Alamo Miami AirPort

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
leonvh
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:41
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alamo Miami AirPort

Bericht door leonvh »

In 2012 rondreis westkust gedaan, voor ons tweeën toen een standaard suv gehuurd en ruim 3 weken rondgereden in een nieuwe Ford Explorer. wat een super fijne auto was dat. Als die er in mei er weer tussen staat gaat het het weer worden denk ik, zijn inmiddels wel met zijn drieën nu :D
jgvliet
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2017, 23:07
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Alamo Miami AirPort

Bericht door jgvliet »

Vito schreef:Dus toch langs de balie bij Alamo :wink:

Over een dikke week zal ik weer ontopic reageren over skip the counter Alamo in Miami . Ben benieuwd ...
Overigens valt me wel op dat de midsize SUV categorie bij Alamo gewijzigd is. Verleden jaar stond er nog Nissan Rogue or simular, nu Toyota RAV. Wij hadden toen ook keuze ook Rogues en Jeeps.

Ben benieuwd waar je uit kon kiezen, ga zelf over 2 maand. De wijziging was mij ook opgevallen.
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Alamo Miami AirPort

Bericht door Vito »

Er stonden echt heel veel midsize SUV's. Zoveel dat we het overzicht een beetje kwijt waren en niet zo goed wisten wat te kiezen. Er stonden Fords, Jeeps, Nissans en Toyota's. Uiteindelijk toch maar weer gekozen voor een Rogue met 3000 mijl op de teller. Je hebt toch een lange reis achter de rug dus om dan iedere auto te checken op kilometers gaat een beetje te ver.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Alamo Miami AirPort

Bericht door Almere vak V »

Voor mn werk huur ik nooit auto's in Amerika. Als we met het gezin gaan wel. Tot op heden altijd alleen maar gehuurd bij Alamo in Portland en Seattle. Ik zou met de beste wil van de wereld niet weten hoe het kantoortje eruit ziet. Altijd Skip the counter gedaan. Altijd kunnen kiezen uit een forse rij met auto's. Zowel bij MPV's als fullsize SUV's.

In april vliegen we via Vancouver. Helaas, geen Skip the counter. Contact gehad met Alamo dat ik een Online Check-In Information heb en of ik daarmee direct door kan naar de garage om een auto uit te zoeken. Volgens de medewerker van Alamo geen enkel probleem. Alles wordt in orde gemaakt zodra ik met de auto bij de uitgang aankom. Het zal mij benieuwen!
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Alamo Miami AirPort

Bericht door MattRob »

Heb ik ook al vaker gehad, zelfs in de tijd 'voor' de online check-in. Ze regelen alles bij de slagboom bij het naar buiten rijden. Komt dus goed !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
leonvh
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:41
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alamo Miami AirPort

Bericht door leonvh »

Ik heb voor ons bezoek in mei via rantalcars een standaard suv geboekt bij Alamo in miami, is het dan via Rentalcars ook mogelijk om dat skip the counter te doen bij Alamo? Of moet je dan rechtstreeks via Alamo geboekt hebben?
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Alamo Miami AirPort

Bericht door MattRob »

Is ook mogelijk, met je Alamo boekingscode die je van rentalcars krijgt !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Alamo Miami AirPort

Bericht door Almere vak V »

leonvh schreef:Ik heb voor ons bezoek in mei via rantalcars een standaard suv geboekt bij Alamo in miami, is het dan via Rentalcars ook mogelijk om dat skip the counter te doen bij Alamo? Of moet je dan rechtstreeks via Alamo geboekt hebben?
No problemo. Hier op de site staat uitgebreid beschreven hoe je skip the counter kunt toepassen. Werkt uitstekend!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer