Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door tomv82 »

dejong89 schreef:
26 jun 2022, 14:32
De truc met 2 schermen is momenteel niet nodig, tenminste, dit is mijn ervaring. Ik krijg dezelfde prijzen te zien, ingelogd of niet.
Alle verzekeringen zitten erbij, je zit helemaal goed.
thanks, de PI moet ik niet extra nemen? en mag ik privé aanduiden ?
Afbeelding
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door tomv82 »

Hoi, ben ik weer. Heb de reservering gemaakt en nu staat er Service Type: Standard Counter. Wil dit zeggen dat ik nog steeds langs de balie moet gaan?
Wel een mooie prijs moet ik toegeven. 957$ ipv 1245$ kunnen we weer wat meer shoppen :-)
Afbeelding
cvr
Amerikafan
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door cvr »

Ik heb ook een vraagje over "service type" op de reservering. Ik ben PC en Veerle heeft me geholpen om alle reserveringen goed te zetten.

In alle reserveringen staat nu bij service type Gold. Ik heb hier gelezen over Gold en Gold Canopy, is dit hetzelfde of moet ik nog een mail sturen om Canopy toe te laten voegen?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1994
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@tomv82

Lees even goed dit topic door. Vele leden hebben standard counter weten om te zetten naar Gold. Veerle is de gene die je zoekt..
Je zou ook gewoon naar de garage kunnen gaan om je auto uit te zoeken en daarna nog even naar de gold desk IN de garage kunnen lopen terwijl je reisgenoten bij de auto wachten, zodat jij alles in orde kan maken
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Raymon
Amerika-ontdekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 jul 2017, 21:20
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Raymon »

Voor degenen die nog geen President's Circle zijn, bestaat er nog tot en met 31 juli een gemakkelijke en gratis manier om dit te verkrijgen:
1. Maak een gratis Best Western Blue account aan
2. Vraag daarmee een status match aan bij IHG naar Platinum Elite (beschikbaar tot en met 31 juli 2022!)
3. Vraag daarmee een status match aan bij Best Western naar Diamond Select
4. Vraag daarmee een status match aan bij National naar Executive Elite
5. Vraag daarmee een status match aan bij Hertz naar President's Circle
Die laatste stap heb ik zelf nog niet gezet (heb een mail van Emerald dat mijn account geupgrade gaat worden maar dat dit even duurt), maar dat zou volgens de Hertz site geen enkel probleem moeten zijn.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Ik kreeg een mailtje dat m'n President’s Circle status t/m 31 januari 2023 is verlengd.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1994
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Ik had het ook in het autohuur topic geschreven maar het is hier ook het vermelden waard. Het lijkt alsof de 51k code vanaf volgend jaar niet meer zulke mooie tarieven geeft als voorheen.
Daarmee bedoel ik: Reserveringen tot eind december 2022.

Bijvoorbeeld

Los Angeles : Midsize (Categorie C)
13 december tot 20 december 2022: 340$

Los Angeles: Midsize (Categorie C)
10 januari tot 17 januari 2023: 725
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Eighteen
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2022, 16:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Eighteen »

Ik heb in dit topic al veel gelezen over hoe het service type van Standard counter naar gold canopy kan veranderen.

Maar ik zie in mijn reservering helemaal geen service type staan. :o

Enig idee hoe dat kan?
Gebruikersavatar
betsy
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door betsy »

Eighteen schreef:
28 jun 2022, 16:36
Ik heb in dit topic al veel gelezen over hoe het service type van Standard counter naar gold canopy kan veranderen.

Maar ik zie in mijn reservering helemaal geen service type staan. :o

Enig idee hoe dat kan?
Dat had ik ook, dus mail gestuurd naar Veerle gisteren en net antwoord. Geupgrade naar Gold service area :clap:
20 x USA (1986, 1993, 1995, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012 (2x), 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 (2x) en 2020. Meestal Florida, af en toe 'uitstapjes naar de westkust, Canada en/of de noordoost kust.
Gebruikersavatar
betsy
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door betsy »

Heeft iemand recente informatie over welke type auto's in de Gold Service area staan op MCO (Orlando)? Ik heb een small SUV (Q4 IFAR) Nissan Rogue of gelijksoortig geboekt... ben wel benieuwd of er iets leuks is te kiezen :thumbup:
20 x USA (1986, 1993, 1995, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012 (2x), 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 (2x) en 2020. Meestal Florida, af en toe 'uitstapjes naar de westkust, Canada en/of de noordoost kust.
mblokland
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 jun 2013, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door mblokland »

@betsy
Voor een overzicht kun je dit topic in de gaten houden.
https://www.flyertalk.com/forum/hertz-g ... ad-13.html
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1994
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@betsy



https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
inqubus
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 12 jan 2009, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door inqubus »

als je die filmpjes bekijkt dan staan er toch niet veel auto's vrij beschikbaar en zijn ze allemaal reserved....stemt me niet heel hoopvol om dan iets lager te boeken en te hopen een goeie upgrade mee te krijgen in Orlando
Gebruikersavatar
Astatic
Amerika-ontdekker
Berichten: 62
Lid geworden op: 01 mei 2015, 02:14
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Southside

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Astatic »

@inqubus het is altijd een moment opname.
Mocht er niks zijn in de rijen kan het gerust zijn dat ze ook uit de reserved iets voor je pakken of bij een van hun buren.
Ik had eerst ook een Cat. C gereserveerd, maar heb nu voor de zekerheid toch een Q4 gepakt, het scheelde een paar tientjes op m'n boeking op MCO in augustus.
Met mijn President Circle status kan ik sowieso kiezen als er iets is. Zo niet, dan krijg ik als goed is nog een upgrade wat bij mij in dit geval (volgens de Hertz medewerker aan de telefoon) zou zijn dat ik een Cat. L of Cat. L4 zou moeten krijgen.
Als je het niet krijgt, kun je het altijd nog met een big smile :D vragen.
Krijg je het dan nog niet, gewoon zeggen dat je naar de overkant loop en bij de concurrent je "back-up" boeking pakt. Heeft tot nu toe bij mij nog altijd gewerkt 8)
2011: LA SD PHX Sedona Gr.Canyon Vegas DeathValley Yosemite SF S.Barbara
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas LA
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1994
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Als je het risico niet wil lopen op een kleine auto ( kleiner dan een categorie C ) dan moet je het gewenste model reserveren, zoals hierboven omschreven. Reserveer dan op z'n minst een Q4 ( Nissan Rogue ) of beter nog, maak een dubbele boeking op naam van je partner. Zo hebben wij het ook gedaan in Denver. Bij aankomst was er voldoende te kiezen en dus hebben we mijn reservering gebruikt. De reservering op naam van mijn vrouw kwam na 24 uur vanzelf te vervallen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door kwarktaart »

Voor de mensen die president’s circle status hebben bij Hertz, heeft het altijd gewerkt om een lagere categorie te boeken om vervolgens toch vrij te kunnen kiezen in de garage uit de president’s circle rij zonder gedoe? Ook met de lage beschikbaarheid van de laatste tijd?
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Ing »

Afgelopen april heb ik met mijn PC vrij kunnen kiezen uit rijen vol met auto's op Miami Airport. Ik hoef ook niks speciaals, gewoon een lekkere SUV zoals een Chevrolet Equinox.

Half juli een PC reservering op SFO. Ben benieuwd.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Astatic
Amerika-ontdekker
Berichten: 62
Lid geworden op: 01 mei 2015, 02:14
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Southside

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Astatic »

kwarktaart schreef:
30 jun 2022, 19:58
Voor de mensen die president’s circle status hebben bij Hertz, heeft het altijd gewerkt om een lagere categorie te boeken om vervolgens toch vrij te kunnen kiezen in de garage uit de president’s circle rij zonder gedoe? Ook met de lage beschikbaarheid van de laatste tijd?
Het is in deze tijd van tekorten een beetje moeilijk te zeggen.
Pre-Covid nooit nergens problemen gehad en altijd weggereden met wat ik wilde of beter.

Hou je van een uitdaging en is een Cat. C minimaal voldoende, dan zou ik zeggen go for it!
Ik heb voor mijzelf de zekerheid ingebouwd dat ik minimaal met een midsize SUV (Q4) weg wil rijden, maar ik probeer wel voor de PC upgrade te gaan mocht er niks in de rijen staan.
En zoals ik eerder zei, vriendelijk praten met de greeters doet al heel wat wonderen :wink:
2011: LA SD PHX Sedona Gr.Canyon Vegas DeathValley Yosemite SF S.Barbara
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas LA
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
Grouchy
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 19 jun 2019, 18:35
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Grouchy »

kwarktaart schreef:
30 jun 2022, 19:58
Voor de mensen die president’s circle status hebben bij Hertz, heeft het altijd gewerkt om een lagere categorie te boeken om vervolgens toch vrij te kunnen kiezen in de garage uit de president’s circle rij zonder gedoe? Ook met de lage beschikbaarheid van de laatste tijd?
Valt dit jaar wel mee met 'de lage beschikbaarheid'. Voor COVID-19 was het bijvoorbeeld soms ook ruk met de beschikbaarheid als je bijvoorbeeld naar Micky Mouse wilde. Reserveer altijd een midsize of, als dat goedkoper is, een fullsize. Heb in de periode April-Juni op dit jaar op Ultimate Choice locaties 2x Ford Mustang GT 5.0, 1x Mustang convertible, 1x BMX X5 en de afgelopen dagen opnieuw een BMX X5 Xdrive4.0i uitgekozen. Met uitzondering van de convertible stond er altijd minder dan 2000 mile op de teller. Op elke locatie stonden er wel 2-3 modellen waarmee je wel tevreden de huurlocatie zonder gedoe kon verlaten.
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door kwarktaart »

Omdat we graag een 7-seater hebben, vind ik de gok toch te groot. Ik laat de reservering die we nu hebben staan voor een L4 dan ook staan. Wellicht een volgende trip waar we minder rijden wel de moeite om de gok te wagen een lagere categorie te boeken. Dan is het iets minder erg als onze (lange) jongens met zijn drieën op de achterbank moeten. Met de roadtrip ZW USA vinden we die extra ruimte voor ze wel zo fijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer