Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Het gaat hier niet om ‘een’ AMEX card maar de AMEX platinum card. Heb je die niet, dan kun je beter de 1261109 CDP gebruiken.
Marjolijne
Amerikafan
Berichten: 381
Lid geworden op: 17 mei 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: 't Gooi

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Marjolijne »

Ik heb ook al twee keer eerder met de abnsaver code een auto gehuurd.
En voor dit jaar is deze ook weer de goedkoopste.
Maar waar ik nu tegen aan loop is de verlaagde eigen risico weet iemand hoeveel dat is.

Inclusief
Luchthaven toeslag
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Klant Faciliteiten vergoeding
Staat toeslag
Kentekenregistratie toeslag dekking
Energy Toeslag

En wat daarna ook aan staat is de: Bescherm de auto - Afkoop Eigen Risico
Deze staat vast aangevinkt maar ook hier geen prijs.
Hebben jullie dit ook?

Ook zag ik dat jullie ook annuleerde terwijl ik tegen kwam dat dit $50 zou kosten.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

In de US is er geen eigen risico.
Annuleren van een post pay huur is gratis, voor een pre paid huur geldt inderdaad die $50.
Ik betaal altijd bij inleveren.
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Heather »

@harryh
Heather
Klopt , om te beginnen heb je een Hertz Gold Rewards account nodig. Dat kun je hier gratis aanmaken https://www.hertz.com/rentacar/member/e ... Gold/fast

Daarna is het handig om een hogere status te verkrijgen, beste is President's Circle, want dan mag je uit meerdere rijen uitkiezen en heb je meer kans op de juiste auto.

De stappen daarna om te gaan boeken heeft @Terpies gepost in het Hertz Ultimate topic
viewtopic.php?f=30&t=72702&p=1223695#p122369.
Inderdaad gebruik je dan CDP 1261109 en PC 204866. Die velden vind je onder "Kortingscode"

Beste @harryh
Even in dit topic dan maar ...
Moet ik bij aanmaak van het account dat CDP nummer al toevoegen of niet ? Dat kan daar al optioneel ingevuld worden.
Best een Mastercard of AE koppelen ? Mijn man heeft jammer genoeg niet de AE golden versie.

Thanks !
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

CDP hoeft niet in je account te staan maar mag wel, dan krijg je die steeds bij het maken van een nieuwe reservering te zien en moet je 'm steeds wijzigen.
CC: Die gebruiken waar je mee wilt betalen ;). Als je Amex Gold of Platinum zou hebben, zou ik die wel invullen, maar zo niet geen probleem verder.
Met de ABNSave CDP die je bij een boeking invult krijg je dezelfde korting.
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Heather »

Dag @harryh

Ik heb ondertussen een Gold Plus Rewards lidnummer.
Als ik nu de gegevens invoer (Seattle 13/07 14u en Jackson 02/08 na 14u) met de CDP code en PC code die u opgaf vind ik een Minivan voor 3316,05$ :shock:
Vermoedelijk doe ik dus iets fout ...
Wat is groep C ?

Hoe kan ik een hogere status verkrijgen ?
Moet ik dan ook bij National lid worden ?

Bedankt en sorry voor al mijn vragen :| ...

Heather
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Heb je de link gelezen naar mijn post, die @harryh ook al aanhaalde? Daar staat alles stap voor stap beschreven.

Op dit moment kun je waarschijnlijk niet matchen naar President’s Circle (als je nog geen National EC Executive Elite lid bent) maar zul je waarschijnlijk op 5star level bij Hertz kunnen matchen (de op 1 na hoogste status).

Groep c is een auto klasse die je huurt (staat gewoon als model tussen de verschillende auto klassen, zoals je ook de minivan vindt), deze boek je juist om toegang te krijgen tot de vakken waar je gezien je lidmaatschap recht op hebt, om zelf een auto te kunnen kiezen.

Lees eerst even mijn post door en stel dan de vragen die nog overblijven, daar is alles al uitgelegd wat je nu vraagt.

Overigens.... In welke Jackson ga je de auto inleveren?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

:thumbup: @Heather, komt goed, en niets meer toe te voegen aan @Terpies's reactie.
Gaat om Jackson Hole.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

@Heather als je om 14 uur ophaalt en ook voor 14 uur weer inlevert scheelt je dat een volle dag huur, dus de moeite waard om even naar de tijdstippen te kijken : haal je auto qua tijd later op dan dat je Inlevert.

Voor jouw periode kom ik met groep c op $1004,71 , voor een minivan op het dubbele (!).
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Heather »

Terpies schreef:
04 mar 2020, 19:57
maar zul je waarschijnlijk op 5star level bij Hertz kunnen matchen (de op 1 na hoogste status).
Dit vind ik niet terug op uw stappenplan.
Hoe doe ik dit concreet ? Kan u even toelichten aub ?
Het gaat inderdaad om Jackson Hole.

[mention]Terpies[/mention] en [mention]harryh[/mention]
Ik vind dit een hele beproeving maar met jullie hulp hoop ik hier toch doorgeloodst te worden :D

Thanks,
Heather.
Familyof4
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jan 2020, 21:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Familyof4 »

Gewoon even hier aanmelden voor je gratis 'pasje' https://www.abnsave.com/

Welke zipcode vullen jullie in bij internationaal en individueel account? Nederlandse postcode werkt niet en ook niet met een nul ervoor.

(Edit: sorry voor de 3 bijlagen, 1x was genoeg maar ik krijg ze niet weg.)

Opmerking moderator

2 bijlagen verwijderd
Bijlagen
image.png
Familyof4
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jan 2020, 21:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Familyof4 »

Terpies schreef:
20 feb 2020, 18:04
Via een VPN Met US als je locatie kun je op de US site van Hertz inloggen en een live chat openen.
Zo regel ik ook alles...Bijvoorbeeld als je via de twee schermen truc boekt en je reservering niet in je account kunt terugvinden.
[mention]Terpies[/mention] Welke Vpn service/dienst gebruik jij hiervoor? (sorry niet veel verstand van online dingen en gebruik graag alleen dingen waar anderen goede ervaringen mee hebben)
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Simpelste is Epic browser, die werkt voor Hertz (wel even opletten dat je de proxy rechtsboven aanzet en kiest voor USA East of West). Ga dan naar https://www.hertz.com/rentacar/customer ... ge=faq.jsp en daar kun je chatten.

Epic browser werkt overigens niet voor alle geblokkeerde US sites, er zijn alternatieve VPN diensten daarvoor, even op zoeken.
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Droopy4u »

Familyof4 schreef:
05 mar 2020, 12:36
Gewoon even hier aanmelden voor je gratis 'pasje' https://www.abnsave.com/

Welke zipcode vullen jullie in bij internationaal en individueel account? Nederlandse postcode werkt niet en ook niet met een nul ervoor.

(Edit: sorry voor de 3 bijlagen, 1x was genoeg maar ik krijg ze niet weg.)

Je hoeft het adres helemaal niet op te geven. Alleen je naam en email (daar staat ook een groen vak omheen).
Ik kreeg overigens helemaal geen e-mail, maar wel een membership ID.
Ze verwijzen je ook direct door naar deze pagina.
Daar kan je zo de pas uitprinten staat niet op naam oid ;-)
https://www.abnsave.com/pdfs/member-card/
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door georgesken »

Je hebt helemaal geen vpn of iets dergelijks nodig om te chatten. Gewoon instellingen van hertz op usa zetten en daar kan je de chatfunctie vinden bij contact. Ik doe dit gewoon op mijn iPad via Safari.’’
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Weer wat geleerd @georgesken inderdaad werkt dat ook op een Windows laptop met Edge, thx.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

georgesken schreef:
05 mar 2020, 16:47
Je hebt helemaal geen vpn of iets dergelijks nodig om te chatten. Gewoon instellingen van hertz op usa zetten en daar kan je de chatfunctie vinden bij contact. Ik doe dit gewoon op mijn iPad via Safari.’’
Nog makkelijker idd, ik was wel op hertz.com maar instellingen stonden nog op NL/NL. thanks . :thumbup:
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door roelb »

Hertz heeft (sinds 3 maart) een nieuw systeem waarbij dubbele reserveringen automatisch worden gecancelled.

Als je een dubbele reservering hebt dan krijg je een mailtje met subject "Important update about your reservation". Daarin de volgende tekst:
To ensure you have the best Hertz rental experience we advise you keep the recommended reservation. If you have a need for all reservations, choose keep all reservations. If no action is taken by 03/04/2020 7:09 AM MT, all reservations, but the recommended, will be canceled.
Daaronder twee knoppen: "Keep Recommended Reservation" en "Keep All Reservations" en vervolgens een tabel met een overzichtje van de reserveringen en degene die volgens Hertz de "recommended" is.

Als je niet reageert worden alle dubbele reserveringen 24 uur na het verzenden van dat mailtje gecancelled. De eerste keer dat ik deze mail ontving was 3 maart, om 14.09 nederlandse tijd (tijd in mailtje is 7.09am MT). De eerste mail was mij helemaal niet opgevallen, en toen ik gisteren even wat ging wijzigen omdat ik een trip had verplaatst was er een reservering gecancelled, zonder dat ik dat zelf had gedaan. Ik kon ook geen cancellation confirmation vinden, dus ik was al bezorgd dat er ergens iets mis ging. Oorzaak was dus deze nieuwe automatische ontdubbeling van Hertz.

Even op letten dus als je, net als ik, naast de midsize/aisle pick, ook nog een backup reservering maakt voor het geval er niets in de aisle staat. Je kunt dan verwachten dat je binnen 1 dag dit mailtje krijgt en daarna dus binnen 24 uur de knop "Keep all reservations" moet indrukken om ze beide te houden.
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Heather »

Heather schreef:
04 mar 2020, 22:09
Terpies schreef:
04 mar 2020, 19:57
maar zul je waarschijnlijk op 5star level bij Hertz kunnen matchen (de op 1 na hoogste status).
Dit vind ik niet terug op uw stappenplan.
Hoe doe ik dit concreet ? Kan u even toelichten aub ?
Het gaat inderdaad om Jackson Hole.

Thanks,
Heather.

Beste [mention]Terpies[/mention]

Kan u mij nog even verder op weg helpen aub?
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

roelb schreef:
06 mar 2020, 12:57
Hertz heeft (sinds 3 maart) een nieuw systeem waarbij dubbele reserveringen automatisch worden gecancelled.

Als je een dubbele reservering hebt dan krijg je een mailtje met subject "Important update about your reservation".
Was hier al eerder gemeld: viewtopic.php?f=30&t=71561&start=260#p1232134
Was je op vakantie @roelb? Tijdje gemist op het forum :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer