Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vegas vluchten goedkoop retour €290 - €330

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Maxmannl
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Vegas vluchten goedkoop retour €290 - €330

Bericht door Maxmannl »

Voor mensen die graag naar Vegas gaan United lijkt een sale te hebben op het moment.

Prijzen variëren van €290 tot €350 in alle maanden behalve juli/aug.

Voorbeeld:
https://www.momondo.nl/vluchten/search/ ... /2018-9-11

De €287 uit voorbeeld werkt bij bepaalde data's nog wel en bij andere al niet meer het is een beetje proberen. Vanmiddag was het nog echt €287 bij Schipholtickets nu is de € 327 bij flycheaper weer de goedkoopste.

Korte overstaptijden :thumbup: en inclusief bagage
Lang geleden dat de vluchten zo goedkoop waren.
De enige echte Ticketbaas
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Vegas vluchten goedkoop retour €290 - €330

Bericht door roelb »

Dat is wel met een treinsegment AMS-BRU en SN ticket. Maar goed, verder prima tarief idd. Gewoon te vinden met Google flights en bij de airline te boeken.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Dan kijk je niet goed Roel, er zitten wel degelijk vluchten tussen met slechts 1 overstap met United, dus niet via trein/Brussel !
Laatst gewijzigd door sanook op 18 apr 2018, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Of je zag een gecached tarief.. ik zag inderdaad ook de route via IAD, maar die was net iets duurder. Maar ook met treinsegment is het inderdaad een prima prijs als je iets binnen Star Alliance zoekt.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Je zal eens een keer toegeven..., klik gewoon op het voorbeeld in de openingspost dan komen daar meerdere United vluchten van 287 euro uit via schipholtickets. Ik heb niet verder gekeken of het tarief daar gehandhaafd blijft.

edit: bij doorklikken naar Schipholtickets wordt het alsnog 342 euro :shock:
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Dat boekt in K. United heeft nog een lagere fare class: G. Dat zal het prijsverschil zijn. Je kunt evt met expertflyer zoeken naar availability in G.
Gast

Bericht door Gast »

Het gaat snel, als ik op die link klik, zie ik €524.

Edit: en na het typen van dit bericht weer €317.
Maxmannl
Amerikafan

Bericht door Maxmannl »

Vooral niet blindstaren op Schipholtickets. 1tje daaronder flycheaper is bijv. 327
Vanmiddag was het wel echt 287 je moet vooral met data spelen, Schipholtickets heeft idd vaak van die gecachte tarieven.

En 327 inclusief bagage is nog een koopje

Btw spelen met data op Google flights doen. Even instellen op united en dan tarieven rond 313 zoeken en die weer zoeken in momondo.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ik zie dat ik doorgelinkt wordt naar Flysmarter! Nog nooit van gehoord. Kent iemand dat? Ben een beetje huiverig om bij onbekende sites te boeken.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Daarom: gewoon boeken bij de airline, in dit geval United of Brussels Airlines. Als je zoekt met Google flights krijg je geen vage links, maar gewoon een linkje om direct bij airline naar de boekingspagina te gaan. Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf naar united.com gaan en daar zoeken. De prijzen zullen, op een paar euro na, exact gelijk zijn.
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tinus1955 »

Gewoon eerst de reviews bekijken en beoordelen van een aanbieder (van Flysmarter wel erg slecht). Vele andere aanbieders zijn wel gewoon goed en vaak nog goedkoper dan direct bij de airline. Wil je echt 99% veiligheid boek een Fox groepsreis door Amerika, waarbij alles geregeld voor je is en je niet druk hoeft te maken over de reis. :wink:
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Reclame voor een groepsreisorganisator is niet de bedoeling. En de vergelijking slaat ook nergens op.

Tickets kopen via OTA's is meestal niet goedkoper dan gewoon bij de airline. Er zijn uitzonderingen, maar het is absoluut niet de regel. Vaak is dat ook alleen mogelijk in combinatie met hotelovernachtingen.

Dat mensen soms niet hetzelfde tarief kunnen vinden betekent niet dat het er niet is, maar vaak dat ze niet exact hetzelfde vergelijken.

Boeken bij een OTA heeft wel een heel groot aantal nadelen en eigenlijk geen voordelen. Daarom het generieke advies om altijd bij de airline te boeken, behalve als het je echt een prijsvoordeel oplevert - maar kijk dan wel eerst even goed of het ook echt zo is.
Maxmannl
Amerikafan

Bericht door Maxmannl »

Heb nu zelf ook rechtstreeks op site van United "geboekt" meer gereserveerd voor 346 euro.

Heb een fare lock gekocht voor een 10tje kun je nog 7 dagen bedenken of je wel of niet wil. Dus nu ff denken haha.

Is best handig. Die Schipholtickets is wel betrouwbaar is best een grote in NL alleen komt nog 30e dossierkosten bij. Die flysmarter vond ik ook wat twijfelachtig. Rest van aanbieders was even duur als op site van United zelf. Nu kon ik ook meteen gratis stoelen vastleggen.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Je weet dat je sowieso gratis 24 uur bedenktijd hebt?

Voor alle vluchten van en naar de US zijn airlines wettelijk verplicht om 24 uur bedenktijd te geven. Oftewel, binnen die tijd kun je kostenloos cancellen en krijg je een volledige refund. Bij Delta en KLM geldt dit overigens voor alle tickets, ook als je niet van of naar de USA vliegt.
Tinus1955
Amerikafan

Bericht door Tinus1955 »

roelb schreef:Daarom: gewoon boeken bij de airline, in dit geval United of Brussels Airlines.
roelb schreef:Reclame voor een groepsreisorganisator is niet de bedoeling.
Iets met een pot en een ketel (en sinds wanneer ben je mod?) en mijn ervaring is dat vliegtickets vaak wel goedkoper zijn (in 90% van de gevallen) bij een externe partij (of je zoekt niet goed?). Zoek zelf vaak via https://vliegen.idealo.nl (beter dan momondo/skyscanner m.i. en geeft de totaalprijs weer). Tuurlijk zijn er vaak wel meer voordelen bij de airline rechtstreeks zoals grotere betrouwbaarheid en een fare lock optie.
Laatst gewijzigd door Tinus1955 op 22 apr 2018, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Mijn ervaring is ook dat boeken bij brokers goedkoper is.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Hier ook, bij broker altijd goedkoper uit, en nog nooit problemen gehad.
Ik boek wel alleen via de bekende brokers zoals vliegtickets of cheaptickets, de kleine of onbekende laat ik links liggen.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Het eerste concrete voorbeeld waar een los ticket boeken via een broker echt goedkoper is dan gewoon bij de airline moet nog komen. Er was laatst een voorbeeld met tickets via het belgische point of sale van een broker voor tickets met origin AMS. Dat was inderdaad goedkoper dan direct bij de airline zelf omdat dan het point of sale in Nederland ligt. Als het echt wat scheelt dan is absoluut een valide overweging. Maar in 90% van de gevallen scheelt het helemaal niets.

De tickets waar het hier om ging kon je ook gewoon voor exact hetzelfde tarief gewoon direct bij de airline boeken. En nog steeds overigens, er is op dit moment nog heel veel interessants te koop binnen Star Alliance vanaf AMS en BRU.

Het advies om direct bij de airline te boeken vind ik echt niet vergelijkbaar met reclame maken voor een specifiek bedrijf dat groepsreizen organiseert. Hoe vaak komen er hier geen posts voorbij waar een OTA c.q. broker wel niet een probleem veroorzaakt voor degene die geboekt heeft, een probleem dat er niet zou zijn geweest als die persoon gewoon met de airline zelf zaken had gedaan? Bijvoorbeeld bij schedule changes. Kijk maar eens naar de topics, ze zijn er best veel. En dan is een advies vooraf toch een stuk beter dan een "I told you so" achteraf.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Nou, hier heb je zo'n concreet voorbeeld waarbij via een broker 53 euro goedkoper is dan rechtstreeks bij United met dezelfde vluchtnummers, vliegtijden etc. Als rechtstreeks boeken altijd goedkoper zou zijn, dan kunnen brokers wel opdoeken lijkt me.
Bijlagen
Schermafbeelding 2018-04-23 om 00.00.12.png
Schermafbeelding 2018-04-22 om 23.59.57.png
Schermafbeelding 2018-04-22 om 23.58.04.png
Afbeelding
Tinus1955
Amerikafan

Bericht door Tinus1955 »

Laat gaan joh Division...iedere vaste AA gebruiker weet nu denk ik wel dat meneer de trol enkel in zijn eigen waarheid gelooft die vaak niet klopt en dat ook nooit zou toegeven. Hem niet meer voeden door aandacht te geven is ook een methode, laat de mods dan maar beslissen wat ze met de foute informatie doen. Kost het ons ook minder energie om steeds tegendeel te moeten bewijzen voor iemand met dovemansoren.
Laatst gewijzigd door Tinus1955 op 23 apr 2018, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer