’, lees minivan of full size SUV. Heb voorlopig een backup minivan bij AVIS geboekt voor $900. En voorlopig willen ze naar Avis.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

b_talens schreef:
21 okt 2021, 22:26
Dat valt mee 😅 ik zou nu in november voor 2 weken 2500 betalen voor deze auto . Heb nu een boeking bij hertz staan voor een regular SUV 2 weken voor 640 , wel off airport maar is het enige echt betaalbare .voor het eerst in jaren dus geen national dit keer 😔
Herz is normaliter geen straf, maar off-airport heb je geen Gold Canopy, dus ik zou zeker kijken of je niet alsnog auto 'met een smoes' om kan ruilen op de airport.
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door b_talens »

Die had ik ook al bedacht 😅 hebben we al 2x eerder gedaan met een auto die niet beviel .😊 Eerst maar eens kijken of de statusmatch naar pc er op tijd doorheen komt .
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

:offtopic: Als je dat omruilen toch al van plan bent, zou je een backup reservering kunnen maken voor een Groep C sedan: het vereiste voor een PC boeking, volgens mij bespaar je je dan ook nog de extra kosten van de SUV die je nu gereserveerd hebt.
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 23 okt 2021, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: berichten verplaatst
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door b_talens »

@Terpies qua prijs scheel het maar 20 euro of zo en is ook nog niet zeker van omruilen . We halen op in Miami en rijden gelijk door na de vlucht naar Orlando . Omruilen op Miami gaat hem niet worden (te moe en ben enige met rijbewijs dus ff switchen van bestuurder kan niet ) dus dan wordt het Orlando maar mijn dochter is er maar 9 dagen dus ook even de vraag of dat tijd technisch handig is . Mischien bevalt de auto wel . Leuk als het groter maar denk nu gezien alles dat we ook maar zo kunnen kiezen voor maximaal genieten van onze tijd daar . Soms is even met beide benen op de grond staan en dankbaar zijn voor wat je wel hebt ook even goed 😊...al blijft de full SUV lonken 😂
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Hertz heeft 100.000 Tesla's besteld, verlengkabels mee volgend jaar haha https://www.ad.nl/auto/dit-bedrijf-best ... ~a6ed50ed/
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Volgens mij was de deal dat je, als je een tesla huurt, tijdens de Rental period gratis mag laden via het SuC netwerk :thumbup:
Kan even zo snel de link niet vinden….
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 482
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Mies2301 »

Succes met je Tesla en je roadtrip van 4.000 km :lol:
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Harry »

Als je je er een heel klein beetje in verdiept Mies, dan zou je weten dat dat geen enkel probleem is. :wink:
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2014
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »



Lets go !
Lijkt op een aparte klasse die je zou kunnen boeken.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 482
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Mies2301 »

Harry schreef:
26 okt 2021, 09:04
Als je je er een heel klein beetje in verdiept Mies, dan zou je weten dat dat geen enkel probleem is. :wink:
Dat vind jij, feit blijft dat je met een accu veel afhankelijker bent en meer stops moet maken door het gelimiteerde bereik van de auto's.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

In eerste instantie dacht ik, best leuk om eens een Tesla mee te krijgen.

Echter, gezien mijn reisgedrag vraag ik me af of het handig is met een EV. Het wordt pas interessant als de oplaadpunten ook in ruime mate aanwezig zouden zijn bij de motels. In 2019 (laatste keer Amerika) heb ik bij geen enkel motel een oplaadpunt gezien bij een motel. En als die er nu wel is, moet je ook maar hopen op een vrije plek...

Wat me in Canada opviel is het ruime aanbod van oplaadpunten voor EV. Zelfs op restarea's langs de weg.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Als je rijden met een EV gewend bent bestaan al deze genoemde problemen nauwelijks :thumbup:
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Pepito »

Misschien zit er ook nog verschil in ‘je eigen’ EV hebben met gekoppelde app en laadplek thuis of in de buurt of een EV huren?
Ik heb dit jaar 13 keer een EV gehuurd/meegekregen, waarvan 5 keer bij Hertz. Het rijdt heerlijk, maar het lagere bereik in combinatie met minder vlot en op minder plaatsen dan tanken kunnen aanvullen van je bereik betekent wel dat je er zeker rekening mee moet houden.
Ik heb al een keer meegemaakt dat de auto ‘s ochtends niet was opgeladen, en ik toch het idee had dat ik hem de avond ervoor goed had aangesloten. (Zover ik weet niets anders gedaan gezien gemerkt dan de keren daarvoor dat het wel goed ging. En dit zou je misschien met een app sneller doorhebben?)

Ik weet niet hoe de situatie nu is met laad mogelijkheden in de VS, maar voor een rondreis zou ik nog twijfelen of ik een EV zou willen hebben, en dan ligt het er misschien ook nog aan welke, met welke range.

In NL ben ik er wel blij mee, en krijg ik nu liever een EV mee in plaats van een ouderwetse auto, gelukkig weten mijn vrienden bij Hertz dat, dus als er een staat heb ik mazzel.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Tesla heeft het goed voor elkaar met het SuC (Supercharger Netwerk) en de goede connectie van de auto met de infrastructuur helpt daarbij enorm.
Komt daar nog bij dat je bij huur van een Tesla via Hertz gratis via ditzelfde netwerk kan laden en dan wordt het ook nog leuk.

Maar inderdaad, voor de meeste roadtrips in de US is een EV misschien nog een beetje een uitdaging, maar het is wel goed dat Hertz dit initiatief neemt en EV's toevoegt aan zijn vloot.
Ik deel je mening overigens: als je een EV gewend bent wil je niet gauw meer een oliestoker rijden. :thumbup:
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Pepito »

Voor komende zomer heb ik een 10 dagen van Boston naar Chicago. Eerst familiebezoek in Maine en dan nog via of “Groen” of New York naar Chicago. Hiervoor wil ik denk ik toch liever een ouderwetse auto.

Daarna ben ik nog tweeeneenhalve week in LA bij familie. Hiervoor zou ik best een Tesla willen hebben, als je dan ook makkelijk via hen kan laden. Parkeren in de straat zou namelijk lastig worden, en al helemaal als je moet laden, alhoewel, dan kan je misschien bij een laadpaal staan, maar ik kan me van zomer 2019 niet herinneren dat ik die toen in de buurt gezien heb. Lette er misschien ook niet zo op, alhoewel me wel al altijd een Tesla dealer om de hoek op viel.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2014
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Heeft iemand ervaring met CDP code 510000?
Ik krijg met deze code zeer gunstige tarieven te zien.
Voor 21 dagen Denver ( 13 mei ophalen) kom ik dan uit op 900$ voor Mazda 3, inclusief alle verzekeringen. ( zowel op Hertz.co.uk als Hertz.be )
image.png
image.png (65.38 KiB) 511 keer bekeken
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Trom
Amerikakenner
Berichten: 887
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Trom »

Even invoeren bij zoeken rechtsboven op de site. Diverse meldingen uit 2018.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2014
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Ja al gedaan. Een code die met " pensioen " zou zijn maar ik kan hem gewoon gebruiken.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

Krijg je geen problemen met deze code dat het een korting van een bepaald bedrijf is als medewerker?

Mvg

Robin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer