Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
dennis112
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 26 mar 2022, 13:43
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dennis112 »

Iemand ervaringen met Hertz in Las Vegas, hebben die een beetje een goede line up kwa auto's daar? Normaal boek ik altijd bij Alamo en ben daar wel tevreden over echter vindt ik ze nogal prijzig nu. November een keer budget gepakt maar dat viel zwaar tegen aangezien de prijs bij aankomst bijna dubbel zo hoog werd door verzekering en extra bestuurder. Dus ben een beetje huiverig om weer een andere te proberen.

Ik lees ook veel over code 510000, kun je deze gewoon gebruiken of moet je dan een bepaalde status hebben. Vindt het beetje raar dat zodra ik die code invoer ik alleen op locatie kan betalen dus lijkt er bijna op alsof ze iets moeten controleren bij aankomst om die prijs te krijgen.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

De line up is maar een moment opname. Alles is afhankelijk van het aanbod dat ze op dat moment hebben. Dat iemand nu een goede of slechte ervaring heeft, zegt niets over het aanbod dat er is als jij er straks bent.

Over code 510000 is al heel veel geschreven hier op het forum. Neem het (sticky) autohuurtopic eens door. Lees de eerste pagina en ga dan eens enkele weken/maanden terug lezen. Dan wordt het vanzelf duidelijk.

Als je een account neemt bij Hertz en je boekt een auto bij hen dan zitten alle noodzakelijke verzekeringen erbij als je boekt (kun je ook controleren voor je boekt en in je huurovereenkomst). Je hoeft dan terplekke helemaal niets meer extra's af te sluiten.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ik heb in juni een weekje een auto nodig met ophalen en wegbrengen in LA. Heb een mooie reservering bij Hertz voor 385 dollar voor een small sedan (B). Maar ik ben al in LA en dan kan ophalen op de luchthaven me best wat tijd kosten met traffic volgens mij. Maar wat ik zo snel zie is ophalen in downtown een stuk duurder. Terwijl ik altijd dacht dat ophalen op de luchthaven duurder was. Wat is jullie ervaring met autohuur in LA?
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Pepito »

Bij Hertz in LA kan het verschillende locaties met elkaar vergelijken best veel schelen, gewoon veel proberen en wie weet heb je geluk. Ik heb via Hertz al wel eens gereserveerd bij de Volvo dealer in Culver City, bij een hotel down town, bij een hotel bij het vliegveld, en natuurlijk ook op het vliegveld zelf.
Mocht je op het vliegveld reserveren, reserveer dan een klasse C als dat niet veel scheelt en zorg dat je je inschrijft voor de Gold Plus rewards en bekijk het status match topic.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door TradeMarkNL83 »

Yes ik heb uiteraard de gold status :) Heb tot nu toe de downtown locaties bekeken en die waren wel duurder helaas dan op de luchthaven. En wat irritant is dat veel in het weekend dicht zijn of maar tot 1200 open.

Maar wat ik zeg klopt wel toch, dat het je veel tijd kan kosten om op de luchthaven te komen, qua files etc?
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Pepito »

Het gaat misschien wel een beetje :offtopic:

Maar inderdaad, het kan kloppen, maar dat ligt natuurlijk ook aan waar je vandaan moet komen en het tijdstip van de dag.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door tomv82 »

Zijn er nog mensen die als ze ingelogd zijn minder auto's te zien krijgen dan niet ingelogd?

als ik niet inlog en code 510000 gebruik , krijg ik C klasse en Q4 klasse te zien en nog andere ... als ingelogd ben en zelfde code gebruik 510000 gebruik dan zien ik enkel H4 , L ,T , O6 te zien.
Afbeelding
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Pepito »

Ja de codes, het wel of niet ingelogd zijn, en de landen-site kunnen verschil maken met betrekking tot het aanbod van auto’s en prijzen.

Inderdaad onhandig als de auto met prijs die je wil ingelogd niet te zien is. Zeker als je van Gold Canopy gebruik wilt maken, maar dat is via een mail verzoek dan meestal toch wel te regelen. En voor de locaties waar je toch langs de balie moet kan je op moment van afhalen je membership wel laten koppelen voor de punten.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

Net even getest.

Als ik ingelogd ben kan ik code 510000 ook kiezen en krijg ik zelfs een groter aanbod. Maar ook de categorie die ik al gereserveerd heb, voor dezelfde prijs nog steeds.

Zie dat een Tesla ook kan, zo'n USD 400 duurder dan mijn huidige categorie. Weet niet of dat handig is in Amerika met de afstanden die ik per dag afleg maar zou ook wel eens leuk zijn. :D

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

MarsUSA schreef:
24 jan 2023, 00:11
Ik heb een vraag over de President's Circle status van Hertz.
Hoelang is deze status geldig?

Zelf ben ik PC vanaf mei vorig jaar en we hebben er toendertijd dankbaar gebruik van gemaakt in de zomer van 2022.
Zojuist heb ik een nieuwe boeking gedaan bij Hertz voor komende zomer, en nu vroeg ik mij af of mijn PC status in juli van dit jaar wel eens verlopen zou kunnen zijn en of dit gevolgen heeft voor de mogelijkheid om een auto naar keuze mee te nemen.

Heeft iemand hier ervaring mee of kennis over?
Toevallig heb ik hier deze week een e-mail over gehad van Hertz, misschien jij ook wel?

Verlenging van je loyaliteitsstatus? Yes!

Roland:
Het is al even geleden dat je met ons de weg op bent gegaan. Let’s Go! Om je te bedanken voor je loyaliteit verlengen we je huidige President’s Circle®-lidmaatschapsstatus t/m 30 juni 2023!*

En als je voor 30 juni nog 2 keer of vaker een auto huurt, behoud je je loyaliteitsstatus zelfs t/m 31 januari 2024.
Ik heb een auto gehuurd van 15 juni t/m 8 juli dus ga ervan uit dat ik nog net op tijd ben om straks uit de President's Circle te kiezen. Of ik PC na mijn huur ook behoud, is dus nog maar de vraag aangezien ik voor 30 juni niet 2x maar 1x een auto huur bij Hertz.

Valt met overigens wel een beetje tegen na 2 huurperiodes vorig jaar waarbij de laatste vorig jaar oktober was. Maar goed, zien we later dan wel weer.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

tomv82 schreef:
18 feb 2023, 11:32
Zijn er nog mensen die als ze ingelogd zijn minder auto's te zien krijgen dan niet ingelogd?
Ook als je heel goed rechts onder in je schermpje kijkt.?
Waar in mini blauwe letters staat "Toon de volledige voertuiglijst(32)"
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door tomv82 »

bedeve schreef:
18 feb 2023, 17:22
tomv82 schreef:
18 feb 2023, 11:32
Zijn er nog mensen die als ze ingelogd zijn minder auto's te zien krijgen dan niet ingelogd?
Ook als je heel goed rechts onder in je schermpje kijkt.?
Waar in mini blauwe letters staat "Toon de volledige voertuiglijst(32)"
Ja dan word ik gewoon terug naar de startpagina gebracht.
Afbeelding
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door tomv82 »

Dit is als ik ingelogd ben en code 510K gebruik:
screenshot1.png
Dit is als ik NIET ingelogd ben en code 510K gebruik:
screenshot2.png
Afbeelding
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

tomv82 schreef:
19 feb 2023, 09:11
Ja dan word ik gewoon terug naar de startpagina gebracht.
Probeer het volgende eens:

- Terwijl je NIET ingelogd bent, kies de auto van je keuze via 'betaal later tarief'.

- In het het scherm dat je dan krijgt kun je extra's opties kiezen en zie je rechtsonder en boven een grote gele knop 'Verder'.

- Druk hier nog niet op maar open een extra tabblad, open de Hertz pagina en log in dat extra tabblad wel in.

- Vervolgens klik je in het tabblad met je gekozen huurauto op 'Verder'.

- Als het goed is gaat dat scherm nu verder met de gekozen huurauto, ingelogde gegevens en behoud van prijs.

Lukt het dan wel?

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door tomv82 »

Dan komt er "RATE QUALIFIER CHANGED - MUST REACCESS RATE [DE786]" en geraak ik niet verder.
Dit is bij hertz.nl
Net even bij hertz.com geprobeerd en daar lukte het wel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Stan.Gobien »

Maar het zal volgens mij alsnog niet aan je account gekoppeld zijn.
Die truc met de meerdere tabbladen werkt denk ik niet meer.µ
Maar een mailtje naar alpha_be of alpha_nl kan dat oplossen.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

Toen ik mijn reservering maakte bij Hertz stond er direct Gold Canopy bij boeking van afgelopen oktober en die ik begin deze maand maakte.

Ik kon echter wel, ingelogd, code 510000 gebruiken en de Q4 (mijn keuze) kiezen.

Dus wellicht dat het bij mij daarom wel direct goed staat??

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Astatic
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 mei 2015, 02:14
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Southside

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Astatic »

Kleine update hier...
Ik heb mijn mijn auto afgelopen zondag opgehaald bij Hertz op de JFK airport locatie.
Ik had mijn Cat. C boeking met de 633306 code nog omgezet naar de 510000 code omdat ik alleen nog een AMEX Gold Card heb, scheelde uiteindelijk maar 30 tientjes, maar wist hiermee zeker dat ik geen gezeik zou (kunnen) hebben.

Uiteindelijk aangekomen, vanuit de AirTrain meteen naar de rentals gegaan en doorgelopen naar de Presidents Circle. Dit was omstreeks 17:30.
Tot mijn verbazing was de locatie niet echt groot, maar er stonden welgeteld 4 autos in de PC rijen.
Een VW Tiguan, Hyundai Tuscon, VW Jetta, en een large sedan... Wel trouwens Tesla's in overvloed, maar die stonden in (ik dacht) reserved rijen.
In de 5 Star zag ik volgens mij nog een mid-size Chevrolet SUV staan.

Ik zou genoegen kunnen nemen met die Tiguan of Tucson, maar die kan ik hier in NL ook rijden, dus wilde graag wat anders.
Ik ben terug naar binnen gelopen, ik zag toevallig mijn naam op het bord staan en heb gezegd, ik heb PC status maar er staat niks voor mij tussen, heb je iets anders?
De vriendelijke vrouw aan de balie zei ik heb een Caddilac hier om de hoek staan voor je als je wil, de sleutels zitten erin en die mag je ook pakken.
Heb haar bedankt en ben er meteen heen gelopen, er stond een vers gewassen SUV... Caddilac XT4 350T met 1600 miles erop.
Hele felle auto, best fun om een keer te rijden! :D
2011: LA SD PHX Sedona Gr.Canyon Vegas DeathValley Yosemite SF S.Barbara
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas LA
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Kijk zo hoort het ook te gaan @Astatic, even praatje maken als er niets staat, fooi helpt ook. Bedankt voor het delen.
Wouterkaas
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 apr 2022, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Wouterkaas »

Astatic schreef:
21 feb 2023, 15:23
Kleine update hier...
Ik heb mijn mijn auto afgelopen zondag opgehaald bij Hertz op de JFK airport locatie.
Ik had mijn Cat. C boeking met de 633306 code nog omgezet naar de 510000 code omdat ik alleen nog een AMEX Gold Card heb, scheelde uiteindelijk maar 30 tientjes, maar wist hiermee zeker dat ik geen gezeik zou (kunnen) hebben.

Uiteindelijk aangekomen, vanuit de AirTrain meteen naar de rentals gegaan en doorgelopen naar de Presidents Circle. Dit was omstreeks 17:30.
Tot mijn verbazing was de locatie niet echt groot, maar er stonden welgeteld 4 autos in de PC rijen.
Een VW Tiguan, Hyundai Tuscon, VW Jetta, en een large sedan... Wel trouwens Tesla's in overvloed, maar die stonden in (ik dacht) reserved rijen.
In de 5 Star zag ik volgens mij nog een mid-size Chevrolet SUV staan.

Ik zou genoegen kunnen nemen met die Tiguan of Tucson, maar die kan ik hier in NL ook rijden, dus wilde graag wat anders.
Ik ben terug naar binnen gelopen, ik zag toevallig mijn naam op het bord staan en heb gezegd, ik heb PC status maar er staat niks voor mij tussen, heb je iets anders?
De vriendelijke vrouw aan de balie zei ik heb een Caddilac hier om de hoek staan voor je als je wil, de sleutels zitten erin en die mag je ook pakken.
Heb haar bedankt en ben er meteen heen gelopen, er stond een vers gewassen SUV... Caddilac XT4 350T met 1600 miles erop.
Hele felle auto, best fun om een keer te rijden! :D
Mooi opgelost en erg fraaie auto als ik de plaatjes zo op Google zie!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer