Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5967
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Harry »

Er was ook een afspraak dat alleen algemene codes hier geplaatst mogen worden, ik heb niet het idee dat er nu nog op gelet wordt. De kans dat het mis gaat is natuurlijk ook erg klein, maar de consequenties kunnen enorm zijn.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

ClaireVHaut schreef:
13 mar 2024, 10:36
Maar dan moeten dit soort codes hier niet gedeeld worden , best risicovol dan. Of een duidelijke disclaimer erbij.
Deze discussie werd volgens mij getriggerd door dit bericht:
Zojuist mijn boeking met 510K code geannuleerd en met de Amex platinum code geboekt. Ik heb geen Amex card, maar er is nog nooit gevraagd naar enig bewijs.
en dan is het toch vrij duidelijk dat je een Amex platinum kaart moet hebben?
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14316
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

ClaireVHaut schreef:
13 mar 2024, 10:36
Maar dan moeten dit soort codes hier niet gedeeld worden , best risicovol dan. Of een duidelijke disclaimer erbij.
Zie het openingstopic van dit topic. Daar staat een duidelijke disclaimer. Bovendien wordt er regelmatig door forumleden aangegeven niet zomaar elke willekeurige code te gebruiken.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Timothy555 »

Voor zover ik kan zien mag je de code voor Amex Platinum gebruiken ongeacht waar je Amex uitgegeven is, correct? Het is niet alleen voor US-Amex?
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5762
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

Stan.Gobien schreef:
12 mar 2024, 19:46
Zie ook dit recent bericht op Flyertalk:
https://www.flyertalk.com/forum/35799577-post5040.html
Daarom gebruik nooit corporate contract codes war je geen recht toe hebt.
Uitgesproken AVIS verhaal .
Die zijn uitgesproken loyaal tov de bedrijven die bij hun een Corporate tarief hebben afgesproken ; misbruik wordt gestraft.
Tot nu toe is hier eigenlijk maar een uitgesproken corporate code aan de orde geweest.
Een Honeywell tarief.
Afblijven ; de rental beheerder krijgt een lijstje van gebruikers en als jouw naam daar op staat en niet gekoppeld is aan een employee / gepensioneerde nummer heb je een probleem.

@dejong89 heeft in Covid periode heel veel National Car codes doorgerekend.
Wat zal dat een teleurstellende inspanning zijn geweest, want op de een of andere manier zijn voor ons die USA bedrijfstarieven bijna nooit financieel interessant.
Misschien die Nationmal CAR contract code BNNVARA ; maar daar wil een fatsoenlijk mens niet mee in een adem genoemd worden

een kortingsvoucher als reclame drager kun je rustig gebruiken.
Een fantasie code van een affiliate idem dito

Vind je autoverhuur een leuke business en trekt je website veel bezoekers ?
" Meld u dan nu aan voor het Alamo.nl affiliate programma! Met ons affiliate programma verdient u vanaf 6% commissie per boeking die wordt gemaakt via de links op uw eigen website, nieuwsbrief of PPC campagne. Met een cookietijd van 30 dagen verdient u ook geld als bezoekers later terugkomen en de boeking maken."

is een idee.!...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
MartijnVP
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 27 dec 2021, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door MartijnVP »

Timothy555 schreef:
13 mar 2024, 16:04
Voor zover ik kan zien mag je de code voor Amex Platinum gebruiken ongeacht waar je Amex uitgegeven is, correct? Het is niet alleen voor US-Amex?
Hertz heeft ook de AMEX Platinum EMEA code 633306 en deze kan je dus met een Nederlandse of Belgische AMEX kaart gebruiken.
Ik heb met deze een hele poos terug een boeking gemaakt voor volgende week vrijdag.
NY, CA, NV, UT, AZ, FL, GA, SC, NC, TN, AL
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5762
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

Ik heb het eens anders aangepakt ....
Zie iedereen hier blij zijn met lagere tarieven en ik kreeg een tarief voor April in Dallas maar niet naar beneden.
Goede raad bleef duur.

Ben ik met Hertz aan t bellen gegaan...
Ze zitten in Dublin ..
In gesprek met een leuke mevrouw kwam mijn tariuef voor een week $ 64 naar beneden....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door RuthdeLange »

In het subforum ‘welke auto kreeg je mee’ schreef iemand over Hertz bij het vliegveld in Denver:

Nogmaals gevraagd hoe het nou zat met de President's Circle. Die was toegevoegd volgens haar. Maar waarom mag ik dan niet naar de President's Circle Aisle? Daar ging mevrouw niet over en de check-in was nu al afgerond. De President's Circle mensen zaten in een ander gebouw aan de andere kant van de parkeerplaats, dat moest ik daar dan maar regelen.

Ik lees hier in andere berichten over deze locatie niets over, dat je naar een andere incheckbalie moet voor PC. Vraag me dus af of dit nog steeds zo is. Iemand een ervaring uit 2023?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Ik snapte weinig van dat bericht dat je plaatste @RuthdeLange. Dus even de originele post erbij gezocht.
Je vergat de zin ervoor mee te plakken: "Uiteindelijk de dag voor de huur President's Circle status bereikt, maar geen tijd meer om de boeking toe te voegen."
Dat zal de oorzaak zijn geweest. Je hoeft niet langs welke balie dan ook als er in je boekingsbevestiging "Gold Canopy" staat.
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door RuthdeLange »

Ik had de relatie niet gelegd met die extra zin want wij moeten wel langs de balie want is 1e keer dat ik bij Hertz huur.
Daarbij is de vraag dus (meer specifiek): weet iemand of je idd nog steeds op n andere locatie moet inchecken als je dus de 1e x bij Hertz huurt en PC-status hebt?
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door RuthdeLange »

Heb mijn boeking dus ook niet kunnen toevoegen ondanks mijn vraag aan het alpha e-mail adres.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Als je geen Gold Canopy op je bevestiging hebt zul je langs de (gewone) balie moeten helaas. Er is geen aparte PC balie of zo.

Waarom kon Veerle niet helpen?
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door RuthdeLange »

Nee, heb het haar gevraagd maar de eerste x moet ik volgens haar langs de balie.

Maar die balie vind ik geen probleem. Echter, in dat stukje over Hertz Denver bleek dat de balie van PC dus niet direct bij de gewone balie is. Dat had ik nog van niemand gehoord. Dacht dat er alleen PC rijen waren, niet dat je naar een andere locatie moet. Dus vraag me af of dat nu nog steeds zo is.
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door RuthdeLange »

Want er stond: De President's Circle mensen zaten in een ander gebouw aan de andere kant van de parkeerplaats, dat moest ik daar dan maar regelen.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Stan.Gobien »

Soms is er wel in de parkeergarage zelf nog een bureau'tje waar je als Gold Member terecht kan.
Maar in al mijn ervaringen was dat gewoon dicht bij de ingang van de parkeergarage (vanuit de lobby).
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2020
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Die balie zit in Denvervgewoon praktisch naast de PC. Komt goed. Zou lekker naar de auto's lopen, je keuze maken en daarna zelf even langs de desk lopen.

Afgelopen week de auto opgehaald in Los Angeles. Het was SUV all the way. Meerdere Ford Explorers, GMC Acadia, 4runners en een uitgeleefde Nissan Armada. Wij gingen uit goede gewoonte voor de Ford Explorer XLT. :mrgreen: Wel iets te gehaast gekozen, deze had al 22.000 mijl op de teller maar daar is tot nu toe niets van te merken.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Did I hear Ford Explorer :mrgreen:
Goeie keus!
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1332
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ONYX666 »

ga nu toch maar even mijn vrouw presidents circle matchen (ik ben het al). Ze heeft een platinum amex kaart en met die code is het goedkoopst.
Ik had enjkele filmpjes gekeken over lax maar zag daar steeds bijna geen suvs staan maar nu stonden er blijkbaar wel veel.
Heb sowieso een alamo backup boeking voor een standard suv, enige nadeel is om mocht er niets bij hertz staan het een flinke tippel is naar alamo :)

Nog wel 1 vraag volgens mij geeft presidents circle ook recht op gratis extra bestuurder ? ik zal rijden maar mijn vrouw zal dus de huurder gaan zijn.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2020
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Aanbod is per dag en uur verschillend dus laat je niet gek maken.
Als er niets staat loont het soms om even rustig te wachten of om even vriendelijk met een medewerker te babbelen.

Trouwens, achter mijn naam stond dit keer een nummer. Dus er was een auto toegewezen (Ford Mustang cabrio). Het was verder geen probleem om te wisselen maar toch apart. Had het in eerste instantie ook niet door want was blind naar de aisle gelopen
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Stan.Gobien »

Zitten Alamo en Hertz niet gewoon in een gezamenlijk rental car center bij LAX?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer