Tot hoe lang op voorhand kan stoelreservatie?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Carolena
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 sep 2016, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 3

Tot hoe lang op voorhand kan stoelreservatie?

Bericht door Carolena »

Misschien een eerder gestelde vraag, maar ik vind niet direct het antwoord.
Op donderdag 17 mei vliegen wij naar New York vanuit Brussel met Brussels Airlines.
We twijfelden vorige week toch een beetje om toch nog stoelen te reserveren voor deze vlucht, maar nu blijkt dit niet meer mogelijk.
Kan dit maar tot een bepaalde tijd voor vertrek?
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Tot hoe lang op voorhand kan stoelreservatie?

Bericht door jetusa »

Dat is per airline wisselend, beste kijk je op de website van de airline wat hun beleid is.
Carolena
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 sep 2016, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tot hoe lang op voorhand kan stoelreservatie?

Bericht door Carolena »

Op de website van SN Brussels staat tot 24u voor vertrek. Verder staat er ook nog dit:
Een zetel op voorhand selecteren is enkel mogelijk op vluchten uitgevoerd door Brussels Airlines, dus niet op codeshare-vluchten en ook niet als je je vlucht hebt geboekt via de website van een partnerluchtvaartmaatschappij.
Wij hebben geboekt via Shipholtickets. Ik neem wel even contact op met ze via Messenger! Bedankt alvast.

Op onze terugvlucht (met United Airlines) is seat reservation ook niet mogelijk. :roll:
Linda85
Amerikafan
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 feb 2012, 14:29
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tot hoe lang op voorhand kan stoelreservatie?

Bericht door Linda85 »

Ik had ook dat probleem, maar ik kon juist pas vanaf 72 uur vooraf een stoel reserveren (vlucht is pas in juli). Bij Lufthansa kon ik het wel doen tegen betaling maar daarmee vlieg ik maar naar Zurich, het gaat juist om het stuk Zurich- Las Vegas, uitgevoerd door Eurowings. Op de site van Eurowings kon ik het niet doen. Ik heb Lufthansa gebeld en gezegd dat ik het niet kon vinden. En ook al kon het nog niet en was het Eurowings, de dame aan de telefoon heeft een stoel met beenruimte voor me weten te reserveren, gratis! Volgende keer bel ik gelijk :wink:

Is het ts gelukt?
Afbeelding
Carolena
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 sep 2016, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tot hoe lang op voorhand kan stoelreservatie?

Bericht door Carolena »

Via messenger binnen het kwartier een antwoord!
Omdat het codeshare is, kan je niet van te voren via internet een stoel reserveren.
Brussels Airlines kan het via het customer center wel doen voor de heenvlucht. Dus we gaan het even bekijken!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer