Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

dejong89 schreef:
12 jan 2022, 09:08
Nogmaals mijn ervaring

Ik krijg in mijn geval dezelfde prijzen te zien als ik mij wel inlog. Dus dan hoef ik de truc met het 2e scherm ook niet te doen. Check dit vooraf even. Scheelt je weer wat gedoe.

@robinthart Miami heeft een president circle. Op je reservering staat als het goed is Gold Canopy OF , als dit je 1e keer is, kan het zijn dat er staat Standard counter. In dat laatste geval kan je gewoon doorlopen naar de garage en fixen ze het bij de exitbooth.
Bedankt voor je hulp. Misschien een domme vraag, maar zou je hier in Nederland niet alvast je account kunnen verifiëren bij een Hertz kantoor door daar je rijbewijs te laten zien etc?

En klopt het dat wanneer je wilt boeken helemaal niks ziet staan over president circle etc? Of zie je dat pas als ze je status hebben gematcht aan je National executive status? Heb ik net ook ingediend
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2010
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Ik heb zelf geen ervaring met het verifiëren bij een Hertz kantoor in NL maar daar is in dit topic wel eens over gesproken. Dan moet je even zoeken. Volgens mij heeft iemand dat wel eens gedaan.

Ik heb zelf mijn status gematcht met mijn National executive elite. Ik zie na het boeken bij Hertz ook niets staan over president circle maar bij mijn account (rechtsboven in het scherm als je je inlogt ) staat president circle en ook op mijn pasje (deze kan je online inzien bij je account ) staat gewoon president cirlce.
image.png
image.png (33.75 KiB) 812 keer bekeken
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

Hoe lang heeft dat ongeveer geduurd voordat het geverifieerd was nadat je de mail had gestuurd?
Laatst gewijzigd door markro op 12 jan 2022, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenstaand bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5003
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Je lidmaatschapstatus staat ook op het startscherm in de mobiele app na inloggen
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2010
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@robinthart Pfoe. Volgens mij een week of 3.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

robinthart schreef:
12 jan 2022, 10:05
Bedankt voor je hulp. Misschien een domme vraag, maar zou je hier in Nederland niet alvast je account kunnen verifiëren bij een Hertz kantoor door daar je rijbewijs te laten zien etc?

En klopt het dat wanneer je wilt boeken helemaal niks ziet staan over president circle etc? Of zie je dat pas als ze je status hebben gematcht aan je National executive status? Heb ik net ook ingediend
Als je al een reservering hebt op je lidmaatschapsnummer voordat je status match gedaan hebt, zie je je status natuurlijk niet op je reservering.
Je zou kunnen kijken of Hertz (na je statusupgrade) je reservering kan upgraden, maar ik denk dat je tegen die tijd een nieuwe reservering moet maken.

Je reserveert en betaalt het tarief van een GROEP C (ICAR) en met deze reservering heb je Gold Canopy.
Afhankelijk van je status heb je keus uit de Gold/Five Star en President Circle aisles.

Executive status bij National matcht naar Hertz Five Star, dus GEEN PC en dus keus uit 2 aisles: Gold en Five Star.
Executive Elite status bij National matcht naar Hertz Presidents Circle en dus keus uit 3 aisles: Gold, Five Star en PC.
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

Ok duidelijk. Bedankt voor je hulp. En die code 510000 zou dat nog een “dingetje” kunnen worden bij het ophalen? Gezien het toch een corporate code is?
Laatst gewijzigd door markro op 12 jan 2022, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenstaand bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door HennyCox »

@robinthart Ik heb de statusmatch aangevraagd op 3 januari en 11 januari was het geregeld.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2010
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

robinthart schreef:
12 jan 2022, 12:24
Ok duidelijk. Bedankt voor je hulp. En die code 510000 zou dat nog een “dingetje” kunnen worden bij het ophalen? Gezien het toch een corporate code is?
Ieder voor zich. Er staat 20% generic bij. Ik ken geen enkel bedrijf dat zo heet en volgens mij als ik de bovenstaande reacties zo lees is deze code in het verre verleden vaker gebruikt en zonder problemen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

:thumbup:
HennyCox schreef:
12 jan 2022, 12:25
@robinthart Ik heb de statusmatch aangevraagd op 3 januari en 11 januari was het geregeld.
:thumbup:
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

dejong89 schreef:
12 jan 2022, 12:55
robinthart schreef:
12 jan 2022, 12:24
Ok duidelijk. Bedankt voor je hulp. En die code 510000 zou dat nog een “dingetje” kunnen worden bij het ophalen? Gezien het toch een corporate code is?
Ieder voor zich. Er staat 20% generic bij. Ik ken geen enkel bedrijf dat zo heet en volgens mij als ik de bovenstaande reacties zo lees is deze code in het verre verleden vaker gebruikt en zonder problemen.
Nogmaals dank
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 649
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Elendan »

@Stan.Gobien even terugkomend op jouw vraag. Vorige week nog twee boekingen gedaan met wisseltruc met schermen en bij mij leverde dat inderdaad lagere prijzen op en zijn beide boekingen gelukt. Was via hertz.es en code ANWB die mij de beste prijs opleverde.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1324
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ONYX666 »

heb je dat al vergeleken met hertz.nl met code 510000 zonder PC code ?
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door HennyCox »

Ik vond net tijdens het surfen nog een code (1859849) deze gaf mij een nog goedkopere prijs dan 510000...Cat C voor $770 voor 20 dagen in LAS in juni. :thumbup:
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Die code is IBM personal rentals….

Geeft wel (iets) betere prijzen. Goed gevonden :thumbup:

Edit: zo te zien (proef boeking) is een backup boeking met deze code niet echt interessant; in mijn geval zag ik maar een paar type auto’s die een goede prijs geven, maar bv een midsize SUV (IFAR) niet. SFAR wel weer tegen gereduceerd tarief. Vreemd…

Ik ga deze zeker onthouden :wink:
TommyGun
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 20 aug 2019, 15:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door TommyGun »

Met code 510000 kom ik op zo'n 4k USD voor een Medium 5 Passenger SUV (Group L), met 1859849 op 1645.59 USD :shock:

Dat is zo goedkoop dat ik 't bijna niet durf te doen. Sowieso ben ik nieuw bij Hertz, heb wel President's Circle maar dat is gematched nav National, alleen bij laatstgenoemde kom ik met alle verzekeringen ook richting de 4k USD...

Dus ik weet even niet wat wijsheid is; ik wil eigenlijk per se een SUV boeken ivm schaarste. Gaat om 13 aug - 3 sept voor SFO.

Via hertz.fr
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2010
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Ik mis bij code 1859849 de LIS. Die moet ik apart toevoegen en dan ben ik weer 100 dollar duurder uit.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door robinthart »

Elendan schreef:
12 jan 2022, 21:17
@Stan.Gobien even terugkomend op jouw vraag. Vorige week nog twee boekingen gedaan met wisseltruc met schermen en bij mij leverde dat inderdaad lagere prijzen op en zijn beide boekingen gelukt. Was via hertz.es en code ANWB die mij de beste prijs opleverde.
Maar die truc doe je dus om de boeking te doen met de korting van de code, maar de uiteindelijke boeking dus zonder de code?
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door asv60 »

harryh schreef:
11 jan 2022, 10:47
Ik krijg nu op Hertz.fr niet ingelogd met good old CDP 633306 zonder PC 22,83/dag voor de managers special, cat. A6 in april in Florida :)
Op hertz.nl $65,40/d.
Even gezocht en meestal krijg je een 4-deurs mid/full size, maar soms ook Minivan of SUV :)
Dus geboekt, heb een backup bij National staan voor $35/d, ga wel kijken wat ik krijg.
Hebben er al meer mensen met deze code geboekt?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

TommyGun schreef:
13 jan 2022, 10:45
Dus ik weet even niet wat wijsheid is; ik wil eigenlijk per se een SUV boeken ivm schaarste. Gaat om 13 aug - 3 sept voor SFO.
Welke schaarste? Je maakt toch (zoals bijna iedereen) een tweede boeking voor het type auto wat je WILT rijden? De eerste boeking is dan een ICAR. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer