Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
cvdv1991
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2022, 11:13
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvdv1991 »

steentjuh schreef:
13 mei 2022, 12:19
cvdv1991 schreef:
13 mei 2022, 08:55
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.

Ik ga in SFO voor het eerst een auto huren via Hertz, ik heb me zojuist aangemeld voor het Gold Rewards programma. Ik begrijp dat ik de eerste keer toch langs de balie moet, moet ik dan naar de standaard balie of Gold balie?
Probeer sowieso PC status te verkrijgen, hoe dat werkt is via de 1e pagina goed te vinden. Verder kun je via Alpha_nl@hertz.com proberen om je boeking om te zetten naar Gold Canopy, dan hoef je niet eens langs de balie. Of dit lukt is wel afhankelijk van het humeur van Veerle.

Mocht dit niet lukken meld je je in de garage, daar zit de gold balie.
Dank voor je reactie, heb een mailtje gestuurd met de vraag het om te zetten naar Gold Canopy.
Ook meteen gevraagd status te matchen met m'n Emerald status.
steentjuh
Amerikafan
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 jan 2014, 23:41
Partner van: yente
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door steentjuh »

@harryh deze doet het met een 3.6 v6 en 415pk gelukkig ook niet slecht :lol:
paul-s83
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 27 sep 2021, 15:41
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door paul-s83 »

harryh schreef:
13 mei 2022, 16:33
steentjuh schreef:
13 mei 2022, 12:11
ik heb alleen weg staan kwijlen bij de locale ford dealer thuis maar er nooit in gereden.
Haha! Een Ford Explorer heeft maar 2 stoelen op de 3e rij. Meestal worden die verhuurd in de Limited of Platinum Edition en dan hebben ze alle toeters en bellen, ik vind die ook lekker rijden en zitten en hebben een riante motor.
[offtopic] Tijdens onze rondreis in Florida ben ik wel een beetje verliefd geworden op de Ford Explorer. Had een MY2022 Limited met alle toeters en bellen. Jammer dat zo’n auto in nederland nogal onpraktisch is (en daarnaast niet te betalen…) [/offtopic]
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1991
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Hmm, ik dacht dat ik onze ervaring van vandaag hier had gedeeld maar deze is weg?

Nou ja, korte samenvatting.... Vandaag in Denver de auto opgehaald

Gold en Five star waren bijna leeg. President circle was redelijk gevuld. Dat klinkt niet heel hoopgevend maar wat er stond was voor ons voldoende.
Veel SUV's in verschillende maten. Er stonden 2 Nissan Armadas, Chevrolet Equinoxen, Ford Edge en Escape en iemand reed net voor onze neus weg met een Ford Explorer. Wij zijn uiteindelijk weggereden in een mooie Chevrolet Traverse met AWD, Wifi en werkende Sirius XM. Prima!
De back up booking was dus in ons geval niet nodig.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
steentjuh
Amerikafan
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 jan 2014, 23:41
Partner van: yente
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door steentjuh »

@dejong89 dan rijden we in exact dezelfde auto. Hier gelukkig ook werkende Sirius XM.

Heb jij enig idee hoe dat zit met die wifi? Kan er niks over vinden qua additionele kosten bij hertz. Hij was al geactiveerd dus ik ga ervan uit dat het wel losloopt. Werkt perfect trouwens, ook de navigatie werkt erg fijn en kan ook winkels en points of interest vinden.

Edit : :offtopic: grappig, ik zit jullie reisverslag te lezen en wij zijn rond de zelfde tijd vertrokken op schiphol, ook met delta. Alleen wij kregen avondeten direct na het opstijgen ipv ontbijt :lol:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

dejong89 schreef:
14 mei 2022, 04:45
Wij zijn uiteindelijk weggereden in een mooie Chevrolet Traverse met AWD, Wifi en werkende Sirius XM. Prima!
De back up booking was dus in ons geval niet nodig.
:thumbup:

@steentjuh Die WiFi kun je gewoon gebruiken, dat is meestal een paar GB gratis van AT&T of een andere provider. Meestal zijn die al op gebruikt dus je hebt geluk.
sep
Amerikakenner
Berichten: 701
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door sep »

@dejong89 En gelukt! "Veerle" heeft mijn oorspronkelijke boeking geannuleerd en een nieuwe gemaakt, gekoppeld aan mijn PC account :clap: Voor dezelfde prijs. Dus nu cat C voor $1245 voor 36 dagen. Er zal vast wel iets moois bij staan in die categorie.

Supertip, bedankt!
Nu alleen nog even vliegtickets....

Saskia
Zedro
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 sep 2016, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Zedro »

Hoi,

Ik heb ze ook gemaild. Kijken of het mij ook lukt.

Groet,
Zed.
cvdv1991
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2022, 11:13
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvdv1991 »

steentjuh schreef:
13 mei 2022, 12:19
cvdv1991 schreef:
13 mei 2022, 08:55
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.

Ik ga in SFO voor het eerst een auto huren via Hertz, ik heb me zojuist aangemeld voor het Gold Rewards programma. Ik begrijp dat ik de eerste keer toch langs de balie moet, moet ik dan naar de standaard balie of Gold balie?
Probeer sowieso PC status te verkrijgen, hoe dat werkt is via de 1e pagina goed te vinden. Verder kun je via Alpha_nl@hertz.com proberen om je boeking om te zetten naar Gold Canopy, dan hoef je niet eens langs de balie. Of dit lukt is wel afhankelijk van het humeur van Veerle.

Mocht dit niet lukken meld je je in de garage, daar zit de gold balie.
Nogmaals dank voor je tips!

Heb een mailtje gestuurd naar bovenstaand adres en heb nu PC status en Gold Canopy gekregen, wat een top service daar!

Nog een vraagje, ik zit ff door die accept/decline shizzle heen te spitten in mijn Hertz profiel, kom ik dit tegen:
image.png
Welke moet ik hier nou aan laten staan, en wat is nu inbegrepen in mijn huurprijs?
Zedro
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 sep 2016, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Zedro »

Hoi,

Die van mij is ook aangepast door Veerle. Er staat nu gold canopy idd. Er staat alleen nergens iets over president circle ga er van uit dat dat goed komt.

Groet,
Zed.
cvr
Amerikafan
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvr »

Vraagje over additional drivers, "spouse" zit er uiteraard in maar kan ik ook mijn 25 jarige zoon gratis toevoegen (ben PC).?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

@cvr nope, je zoon valt daar niet onder helaas.
Zie de definities hier https://www.hertz.com/rentacar/reservat ... S&EOAG=YYC
Authorized Operators
Acceptable Authorized Operators are automatically covered on the Rental Agreement.

Authorized Operators are:

- The employer, employee or fellow employee of renter on company business, (when booking includes company Corporate Discount Number).

-The renter’s spouse* or domestic partner** if the renter is a loyalty member of Hertz Gold Plus Rewards (all tiers)

- Authorized Operators do not have to be present at time of rental.

- There are no fees for Authorized Operators.

*A spouse is defined as persons in a legally recognized marriage, same sex marriage and partners in legally recognized civil unions.

** A domestic partner is defined as an unmarried partner of the same or opposite sex (not a relative) who permanently resides as part of the same family unit, at the same address as the renter, as validated by the address on the driver's license.

Additional Authorized Operators
- Individuals not automatically covered on the Rental Agreement as Authorized Operators noted above need to be approved by Hertz after completing an "Authorized for Additional Operator" form.

Additional Authorized Operators Fees
$ 13.50 per day, maximum $ 189.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Tipsy_1 »

Bij Hertz "gold" heb je toch automatisch een gratis extra driver? Of is dat niet meer zo?
In onze boeking staat ook dit:
"Inbegrepen in het tarief
Inclusief
Onbeperkte mijl inclusief
Luchthaven toeslag
Toeslag Extra Bestuurder
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Customer Transportation toeslag/ Concession Recovery toeslag
Binnenlandse Veiligheidstoeslag
MISCELLANEOUS SDT FEE
Kentekenregistratie toeslag dekking "
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Ik vind alleen maar spouse or domestic partner, maar misschien zie ik iets over het hoofd? Iemand anders, misschien @bedeve?
Gebruikersavatar
Maarten-Annique
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 okt 2010, 14:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Maarten-Annique »

Ik heb een auto gereserveerd van 23 juli tot 18 augustus, dit is drie weken en 5 dagen. Als ik de auto 4 weken zou huren, is de huurprijs $300 minder. Kan ik de auto 4 weken huren en 2 dagen eerder inleveren?
Hertz geeft aan dat ik dan moet betalen voor de vervroegde terugkeer, maar kan niet zeggen hoeveel. Wij huren de auto op Las Vegas International Airport. Heeft iemand hier ervaring mee?
steentjuh
Amerikafan
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 jan 2014, 23:41
Partner van: yente
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door steentjuh »

@Maarten-Annique ik zou de gok wagen, geloof niet dat ze meer dan 300 dollar rekenen als ze al iets rekenen. Ik denk dat ze alleen vertellen dat je niets terug krijgt voor je resterende dagen.

@cvdv1991 ik zou persoonlijke verzekering nog aanzetten en het daarbij laten. Het gaat er toch uiteindelijk om wat er included is in je huurprijs. Wel top dat het zo snel geregeld is.

@Zedro of je PC bent of niet kun je zien in je account. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan. Als je het niet bent heb je vaak veel minder keus. (In ons geval in seattle waren de gold en five stars rijen compleet leeg)
Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door BigJesper »

harryh schreef:
17 mei 2022, 20:23
Ik vind alleen maar spouse or domestic partner, maar misschien zie ik iets over het hoofd? Iemand anders, misschien @bedeve?
Met de 510000 code zit er een extra bestuurder (ongeacht spouse of domestic partner) erbij. Ik heb dat ook met mijn reservering.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Bedankt @BigJesper, zie hieronder @cvr @Tipsy_1
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

BigJesper schreef:
18 mei 2022, 08:14

Met de 510000 code zit er een extra bestuurder (ongeacht spouse of domestic partner) erbij. Ik heb dat ook met mijn reservering.
Yep, zoostmaarnet!
:offtopic:

Loungegebruik ;das ook een onderwerp wat hier eens aan de orde mag komen.
Onderweg van LAX naar ALC groet ik u vanuit Lounge 25 op Schiphol
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

:thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer