Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
diver99
Amerikafan
Berichten: 186
Lid geworden op: 24 mar 2013, 14:54
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door diver99 »

zit net nog even te kijken naar mijn reservering met code 510000 en 192021.
Ik heb een reservering staan en daar staat op cdp 20 generic.
Ook staat erbij dat als je de code gebruikt voor een niet zakelijke boeking, men de code verwijderd en je het reguliere tarief in rekening brengt.
Het verschil tussen gewoon en gold is meer dan 1400 euro.
Wat doe ik fout of welk risico loop ik.
Een boeking zonder enige code is ook heel erg duur

Ik heb nu een nieuwe reservering gemaakt met alleen code 510000 en zie dan cdp 20 generic staan. Waar is die code 510000 eigenlijk van? Hij staat wel op gold canopy
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1991
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Deze code is vrij te gebruiken.
Meerdere leden zijn je al voor gegaan en hebben in dit prachtige topic hun ervaringen gedeeld. Idem voor de PC code 192021.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door kwarktaart »

Ik heb maanden geleden de autohuur vastgelegd en vooruitbetaald en kom er nu achter dat als ik de reservering nu zou makwordt?en, het maar liefst $1500 goedkoper is… ik heb Veerle gemaild met deze constatering en het verzoek dit prijsverschil terug te betalen. Heeft iemand er ervaring mee of dat gedaan?
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Pepito »

Als je hem nu wijzigt, krijg je dan niet vanzelf het lagere tarief?
Of annuleren (tegen de eventuele kosten, is dat nog steeds gratis, en anders ook wel te overzien) en de nieuwe boeken. Nou ja, misschien dan eerst de nieuwe boeken, en dan pas annuleren.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door kwarktaart »

Als ik nu probeer te wijzigen krijg ik de foutmelding dat er geen prepaid tarief beschikbaar is. Ik heb natuurlijk een prepaid reservering gedaan en vindt t prima dat geld terug te ontvangen om vervolgens een nieuwe reservering te maken die ik terplekke betaal. Maar bij voorkeur wordt het prijsverschil teruggestort door Veerle, dan hoeft niks gecancelled te worden en opnieuw geboekt.
Vinay
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 03 jun 2015, 10:11
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Vinay »

kwarktaart schreef:
24 jun 2022, 17:15
Ik heb maanden geleden de autohuur vastgelegd en vooruitbetaald en kom er nu achter dat als ik de reservering nu zou makwordt?en, het maar liefst $1500 goedkoper is… ik heb Veerle gemaild met deze constatering en het verzoek dit prijsverschil terug te betalen. Heeft iemand er ervaring mee of dat gedaan?
Heb je direct bij Hertz geboekt of via een broker?
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door kwarktaart »

@Vinay direct bij hertz.com
Vinay
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 03 jun 2015, 10:11
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Vinay »

kwarktaart schreef:
24 jun 2022, 19:19
@Vinay direct bij hertz.com
Ah ok. Dan moet je het inderdaad bij Hertz zelf zien te proberen. Ik weet niet precies wat de voorwaarden zijn bij vooraf betalen, maar misschien is het inderdaad verstandiger en sneller om (kosteloos?) te annuleren en een nieuwe boeking te doen. Dit is ook precies de reden waarom ik zelf niet kies voor vooraf betalen. Ik blijf wekelijks de prijzen in de gaten tot de huurdatum. Soms scheelt het ineens honderden euros.
htccone
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mei 2022, 13:02
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door htccone »

Ik heb Amex platinum en kan dus zonder verzekeringen boeken, heeft iemand tips met een ander code?
51k en PC192021 is inclusief verzekeringen.
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door kwarktaart »

@htccone ik heb ook Amex platinum. Ik wist niet dat ik dan zonder verzekeringen de autohuur kan boeken. Doe je er helemaal niets bij? Goed om te weten, dan kan ik daar rekening mee houden met mijn reservering.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door HennyCox »

@htccone Voor welke data en waar zoek je ? Welke klasse ? Welke prijs heb je tot nu toe gevonden ?
htccone
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mei 2022, 13:02
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door htccone »

Bij Amex Platinum is het volgende inbegrepen:

Amex autohuur:
Wij willen u er graag op wijzen dat het in verband met deze vergoedingsregeling wellicht niet noodzakelijk is de volgende
aanvullende verzekeringen af te sluiten bij het verhuurbedrijf:
a. Collision Damage Waiver (CDW)
b. Loss Damage Waiver (LDW)
c. Opheffing/verlaging eigen risico (Super CDW/LDW)
d. Theft Protection (TP)
e. Top Up/Supplemental Liability (SLI)
htccone
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mei 2022, 13:02
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door htccone »

HennyCox schreef:
25 jun 2022, 17:36
@htccone Voor welke data en waar zoek je ? Welke klasse ? Welke prijs heb je tot nu toe gevonden ?
Ik heb nu een SUV van 15juli t/m 12 augustus El Paso vv a 1250 euro bij Hertz.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door HennyCox »

@htccone Je kunt dan toch een klasse C huren voor €997 en dan daar een grotere uitzoeken...of heb je geen status bij Hertz ?
Anders zou ik, als je zoekt zonder verzekeringen, op een Amerikaanse website zoeken, daar krijg je als Europees geen verplichte verzekeringen erbij.
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door kwarktaart »

Ik heb president’s circle status bij Hertz en wil (waarschijnlijk) mijn autohuur opnieuw reserveren en de bestaande cancellen. We willen graag een 7 persoons SUV. Ophalen SFO airport 17 juli rond 1:00 pm, inleveren Las Vegas airport 7 augustus rond 12:00 pm. Ik heb trouwens ook Amex platinum dus hoef de verzekeringen er niet bij. Op welke prijs komen jullie uit? Ik heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe. Ik kom rond de $2500
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door HennyCox »

@kwarktaart Ik zou dan de klasse C huren voor €1407 en daar uit de 3 rijen een SUV nemen. Grote kans dat er een Nissan Pathfinder of Chevrolet Traverse staat...die gok zou ik wel durven te nemen. Mocht er geen 7-persoons staan, dan is er meestal nog wel iets te regelen ter plekke.
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door kwarktaart »

@HennyCox is dat ook te gokken nu met die berichten dat er nauwelijks auto’s beschikbaar zijn?
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Pepito »

Licht er een beetje aan hoe belangrijk het is om een 7-seater te hebben…
Als je er zeker van wil zijn moet je die klasse huren.

Ik heb tot nu toe (voor Corona, met voor Corona prijzen) eigenlijk altijd wel het type gehuurd dat ik wilde hebben, en dat was dan ook altijd een grote SUV of Minivan omdat mijn vrouw per se met haar familie er bij in een voertuig wilde kunnen reizen. We waren dan altijd met zes of 7. Ondertussen is er daar een baby’tje bijgekomen, dus past het niet meer in 1 en kan ik weer van de keuze rijen gebruiken.

Wat ik wel een aantal keer gedaan heb is nog voor een aantal dagen een intermediate er bij huren in LA, en dan een leuke sportieve auto uitkiezen uit de rijen en daarmee alleen een paar dagen de drukte van LA en schoonfamilie ontvluchten en lekker door de bergen rijden.

Als ik het goed onthouden heb zijn jullie met 5, 3 kids toch? Ik weet niet hoe groot die zijn.
Wat je eventueel ook nog kan doen is met pc 192021 er bij de full size sedan nemen in plaats van de medium, dat scheelt in kosten niet heel veel, en heb je dat formaat in ieder geval als garantie, en zou voldoende kunnen zijn met 5 en niet te groot en niet te veel bagage.

Ik doe dat voor komende zomer wel, we reizen met onze dochter en mijn schoonouders, dus 5 in totaal, en heb een Full-size sedan. Ik hoop dat er iets groters in de PC rij staat, maar de berichten die ik daarover de laatste tijd zie geven vaak vrij lege rijen aan, alhoewel er ook weer meer en meer momenten met wel voldoende keus zijn.

Met betrekking tot de verzekeringen, ik kom in de VS niet vaak betere tarieven tegen zonder dan met vanuit Europa, dus doe daar ook mijn best niet voor om die te zoeken, misschien ook omdat we aan klassen vast zaten, en ik liever bij de verhuurders direct huurde.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door tomv82 »

Hoi, ik wou eens even vragen of het juist is wat ik doe. Heb twee vensters in chrome opengedaan op hertz.be . Ben niet ingelogd (ben Gold Plus Rewards President's Circle). Heb mijn zoekgegevens ingevuld, ophaallocatie, droplocatie en dan de cdp 510000 ingevuld. Hier vroeg het of het een zakenreis was. Moet ik hier zakenreis aanduiden of privéreis? Had nu privéreis aangeduid en dan gezocht. Ik kwam voor een SUV(IFAR) uit op 909€ voor 16 dagen. Dan heb ik de tweede venster in chrome mezelf ingelogd en dan op het eerste venster verder geklikt bij de SUV. KLopt dit? ik zit nu op het laatste venster voor de reservering en zie dat er qua verzekering volgend inzit:
Luchthaven toeslag
Toeslag Extra Bestuurder
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Klant Faciliteiten vergoeding
Staat toeslag

ESCHIKBARE OPTIONELE EXTRA'S AAN DE BALIE
Persoonlijke Verzekering (PI)
per dag7.51 USD
Premium Emergency Roadside Service
per dag
--> moet ik de PI erbij nemen? of is dit niet nodig?

Er staat ook nog onbeperkte mijl bij. Moet ik nog iets anders doen ? of klopt dit? zou op het moment een 300€ goedkoper zijn dan national , dus overweging waard.
alvast bedankt,
groetjes Tom
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1991
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

De truc met 2 schermen is momenteel niet nodig, tenminste, dit is mijn ervaring. Ik krijg dezelfde prijzen te zien, ingelogd of niet.
Alle verzekeringen zitten erbij, je zit helemaal goed.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer