Claimen airline

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2501
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Claimen airline

Bericht door Dutchess »

Ik vind dat er hier wel erg hard en onaardig gereageerd wordt. TS schreeuwt helemaal geen moord en brand. Ze vraagt eenvoudig of er wat geclaimd kan worden. Ze begrijpt na de eerste reacties dat er geen recht is op vergoeding, en geeft toe dat haar zoon ook geen recht had op business class. Ze wil alleen proberen of United nog een gebaar wil maken. Ik vind daar niks verkeerds aan, het is meer een "nee heb je, ja kan je krijgen" plan. En dan wordt haar van alles naar het hoofd geslingerd ("mensen die zich vervelen en het leuk vinden om te zuigen", "het onderste uit de kan wenst te halen", "nare eigenschap als je bij 'alles' wat er mis gaat zelf beter van wilt worden", "moord en brand wordt geschreeuwd hoe ze zijn behandeld"). Goed, er zit wat in dat een 22-jarige er zelf achteraan zou moeten gaan (maar zelfs dan zou ik m'n kind ook advies willen geven), maar verder - hou toch op zeg met het aanvallen van TS.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Claimen airline

Bericht door Vito »

Maar waarom zou je United nog willen vragen 'een gebaar te maken' ? Je hebt nergens recht op. Einde correspondentie.
Als je dan toch nog weer verder gaat is er imo zeker sprake van het onderste uit de kan willen halen.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Claimen airline

Bericht door sanook »

Omdat 'het arme ventje' niet (gratis) in business class van Londen naar Brussel mocht maar in economy via Kopenhagen moest.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Claimen airline

Bericht door PSVwally »

Dames en heren. Het antwoord is voor ts wel duidelijk. Misschien een goed moment om de wat hatelijke reacties op een in beginsel normale vraag hierbij te laten.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Claimen airline

Bericht door Stan.Gobien »

Ik plaats een slotje op dit onderwerp, alle antwoorden zijn reeds gegeven.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer