Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1332
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ONYX666 »

Ik heb platinum fb op mijn keert staat 769270
Ik heb geboekt met 633306 deze laatste is stuk goedkoper dan de code op mijn kaart. Mag ik die niet gebruiken dan?
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door jeppiepruts »

Das een goeie. Ik zou in dat geval lekker gebruik maken van de oude code. Ik neem althans aan dat het een oude code is. Misschien even een screenshot van die pagina maken, dan zit je altijd goed. Je mag er toch vanuit gaan dat de info op de hertz pagina klopt.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1332
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ONYX666 »

Op die pagina staan weer ander codes om het makkelijk te maken
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Droopy4u »

ONYX666 schreef:
08 apr 2024, 16:33
Ik heb platinum fb op mijn keert staat 769270
Ik heb geboekt met 633306 deze laatste is stuk goedkoper dan de code op mijn kaart. Mag ik die niet gebruiken dan?
Volgens mij is de 633306 voor de "normale" Amex Platinum en niet voor de Flying blue variant. Officeel zal je dus niet in aanmerking komen voor 633306 verwacht ik, maar officieus lijkt het me goed uit te leggen dat je daar verwarring over hebt gehad :wink:.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5018
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Deze zijn hier eerder gepost zie ik:
Flying Blue Ivory CDP 629733
Flying Blue Silver CDP 963123
Flying Blue Gold CDP 963122
Flying Blue Platinum CDP 567704

Heb geboekt met 963123 en zie ook Flying Blue Silver CDP in de email bevestiging staan.
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Droopy4u »

Die laatste codes van @harryh zijn dan weer de normale Flying blue status codes volgens mij.
Je kunt bijvoorbeeld FB silver status door genoeg gevlogen te hebben (XP gebaseerd) en een FB Amex Platinum card hebben en mag daardoor kiezen welk van de 2 je de beste korting geeft. Maar het is (volgens mij) niet zo dat doordat je een FB Amex Platinum card hebt je dan ook de "normale" Flying blue platinum CDP mag gebruiken. Of er er hier iemand met meer info op dit gebied?
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Droopy4u »

Ik heb geprobeerd om te zoeken, maar kan het niet vinden.
Ik heb een PC (Cat C) reservering staan op mijn naam, maar wil ook bij Hertz de backup boeking maken voor een Z4 klasse (Luxury 7 Passenger SUV).
Nu weet ik, dat ik dit niet op mijn eigen account kan doen en dus op naam van mijn vrouw moet reserveren, maar ik vroeg mij af of ik vervolgens wel mijn Creditcard (op mijn naam) gekoppeld kan hebben aan haar account. Of is het noodzakelijk dat zij een eigen creditcard heeft hiervoor?
Ik heb haar ooit al een statusmatch laten doen naar PC maar dat is voor deze backup boeking niet heel relevant verder denk ik.
Familyof4
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jan 2020, 21:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Familyof4 »

Voor zover ik weet, kan je alleen een auto huren met een creditcard op naam van de hoofdbestuurder (die dan tevens de boeker is).

In dit geval dus je vrouw. Ik heb van mijn ING creditcard gewoon een creditcard voor mijn partner erbij genomen. Dat is dus in feite vanaf dezelfde rekening, maar wel een fysieke creditcard op eigen naam (van de partner) en met geheel eigen nummer.
sevro
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 feb 2023, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door sevro »

Ik ben lid van de PC en ik zou een midsize willen huren met de 510k code. We zouden graag een Mustang meenemen en volgens wat ik hier kan lezen is de kans reëel dat je in LAX een Mustang kan meenemen uit de PC row.

Kan ik, indien er geen Mustang beschikbaar is, mijn reservatie gewoon annuleren en naar een andere car rental gaan (Avis bv.)? Tijdens mijn reservatie vind ik niet direct iets terug van een annuleringsbeleid wanneer je voor 'Betaal later' kiest.

Dankjewel (alweer!) voor het delen van jullie expertise.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5018
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Ja, en je mag dan annuleren maar het hoeft niet eens, er is geen no-show fee, zie de tekst uit de bevestigingsmail bij Pay later:
viewtopic.php?p=1328256#p1328256
cvr
Amerikafan
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvr »

sevro schreef:
16 apr 2024, 22:56
Ik ben lid van de PC en ik zou een midsize willen huren met de 510k code. We zouden graag een Mustang meenemen en volgens wat ik hier kan lezen is de kans reëel dat je in LAX een Mustang kan meenemen uit de PC row.

Kan ik, indien er geen Mustang beschikbaar is, mijn reservatie gewoon annuleren en naar een andere car rental gaan (Avis bv.)? Tijdens mijn reservatie vind ik niet direct iets terug van een annuleringsbeleid wanneer je voor 'Betaal later' kiest.

Dankjewel (alweer!) voor het delen van jullie expertise.
Er stonden in oktober bij Hertz LAX in PC diverse Mustang cabrio's echter wel allemaal oude modellen met >100K op de teller. Ik vond ze niet echt interessant imho...
MartijnL
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 jul 2019, 14:51
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door MartijnL »

Wij komen met de 2e KLM vlucht op dinsdag 7 mei aan op LAX rond 15 uur, wat is de verwachting qua keuze voor presidents circle kijkend naar jullie ervaring aan het eind van de middag.
Heb bij Hertz boeking voor Small SUV (2 volwassen) is prima, maar mogelijk staan er grotere SUV's als keuze.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2025
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@MartijnL Daar is niets zinnigs over te zeggen. Het aanbod kan met het half uur verschillend zijn.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
sevro
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 feb 2023, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door sevro »

Ik stuurde net een mailtje naar Hertz i.v.m. de upgrades en de President's Circle row. Ik kreeg volgend antwoord terug:

Please note, the vehicle classes included for upgrades are compact, mid-size, and full-size. The maximum upgrade is to a full-size (Class F) car with a minimum reserved mid-size vehicle (Class C). For Compact 4-Door reservations, the maximum upgrade will be to a Full-Sized 4-Door (Class F). Special equipment such as minivans, SUVs, and Hertz Prestige Collection and Hertz Fun Collection vehicles is not provided as a benefit of the Hertz Gold Plus membership. If you receive one of these types of vehicles as an upgrade, it is at the discretion of the location based on their availability and is done as a courtesy.

Kan ik hieruit maken dat je dus enkel een Class F vehicle mag kiezen uit de PC row wanneer je een Class C boekt? Of zetten ze soms in deze row nog andere voertuigen die je zomaar mag uitkiezen? Ik ga huren in LAX.
Erik96
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 sep 2016, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Erik96 »

@sevro Je mag gewoon iedere auto die in de PC rij staat kiezen, echter garanderen ze slechts een upgrade van één klasse (met een maximum van klasse F). Auto's van hogere klasses zoals een SUV mag je ook prima uitkiezen als die er staan, maar je hebt er geen garantie op.
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Droopy4u »

Familyof4 schreef:
16 apr 2024, 16:41
Voor zover ik weet, kan je alleen een auto huren met een creditcard op naam van de hoofdbestuurder (die dan tevens de boeker is).

In dit geval dus je vrouw.
:thumbup: bedankt hiervoor. Ik heb dan toch maar een partnerkaart aangevraagd bij AMEX
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer