Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
- sanook
- Amerika-expert
- Berichten: 2458
- Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Rotterdam
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Wat een onzinnige discussie, iedereen moet toch gewoon lekker zelf uitmaken waarvandaan hij vertrekt en hoe lang hij erover wil doen en hoeveel meer of minder hij wil betalen ?
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Absoluut. Voor mij is alleen Schiphol een optie. Maar als iemand van Brussel of Düsseldorf vertrekt dan is dat ook prima!
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Zeker moet iedereen dat zelf uitmaken. Ik zal de eerste zijn om te roepen dat je je niet moet vastpinnen op een luchthaven. Vlieg zelf regelmatig vanaf DUS, maar dan moet het wel lonen.
De route die vanaf BRU werd voorgesteld was hier alleen langer, onhandiger en duurder (naja, 5 euro goedkoeper, maar met seat selection fees vele malen duurder) dan de route vanaf AMS met United. En dan ook nog vanaf een luchthaven die vanuit NL voor 90% van de mensen verder weg ligt, met bij Antwerpen een extreem hoog filerisico.
De route die vanaf BRU werd voorgesteld was hier alleen langer, onhandiger en duurder (naja, 5 euro goedkoeper, maar met seat selection fees vele malen duurder) dan de route vanaf AMS met United. En dan ook nog vanaf een luchthaven die vanuit NL voor 90% van de mensen verder weg ligt, met bij Antwerpen een extreem hoog filerisico.
- Almere vak V
- Amerika-expert
- Berichten: 3046
- Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Zakelijk gezien maakt het me echt geen bal uit waar vandaan ze me laten vliegen. Dan is het me echt allemaal om het even. Schiphol is een uurtje, Dusseldorf en Brussel hooguit 3 kwartiertjes verder.
Prive zit ik er echter wel anders in. Dan heeft Dusseldorf absoluut de voorkeur. Super overzichtelijk vliegveld. Parkeren tegen de terminal aan en met mijn gehandicapte dochter gratis. Rolstoelbegeleiding is daar ook super geregeld. En blijf het een stuk relaxter vliegveld vinden dan Schiphol.
Tweede keus is Brussel. Rechtstreeks vanuit Brussel naar Amerika is een lastige overstap voor mijn dochter. Dus die pakken we dan vaak op Frankfurt. Dat betekent vaak om 6 of om 8 uur in de ochtend vliegen. En zelfs dan is het zelfs bij Antwerpen gewoon rustig. Parkeren is niet goedkoop in Brussel maar dan is het wel een kwestie van de straat oversteken en je staat in de terminal. Rolstoelbegeleiding in België is top geregeld.
Dan blijft Schiphol voor ons over. Als het echt niet anders kan vliegen we vanaf Schiphol. Het parkeren is een drama. Dichtbij parkeren kan niet meer. En als het wel kan alleen voor een godsvermogen. Invalideparkeerplaasten kennen ze niet. En als ze die kennen moet je de invalideparkeerkaart in de auto laten liggen. Wellicht hebben we die nodig in Amerika?? Het is maar een idee. Rolstoelbegeleiding op Schiphol is elke keer weer een drama. Zeker als we vertrekken van Schiphol ipv overstappen. Je moet er zelf achteraan. Je moet zelf alles voorzeggen. Het lijkt allemaal te veel danwel te moeilijk voor ze. Al die keren dat we van Schiphol maar 1 echte uitzondering tegen het lijf gelopen die het super deed. Vervolgens ook al een paar keer gehad dat ze bij het vragenvuur bij de D-gate aan mn meervoudig gehandicapte dochter vroegen of ze zelf haar koffer had ingepakt. Afgezien van het feit dat iedereen kan zien dat ze dat zelf niet kan. Jaag je daarmee ook nog dat kind in de gordijnen die het zo al spannend genoeg vindt. Vragen die ze overigens in Brussel, Dusseldorf of Frankfurt niet stellen.
Kortom, als ik de chaos van Schiphol kan ontlopen door 3 kwartiertjes extra te rijden. Dan zal ik dat zeker doen!
Begrijp ook dat je inmiddels op de A4 elke ochtend fluitend van Den Haag naar Amsterdam kunt rijden Dat zal dan wel iets van de laatste weken zijn. Want in de file top 5 zie ik toch nog steeds Den Haag - Amsterdam staan...
Prive zit ik er echter wel anders in. Dan heeft Dusseldorf absoluut de voorkeur. Super overzichtelijk vliegveld. Parkeren tegen de terminal aan en met mijn gehandicapte dochter gratis. Rolstoelbegeleiding is daar ook super geregeld. En blijf het een stuk relaxter vliegveld vinden dan Schiphol.
Tweede keus is Brussel. Rechtstreeks vanuit Brussel naar Amerika is een lastige overstap voor mijn dochter. Dus die pakken we dan vaak op Frankfurt. Dat betekent vaak om 6 of om 8 uur in de ochtend vliegen. En zelfs dan is het zelfs bij Antwerpen gewoon rustig. Parkeren is niet goedkoop in Brussel maar dan is het wel een kwestie van de straat oversteken en je staat in de terminal. Rolstoelbegeleiding in België is top geregeld.
Dan blijft Schiphol voor ons over. Als het echt niet anders kan vliegen we vanaf Schiphol. Het parkeren is een drama. Dichtbij parkeren kan niet meer. En als het wel kan alleen voor een godsvermogen. Invalideparkeerplaasten kennen ze niet. En als ze die kennen moet je de invalideparkeerkaart in de auto laten liggen. Wellicht hebben we die nodig in Amerika?? Het is maar een idee. Rolstoelbegeleiding op Schiphol is elke keer weer een drama. Zeker als we vertrekken van Schiphol ipv overstappen. Je moet er zelf achteraan. Je moet zelf alles voorzeggen. Het lijkt allemaal te veel danwel te moeilijk voor ze. Al die keren dat we van Schiphol maar 1 echte uitzondering tegen het lijf gelopen die het super deed. Vervolgens ook al een paar keer gehad dat ze bij het vragenvuur bij de D-gate aan mn meervoudig gehandicapte dochter vroegen of ze zelf haar koffer had ingepakt. Afgezien van het feit dat iedereen kan zien dat ze dat zelf niet kan. Jaag je daarmee ook nog dat kind in de gordijnen die het zo al spannend genoeg vindt. Vragen die ze overigens in Brussel, Dusseldorf of Frankfurt niet stellen.
Kortom, als ik de chaos van Schiphol kan ontlopen door 3 kwartiertjes extra te rijden. Dan zal ik dat zeker doen!
Begrijp ook dat je inmiddels op de A4 elke ochtend fluitend van Den Haag naar Amsterdam kunt rijden Dat zal dan wel iets van de laatste weken zijn. Want in de file top 5 zie ik toch nog steeds Den Haag - Amsterdam staan...
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Dat laatste stuk wel inderdaad, maar alleen in de ochtendspits. De ring Antwerpen is wel echt een stukje erger hoor, ook op andere tijden van de dag. Of ik heb gewoon altijd pech.
Maar is de P6 valet op Schiphol geen optie? Of de trein vanaf een station waar je wel goed kunt parkeren?
Verder begrijp ik je overwegingen goed hoor. Voor wat betreft de extra vragen vind ik juist DUS altijd de "nare" bijsmaak hebben. Er staat daar altijd een duitse medewerker bij de ingang van de rij naar de check-in balies die die taak heeft. Maar in plaats van het korte gesprekje op Schiphol (ik ga nooit naar D1, maar loop altijd even naar die mensen die in het hoekje boven nog voor security staan) blijven die Duitsers maar doorvragen, ook in de SkyPriority lane. Vorige maand had de medewerker zelfs een waardeoordeel over het feit dat we zo vaak naar de USA reisden.
Ik heb een keer een SSSS gehad, dat was ook vanaf DUS. Jeetje, die gasten die bij de gate die extra security check deden waren we me toch onvriendelijk. Maar goed, de medewerkers die op Schiphol voor de externe security bedrijven werken kunnen er soms ook wat van. Niet altijd, maar wel vaak. Blijkbaar is hospitality en klantgerichtheid toch iets waar we hier in noordwest europa erg slecht in zijn.
Maar is de P6 valet op Schiphol geen optie? Of de trein vanaf een station waar je wel goed kunt parkeren?
Verder begrijp ik je overwegingen goed hoor. Voor wat betreft de extra vragen vind ik juist DUS altijd de "nare" bijsmaak hebben. Er staat daar altijd een duitse medewerker bij de ingang van de rij naar de check-in balies die die taak heeft. Maar in plaats van het korte gesprekje op Schiphol (ik ga nooit naar D1, maar loop altijd even naar die mensen die in het hoekje boven nog voor security staan) blijven die Duitsers maar doorvragen, ook in de SkyPriority lane. Vorige maand had de medewerker zelfs een waardeoordeel over het feit dat we zo vaak naar de USA reisden.
Ik heb een keer een SSSS gehad, dat was ook vanaf DUS. Jeetje, die gasten die bij de gate die extra security check deden waren we me toch onvriendelijk. Maar goed, de medewerkers die op Schiphol voor de externe security bedrijven werken kunnen er soms ook wat van. Niet altijd, maar wel vaak. Blijkbaar is hospitality en klantgerichtheid toch iets waar we hier in noordwest europa erg slecht in zijn.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Antwerpen is doenbaar voor 6h 's ochtends of na 20h 's avonds. Anders beter wegblijven als je er niet moet zijn.
- Almere vak V
- Amerika-expert
- Berichten: 3046
- Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Ring Antwerpen is inderdaad geen feestje. Maar dat is het in mijn beleving al 50 jaar niet. En ik heb ook niet de indruk dat die Belgen daar de eerstkomende 50 jaar wat aan gaan doen...
Maar zoals gezegd vlieg ik graag vroeg. Dan heb ik nog wat aan mn dag in Amerika als ik aankom. Kan goed slapen in het vliegtuig dan loop ik meteen min of meer in de pas. Zeker zakelijk gezien is dat wel handig. Vroeg vliegen betekent in Brussel de vlucht van 6 of 8 uur. Dan ben moet ik om 4 of 6 uur op het vliegveld zijn en ben ik dus tussen 3 en half 4 of 5 en half 6 op de ring in Antwerpen. En dan is het daar nog best te doen. Terug zal ik eerlijk zijn. Altijd een drama...
P6 is de enige optie voor ons als we met onze dochter vliegen. En dan nog is het verre van ideaal. Om over de trein maar te zwijgen. Met je rolstoel de trein in en uit is al geen pretje. Dan mag je ergens op het balkon gaan staan met een rolstoel en een stapel koffers. Dan heb ik het al gehad voordat ik uberhaupt op Schiphol ben. Dus...
Ik moet zeggen dat ik nu na al die jaren tientallen keren per jaar naar Amerika vliegen dat ik de meeste wel ken. Of andersom, ik ken degene waarbij ik niet in de rij ga staan als ik het voor het kiezen heb. Komt bij dat ik denk als je wat van plan bent dat je dan weet wat je moet antwoorden op die vragen en dat ze je er daar echt niet uit gaan pikken als mogelijke bedreiging. Welke mensen pikken ze er uit, die voor het eerst vliegen en verrast zijn door de vragen die ze krijgen. Je kunt ze er ook al bijna vantevoren uithalen. Ik vind het altijd een tikkie sneu.
Met je laatste zin ben ik het 1.000% eens. Manman, wat zijn wij slecht in klantvriendelijkheid en servicegerichtheid. Heb het in mei weer mee mogen maken bij een honkbalwedstrijd in Seattle met mijn gehandicapte dochter. Alles, maar dan ook werkelijk alles werd er aan gedaan om het haar naar de zin te maken. Niet alleen door het personeel maar ook door "gewone" mensen die naar de wedstrijd komen kijken. Komen een praatje met haar maken, willen weten waar ze vandaan komt. Of ze het naar de zin heeft. Wat ze wil eten of drinken. Met als toppunt Robinson Cano die de tribune op kwam om met haar op de foto te gaan. Nooit om gevraagd, alles wordt geregeld om er een onvergetelijke dag voor haar van te maken. Het enige nadeel is nu dat ze volgende keer weer wil...
Maar loop maar is met een rolstoel over Schiphol of op een willekeurig Amerikaans vliegveld. Je schaamt je echt dood op Schiphol.
Maar zoals gezegd vlieg ik graag vroeg. Dan heb ik nog wat aan mn dag in Amerika als ik aankom. Kan goed slapen in het vliegtuig dan loop ik meteen min of meer in de pas. Zeker zakelijk gezien is dat wel handig. Vroeg vliegen betekent in Brussel de vlucht van 6 of 8 uur. Dan ben moet ik om 4 of 6 uur op het vliegveld zijn en ben ik dus tussen 3 en half 4 of 5 en half 6 op de ring in Antwerpen. En dan is het daar nog best te doen. Terug zal ik eerlijk zijn. Altijd een drama...
P6 is de enige optie voor ons als we met onze dochter vliegen. En dan nog is het verre van ideaal. Om over de trein maar te zwijgen. Met je rolstoel de trein in en uit is al geen pretje. Dan mag je ergens op het balkon gaan staan met een rolstoel en een stapel koffers. Dan heb ik het al gehad voordat ik uberhaupt op Schiphol ben. Dus...
Ik moet zeggen dat ik nu na al die jaren tientallen keren per jaar naar Amerika vliegen dat ik de meeste wel ken. Of andersom, ik ken degene waarbij ik niet in de rij ga staan als ik het voor het kiezen heb. Komt bij dat ik denk als je wat van plan bent dat je dan weet wat je moet antwoorden op die vragen en dat ze je er daar echt niet uit gaan pikken als mogelijke bedreiging. Welke mensen pikken ze er uit, die voor het eerst vliegen en verrast zijn door de vragen die ze krijgen. Je kunt ze er ook al bijna vantevoren uithalen. Ik vind het altijd een tikkie sneu.
Met je laatste zin ben ik het 1.000% eens. Manman, wat zijn wij slecht in klantvriendelijkheid en servicegerichtheid. Heb het in mei weer mee mogen maken bij een honkbalwedstrijd in Seattle met mijn gehandicapte dochter. Alles, maar dan ook werkelijk alles werd er aan gedaan om het haar naar de zin te maken. Niet alleen door het personeel maar ook door "gewone" mensen die naar de wedstrijd komen kijken. Komen een praatje met haar maken, willen weten waar ze vandaan komt. Of ze het naar de zin heeft. Wat ze wil eten of drinken. Met als toppunt Robinson Cano die de tribune op kwam om met haar op de foto te gaan. Nooit om gevraagd, alles wordt geregeld om er een onvergetelijke dag voor haar van te maken. Het enige nadeel is nu dat ze volgende keer weer wil...
Maar loop maar is met een rolstoel over Schiphol of op een willekeurig Amerikaans vliegveld. Je schaamt je echt dood op Schiphol.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Vrijdag is het eindelijke zo ver. Op naar de States. Nu las ik op Google Flights het volgende over onze vlucht via Dallas:
Moet ik nu waarschijnlijk rekening houden met een latere aankomst op Dallas van ruim een half uur of loopt het zo'n vaart niet?
Moet ik nu waarschijnlijk rekening houden met een latere aankomst op Dallas van ruim een half uur of loopt het zo'n vaart niet?
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Maak je geen zorgen, ga gewoon lekker op vakantie. Als je een kwartiertje later bent, swa, dan ben je een kwartiertje later. Who cares? Grote kans dat je het nog niet eens doorhebt.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Nou het was meer om de aansluiting naar Vegas te kunnen halen in Dallas. We hebben daar 2,5 uur overstaptijd en moeten natuurlijk door immigration.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Nogmaals, maak je geen zorgen.
- miccie
- Amerikafan
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 21 jan 2012, 22:33
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Net zit ik wat op de site van KLM te kijken, en ik kom wat raars tegen. Als ik ingelogd ben, zie ik dat mijn terugreis van JFK van Amsterdam het vliegtuig een 747 is. Kijk ik verder bij de dienstregeling van de KLM (niet ingelogd), staat er (bij het zelfde vluchtnummer op dezelfde dag en tijd) dat het een 787 betreft. Welk type wordt het?
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
-
- Amerika-ontdekker
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 30 mei 2018, 19:55
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Welke dag en welk vluchtnummer is het?
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
No worries. Wij hebben precies dezelfde vluchten gemaakt laatst in juni. Heen met 20 minuten vertraging vertrokken, maar we hadden ruim de tijd om over te stappen in Dallas.noname4 schreef:Nou het was meer om de aansluiting naar Vegas te kunnen halen in Dallas. We hebben daar 2,5 uur overstaptijd en moeten natuurlijk door immigration.
- miccie
- Amerikafan
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 21 jan 2012, 22:33
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Het is op 12 september van JFK naar Schiphol, vluchtnummer is KL0644 (22u15).lcyerbanga3 schreef:Welke dag en welk vluchtnummer is het?
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
- Harry
- Amerika-expert
- Berichten: 5970
- Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Mijn man had vorige maand die vlucht en zat in een 747. Maar op die vlucht gebruiken ze echt alles wat ze hebben , de ene dag een 777, dan weer een 787, een 747, maar ook een Airbus A330.
Het lijkt op die dag een 787 te zijn, in economy zou ik daar niet zo blij mee zijn met die smalle stoelen.
Het lijkt op die dag een 787 te zijn, in economy zou ik daar niet zo blij mee zijn met die smalle stoelen.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Jij hebt vermoedelijk in de "timetable" op de KLM website gekeken. Daar wordt telkens een hele week weergegeven, maar slechts een enkel "aircraft type". Ik vermoed dat de programmeur van die pagina het aircraft type pakt van de eerste dag van de week, niet op de specifieke dag die je zoekt. Beetje dom, geef het dan niet weer.. Maar goed, KLM IT rammelt wel erger dan dit.
Kijk daarom gewoon in in je reservering (de seat map vertelt het je precies), of bijvoorbeeld op Google flights, expertflyer, etc als je wilt weten welk type toestel op een specifieke dag de route uitvoert. Dat kan elke dag van de week iets anders zijn, maar staat over het algemeen wel al een jaar vooraf vast.
Je vliegt overigens een 747-combi. De achterste helft van dat toestel is speciale vracht (denk: dure auto's, paarden, etc). Volgens mij doet KLM daar nog steeds goede zaken mee, als een van de weinige operators die ze nog vliegt.
Als je precies wilt weten wat er gedurende die week in september is ingeroosterd:
https://info.flightmapper.net/flight/KLM_KL_644 - relevante schedule entries:
Kijk daarom gewoon in in je reservering (de seat map vertelt het je precies), of bijvoorbeeld op Google flights, expertflyer, etc als je wilt weten welk type toestel op een specifieke dag de route uitvoert. Dat kan elke dag van de week iets anders zijn, maar staat over het algemeen wel al een jaar vooraf vast.
Je vliegt overigens een 747-combi. De achterste helft van dat toestel is speciale vracht (denk: dure auto's, paarden, etc). Volgens mij doet KLM daar nog steeds goede zaken mee, als een van de weinige operators die ze nog vliegt.
Als je precies wilt weten wat er gedurende die week in september is ingeroosterd:
https://info.flightmapper.net/flight/KLM_KL_644 - relevante schedule entries:
Mon 22:15 John F. Kennedy, New York (JFK) 4 11:35 Amsterdam (AMS)
KL 644 Non-stop Boeing 777-200 (772) 7:20 Effective 2018-09-03 through 2018-09-10
The flight arrives 1 day after departure.
Thu 22:15 John F. Kennedy, New York (JFK) 4 11:35 Amsterdam (AMS)
KL 644 Non-stop Boeing 787-9 (789) 7:20 Effective 2018-08-30 through 2018-10-25
The flight arrives 1 day after departure.
Wed 22:15 John F. Kennedy, New York (JFK) 4 11:35 Amsterdam (AMS)
KL 644 Non-stop Boeing 747-400 Combi (74E) 7:20 Effective 2018-09-05 through 2018-09-12
The flight arrives 1 day after departure.
This is a Scheduled Passenger/Cargo flight.
Tue,Fri-Sun 22:15 John F. Kennedy, New York (JFK) 4 11:35 Amsterdam (AMS)
KL 644 Non-stop Boeing 747-400 Combi (74E) 7:20 Effective 2018-09-07 through 2018-09-18
The flight arrives 1 day after departure.
This is a Scheduled Passenger/Cargo flight.
- miccie
- Amerikafan
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 21 jan 2012, 22:33
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Kijk, dat geeft al 'n hoop duidelijkheid. Ik vond het raar dat ik bij de dienstregeling wat anders zag staan.
Als ik ingelogd ben, staat er dat het een Boeing 747-combi is. Vandaar mijn vraag.
Dank voor de uitleg.
Als ik ingelogd ben, staat er dat het een Boeing 747-combi is. Vandaar mijn vraag.
Dank voor de uitleg.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
-
- Amerika-ontdekker
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 07 jun 2018, 23:13
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Iemand ervaring met het bestellen van tickets op vliegtickets.be?
Er is een wel een (te?) mooie prijs voor mijn reis: 630€ inclusief bagage voor
Eind februari: AMS -> SFO
2 maart: Las Vegas -> Dallas
6 maart: Dallas -> AMS
Het is via British Airways deze vlucht. Ik kan precies niet te weten komen of dit zo een cheap economy is waar niets in zit, maar als je iets erbij wilt je uiteindelijk meer betaald dan een standaard economy?
Er is een wel een (te?) mooie prijs voor mijn reis: 630€ inclusief bagage voor
Eind februari: AMS -> SFO
2 maart: Las Vegas -> Dallas
6 maart: Dallas -> AMS
Het is via British Airways deze vlucht. Ik kan precies niet te weten komen of dit zo een cheap economy is waar niets in zit, maar als je iets erbij wilt je uiteindelijk meer betaald dan een standaard economy?
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Je geeft zelf aan: inclusief bagage. Dan is het dus geen basic economy.
Maar wel bijzonder, want binnen Oneworld is basic economy tegenwoordig de norm. En als het via tussenpersonen verkocht wordt gaat het meestal om de allergoedkoopste fare. Helaas krijg je daar nooit gedetailleerde informatie over, althans, niet voordat je boekt. Ik verbaas me daar altijd over, je gaat een koopovereenkomst aan zonder de tegenpartij je alle informatie hoeft te geven.
Maar wel bijzonder, want binnen Oneworld is basic economy tegenwoordig de norm. En als het via tussenpersonen verkocht wordt gaat het meestal om de allergoedkoopste fare. Helaas krijg je daar nooit gedetailleerde informatie over, althans, niet voordat je boekt. Ik verbaas me daar altijd over, je gaat een koopovereenkomst aan zonder de tegenpartij je alle informatie hoeft te geven.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 3617 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 9 Reacties
- 2611 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg
-
- 2 Reacties
- 980 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V