Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Djeli
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Djeli » 21 nov 2019, 16:23

@Almere vak V dank voor de tip!

MarjoleinW
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MarjoleinW » 21 nov 2019, 17:27

harryh schreef:
21 nov 2019, 13:20
MarjoleinW schreef:
20 nov 2019, 15:55
Inmiddels is de status van National gematcht bij Hertz.
Dan kun je met Gold status ook een groep C auto huren en uit de rij uitzoeken, ben je nog goedkoper uit.
Ik dacht begrepen te hebben dat dat op Jacksonville airport niet kon, dat ik daar gewoon krijg wat ik heb gereserveerd?
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Gecanceld: USA 2020 (Georgia,Carolina's en Florida) http://www.marjoleinw.com/wordpress

harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 52

Bericht door harryh » 21 nov 2019, 18:58

O ja, da's waar, is geen Gold locatie, excuus!

Djeli
Amerika-ontdekker

Bericht door Djeli » 21 nov 2019, 19:01

@MarjoleinW Ik ben wel heel nieuwsgierig of je je reservering na de "2-schermen-truc" ook ziet staan als je inlogt als Gold Member.

MarjoleinW
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door MarjoleinW » 21 nov 2019, 21:47

harryh schreef:
21 nov 2019, 18:58
O ja, da's waar, is geen Gold locatie, excuus!
Geeft niks, anders was het inderdaad nog beter geweest!
Djeli schreef:
21 nov 2019, 19:01
@MarjoleinW Ik ben wel heel nieuwsgierig of je je reservering na de "2-schermen-truc" ook ziet staan als je inlogt als Gold Member.
Nee, je hebt gelijk, als ik inlog, staat ie er niet bij...shit, dan gaan we daar maar over bellen/mailen! Bedankt voor je tip! Maar heeft iedereen dat of heb ik iets niet goed gedaan? :shock:
Gecanceld: USA 2020 (Georgia,Carolina's en Florida) http://www.marjoleinw.com/wordpress

Djeli
Amerika-ontdekker

Bericht door Djeli » 21 nov 2019, 22:12

@MarjoleinW Ik heb dat ook! Het ligt dus niet aan jou :wink: Ik heb het in dit topic al vaker gelezen en de tips om de reservering er toch in te krijgen werken bij mij niet. Ik ga denk binnenkort ook maar even bellen.

MarjoleinW
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door MarjoleinW » 22 nov 2019, 11:28

Djeli schreef:
21 nov 2019, 22:12
@MarjoleinW Ik heb dat ook! Het ligt dus niet aan jou :wink: Ik heb het in dit topic al vaker gelezen en de tips om de reservering er toch in te krijgen werken bij mij niet. Ik ga denk binnenkort ook maar even bellen.
Wat gek he? Want na de 2 schermen en dan het verversen op die met de goede prijs, komt de naam en alles erin te staan dus ik ging ervan uit dat het goed was. Als ik inlog bij Hertz en ik zoek naar reserveringen, staat ie er niet bij. Als ik inlog met alleen het reserveringsnummer en de naam vind ik 'm wel... :blink:

pepilein
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door pepilein » 23 nov 2019, 09:38

Zelfde gehad en na een email is de boeking bij mijn account gezet. Maarrrr... wel met de opmerking dat ik geen gebruik mag maken nog van mijn status (PC). Dit zou pas mogen na een keer huren bij Hertz. Iemand hier ervaring mee? En ik las ergens dat ik hang voor een cancel fee van $65 als ik de auto niet ophaal maar bijvoorbeeld kies voor mijn andere gereserveerde auto bij National in dit geval.
Advies iemand? Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door markro op 23 nov 2019, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.

MarjoleinW
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door MarjoleinW » 23 nov 2019, 15:33

Dat van die cancel fee als je niet op komt dagen, heb ik ook staan in mijn bevestigingsmail. Ik ga ook geen 2e auto reserveren dus voor mij maakt het niet uit. Voor anderen lijkt het me wel slim om het ter plekke echt te cancelen en niet gewoon de auto niet op te halen.

Wij hebben al tig keer via Hertz gehuurd, ook buiten de USA dus dat zal bij ons niet worden gemeld, maar ook dat heb ik eerder gelezen en vind ik eerlijk gezegd ook wel logisch.

Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien » 23 nov 2019, 20:37

De eerste keer moet je langs de balie om je rijbewijs en andere gegevens te verifiëren.
Maar je mag denk ik wel gebruik maken van de status om dus een auto uit de rij te kiezen nadat je de balie gepasseerd bent.
Maar dat weet ik niet zeker, misschien kan iemand anders dat ontkennen/bevestigen.

bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve » 24 nov 2019, 09:15

Dit forum heeft een super werkende "zoek " funktie.
Wanneer je die gebruikt krijg je ook over deze vraag teksten met quotes uit de voorwaarden ,gebruikservaringen etc etc.
Die ene keer ter verificatie staat in de voorwaarden.
Een aantal mensen waaronder ik hebben ervaringen gedeeld mbt het bezoek aan een Hertz vestiging in eigen omgeving om dat vroegtijdig te regelen.
Er was zelfs iemand die daarvoor bij Hertz in Hoofddorp op bezoek ging ....
Bij mijn bezoek aan een locale Hertz vestiging werd mij verteld dat mijn info al goed in het systeem stond.
Er hoefde niets geverifieerd te worden
Maar als je het hoe en en waar dan ook geregeld hebt kun je , ook bij je allereerste huur, gewoon door lopen naar de garage en als volwaardig Gold Member je keuze maken.

:offtopic:
PS tip voor moderator.meer verwijzen naar die "zoek " funktie voorkomt het alsmaar herhalen van eerder geplaatste reacties en dat draagt bij aan een "schoon " forum,
the proof of the pudding is in the eating

harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh » 24 nov 2019, 10:09

Misschien is het tijd voor een "Alles over Hertz Gold Plus Rewards" topic met een openingspost waarin dit soort dingen staat?

Ik wilde de instructies hoe bij Hertz te huren afgelopen week delen, helaas bleken die niet eenvoudig terug vinden.

Terpies
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Terpies » 24 nov 2019, 12:18

Hier is de link: viewtopic.php?f=30&t=72702&p=1223695#p1223695

Links werken ook nog steeds naar Amex EE enrollment bij National.

Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Bericht door Coyote » 24 nov 2019, 12:30

harryh schreef:
24 nov 2019, 10:09
Misschien is het tijd voor een "Alles over Hertz Gold Plus Rewards" topic met een openingspost waarin dit soort dingen staat?
Of toevoegen aan de openinspost van dit topic en titel eventueel uitbreiden met 'Gold Plus Rewards'?

Er zijn al zoveel sticky's en dat maakt het helaas niet altijd even overzichtelijk op het forum.

Roland
Since 1982: 25 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.

Terpies
Amerika-expert

Bericht door Terpies » 24 nov 2019, 12:52

@Coyote eens, het is een “Alles over Hertz Gold Rewards & Ultimate Choice” topic, net als het National topic. En het mag best een sticky worden.

harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh » 24 nov 2019, 14:45

Prima input!
@Moderatorteam zou dat kunnen?

Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien » 24 nov 2019, 19:25

Als iemand een mooi bericht maakt met alles duidelijk op een rijtje (beetje zoals het National topic), dan kunnen we daarvan het eerste bericht maken, de titel wat aanpassen, en eventueel sticky maken (moet dat overleggen).

Terpies
Amerika-expert

Bericht door Terpies » 24 nov 2019, 19:54

@Stan.Gobien Link om National EC Executive Elite te worden/upgrade je bestaande account:

https://www.nationalcar.com/en/deeplink ... ardsType=1

Als je status match doet met je National executive elite status bij hertz via een mailtje met screenshot van je profiel bij National stuurt naar hertzstatusmatch@hertz.com krijg je President Circle status. Dit is de hoogste vrij verkrijgbare status bij Hertz.

De truc bij hertz is dat je twee browser vensters opent. Je moet niet inloggen als member!

Eentje op hertz (afhankelijk waar je de goedkoopste huur vindt .co.uk .de .es .ie .nl .be .de etc) en de tweede op dezelfde pagina als de eerste.

Je boekt als gast met code 633306 en PC code 204866 (of 192021)

Voor ultimate choice (vergelijkbaar met National EC executive status met de aisle choice) moet je minimaal een groep c auto boeken (meestal Mazda 3 serie).

Als je deze auto hebt geselecteerd klik je door tot het overzicht waar je je naam etc in moet voeren (je bent immers nog steeds niet ingelogd).

Vervolgens ga je naar het tweede venster waar je dezelfde hertz site hebt staan. Dus als je in het eerste venster hertz.co.uk open hebt staan doe je dat ook in het tweede venster.

In dit tweede venster log je in met je hertz login gegevens.

Als je bent ingelogd ga je naar het eerste venster en druk je op de “verversen” of “refresh” knop in de balk van je browser.

Voila je bent nu ook ingelogd op het eerste venster, de prijs blijft staan en je kunt je boeking verder afmaken!

LET OP! Controleer even of er Ultimate choice bij je huur staat (niet op alle locaties aanwezig),

De boeking die je nu maakt is inclusief alle verzekeringen die benodigd zijn voor de US.

Als je nu aankomt op de locatie om je auto op te halen staat er op het bord een auto die je waarschijnlijk niet wilt, dus je loopt direct naar de vakken waar President’s Circle staat en zoekt je auto uit. Pak een sleutel van een auto die je leuk lijkt (of zet je partner erin) en ga vervolgens op je gemak rondkijken (dat voorkomt dat je gekozen auto voor je neus wegrijdt).
Mocht er niets leuks staan dan kun je altijd terugvallen op de Five star (mindere luxe/grootte selectie) en Gold (minste selectie).

Mocht daar ook niks staan dan wapper je even met je fysieke Hertz kaart (die je automatisch krijgt opgestuurd na aanmelding) waarop je Presidents Circle staat en er wordt vast iets voor je geregeld.

Vervolgens rij je naar de exit booth, geef je even je creditcard waarmee je geboekt hebt (nee dit hoeft geen amex platinum te zijn, ook al staat het in je reservering), je rijbewijs plus eventuele rijbewijzen van je (leeftijd 25+) mede bestuurders af en na teruggave kun je op pad in je dikke bak.

harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh » 24 nov 2019, 22:09

Top.
@Stan.Gobien Zou je in @Terpies z'n tekst nog kunnen toevoegen:
Het kan voorkomen dat de "2 schermen" manier niet helemaal werkt, dan staat er geen "Service: Gold Canopy" in je bevestiging en je boeking staat niet in je account. In dat geval even customer service mailen of bellen.

Verder een
Algemene intro:

Hertz Gold Plus Rewards is het Hertz loyaliteitsprogramma. Beschikbaar voor alle Hertz klanten, deelname is gratis.
Het heeft de volgende voordelen:
- Skip the Counter en E-Return
- Hertz Fast Lane (aparte uitgang voor leden)
- Ultimate Choice: Auto uitzoeken in een van de rijen, afhankelijk van je status (Gold, Five Star of President's Circle)
- Your Points, Your Choice (punten sparen voor gratis huurdagen)

De locaties met Ultimate Choice zijn:
Albuquerque
Atlanta
Austin
Baltimore
Boston
Burbank
Charlotte
Chicago Midway
Chicago O’Hare
Cincinnati
Cleveland
Dallas Love
Dallas/Fort Worth
Denver
Detroit
El Paso
Fort Lauderdale
Fort Myers
Hartford
Houston Hobby
Houston Intercontinental
Indianapolis
Kansas City
Las Vegas
Los Angeles
Memphis
Miami
Milwaukee
Minneapolis-St. Paul
Nashville
New Orleans
New York JFK
New York LaGuardia
Newark
Oakland
Oklahoma City
Omaha, NE
Ontario, CA
Orlando
Philadelphia
Phoenix
Pittsburgh
Portland
Providence
Raleigh-Durham
Richmond
Sacramento
Salt Lake City
San Antonio
San Diego
San Francisco
San Jose
Seattle-Tacoma
St. Louis
Tampa
Toronto
Washington Dulles
Washington Reagan
West Palm Beach

Aanmelden doe je hier https://www.hertz.nl/rentacar/member/en ... yGold/fast

Controleer je boekingsbevestiging op:
- Service Type: Gold Canopy
- Unlimited Miles Included
- Loss Damage Waiver
- Liability Insurance Supplement

Kies je voor "Pay at Location" dan zijn er in de VS geen kosten verbonden aan annuleren of no show.
Laatst gewijzigd door harryh op 24 nov 2019, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.

harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh » 24 nov 2019, 22:14

@pepilein @MarjoleinW er staat iets anders ;)
Bij pay at location zijn er in de VS geen kosten van toepassing, alleen bij autohuur in Europa.

- If you pay at location, fail to cancel your reservation and do not collect the vehicle on the pick up date, we reserve the right to make a No Show / Lost Rental Charge of EUR 65.00. Currently applicable only to rentals in Europe.
- If you pre-paid , fail to cancel your reservation and do not collect the vehicle on the pick up date, we reserve the right to make a No Show / Lost Rental Charge of EUR 95.00

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer