Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

[Solved] ESTA paspoortnummer probleem

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Timpiej
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

[Solved] ESTA paspoortnummer probleem

Bericht door Timpiej »

Beste

Ik was even geleden mijn ESTA aan het invullen, kwam ik bij de betaalknop, klikte ik erop en crashte m'n MS Edge. Ik dus opnieuw de ESTA invullen, maar bij de verificatie stap (laatste stap van de controle stappen) gaf hij aan dat er al een aanvraag ingediend was met mijn paspoortnummer toen ik op volgende klikte.

Dus nu mijn vraag, heeft iemand anders dit al meegemaakt? Want tot op heden kreeg ik nog geen e-mail. Krijg ik nog een e-mail, is er een dienst in België die ik hiervoor kan bellen? Enige info zou helpvol zijn!

Greetings

EDIT: niet gezien dat je ook kon inloggen zonder aanvraagnummer bij het controleren van je status.
Laatst gewijzigd door Timpiej op 19 mei 2018, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
BorL
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: ESTA paspoortnummer probleem

Bericht door BorL »

Op de officiele .gov website waar je de aanvraag hebt gedaan kun je ook met jouw gegevens checken hoe t met je aanvraag gesteld is.
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Eerste wat je nu moet doen is Google Chrome downloaden..
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

je krijgt bij goed of afkeuring nooit een e-mail, je kunt je status d.m.v. je paspoortnummer en naam bekijken op de officiële site.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je betaling is net gelukt? Dan is het nog niet goedgekeurd. Inderdaad via de officiële site je aanvraag opzoeken.
Je topic titel is niet correct lijkt me.

Marianne
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Er is geen dienst in Belgie die je kan bellen hierover.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Je moet in ieder geval de bestaande aanvraag terug openen, dat kan via dezelfde site, er is een optie om een bestaande ESTA te consulteren. Als de betaling is gelukt dan zal je het resultaat in ieder geval zien, anders vermoed ik dat je een optie tot betalen zal tegenkomen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Timpiej
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Timpiej »

De betaling was niet gelukt, maar dat wist ik niet zeker op dat moment.

Het probleem was dat ik het aanvraagnummer nodig had om de status van mijn aanvraag te kunnen checken. Ik denk dat m'n topic title wel correct was, want het was weldegelijk door het nummer van m'n paspoort dat ie aangaf dat ik geen nieuwe aanvraag kon indienen.

Had niet gezien dat er nog een knopje onder stond waar je kon inloggen met je achternaam & geboortedatum. Maar ondertussen is het dus wel opgelost. Bedankt voor de reacties!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer