Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door MattRob »

Laredo schreef:Iemand wel eens geboekt bij Delta via Facebook? Ik ben nu met ze aan het chatten en krijg een scherp aanbod voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby. Scherper dan ik via zoekmachines kan vinden.
Bijzonder ! Nog niet eerder gehoord ... Ben benieuwd ! Geldt de 24uur annuleringsoptie ook op die manier, chat je met Delta US zeg maar ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
lcyerbanga3
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 mei 2018, 19:55
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door lcyerbanga3 »

Mijn probleem is inmiddels opgelost.
Laatst gewijzigd door lcyerbanga3 op 14 aug 2018, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Laredo »

MattRob schreef:
Laredo schreef:Iemand wel eens geboekt bij Delta via Facebook? Ik ben nu met ze aan het chatten en krijg een scherp aanbod voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby. Scherper dan ik via zoekmachines kan vinden.
Bijzonder ! Nog niet eerder gehoord ... Ben benieuwd ! Geldt de 24uur annuleringsoptie ook op die manier, chat je met Delta US zeg maar ?
Ja de 24 uur optie is ook geldig inderdaad. Kon uiteindelijk de boeking alleen afronden door te bellen met delta omdat zij mij niet konden bereiken op een non US telefoonnummer. Delta Nederland (020 nummer) kon mij trouwens gratis doorverbinden dus geen extra internationale belkosten.

prima deal gemaakt, zal hem straks ook in het lijstje zetten. 2 volwassen, 2 kinderen Amsterdam - Orlando non stop en Orlando - Amsterdam non stop “main cabin” in de meivakantie van 17 april tm 5 mei voor 2250€ incl bagage

Klm zat rond de 2500 voor 3 tickets want dan moest de baby op schoot. Gauw verdiend dus en een extra stoel voor onze kleine van anderhalf. Kan papa mooi de extra beenruimte van de baby gebruiken :thumbup: :lol:
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Jamiesenden
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 mar 2017, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Jamiesenden »

Ik zag dus een prijs van 636 aangeboden door finnair uitgevoerd door aa en ba. 1 tussenstop van 2.5u zowel heen als terug. Incl 1 stuk bagage. Leek mij geen verkeerde prijs maar twijfel toch :blink: missch dat het toch nog iets goedkoper kan. Met 4 personen scheelt dat dan toch weer.... iemand advies?
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Franciscus »

Kruijfjes schreef:Hallo, wij willen in juli 2019 met ons gezin een rondreis maken in West Amerika. Het is voor ons de 1ste keer en de reis willen we met behulp van jullie tips zelf plannen. Wanneer kunnen wij het beste de vliegtickets boeken voor in het hoogseizoen? Ik zie nu ticketprijzen voorbij komen AMS-LAX voor bijv 800 euro excl bagage, via KLM. Is het beter de tickets zo vroeg mogelijk te boeken of wachten tot een betere deal? En wat is een redelijke prijs voor in het hoogseizoen? Ik ben bang dat als ik te lang wacht met tickets boeken ze alleen maar duurder worden voor in het hoogseizoen.
Ik heb vorig jaar in het hoogseizoen gevlogen, heb toen vanaf de zomer het jaar daarvoor de prijzen goed in de gaten gehouden. Er komen regelmatig mooie aanbiedingen voorbij maar om daarvan gebruik te kunnen maken moet je het heel goed volgen (daar moet je tijd voor hebben en zin in hebben), snel kunnen beslissen (als je moet wachten omdat je met je familie moet overleggen of op je werk toestemming moet vragen e.d. dan is de aanbieding weg) en flexibel zijn in je reisdata en vertrek- en aankomstluchthavens. Bovendien moet je tegen een teleurstelling kunnen, het komt regelmatig voor dat je een mooie aanbieding ziet maar als je door gaat klikken blijkt het toch net ff anders te zijn dan i.e.i. werd voorgespiegeld.
Als je eisen hebt m.b.t. data en luchthavens en als je perse een rechtstreeks vlucht wil heb je zelden iets aan deze acties. In mijn ervaring wordt het dan alleen maar duurder.

Is die 800 euro voor AMS-LAX in het hoogseizoen een rechtstreekse vlucht? Dat is volgens mij een mooie prijs, ik betwijfel of je dat veel goedkoper kunt krijgen. Let wel op met voorwaarden voor een ticket zonder bagage, dat zijn de economy-light tarieven. Beter kun je een gewoon economyticket boeken (met ruimbagage inbegrepen) dan ben je goedkoper uit dan later alsnog bij te betalen voor ruimbagage.

Over het algemeen is mijn advies; zie je een ticket dat voldoet aan je wensen en past binnen het budget dan gelijk boeken!
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
sandpatt
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 okt 2015, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door sandpatt »

Voor de promo naar Honolulu waren we te laat, maar nu bots ik alweer op een mooie prijs voor in Juni.
Brussel-Seattle retour voor maar 355 euro (incl. bagage).
Twijfel twijfel
Bezochte staten: AL, AZ, CA, FL, GA, IL, NC, NV, NJ, NY, SC, TN, TX, UT, VA, (DC)
Lvanhall
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2018, 08:19
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Lvanhall »

Hallo allemaal, ik heb al vaak op jullie forum gespiekt voor tips en info bij onze voorgaande reizen! Maar nu heb ik toch echt een vraagje over een vlucht. Ik/wij zijn altijd echte vroegboekers (laatste 2 jaar via tioga tours geboekt) en zijn nu van plan om weer een reis zelf te gaan boeken.
Ik zie nu deze tickets voorbij komen en ik heb het idee dat het wel prima tickets zijn. We hebben 2 kids dus aan het hoogseizoen gebonden.
HEEN
10:30AMS Amsterdam Schiphol
10:45LGW Londen Gatwick
2u.30 Overstappen op vliegveld
British AirwaysBritish Airways BA2039
9u. 30
13:15LGW Londen Gatwick
17:45MCO Orlando Internationaal
Aankomst: zo 7 jul. 2019Reisduur: 13u. 15

TERUG
19:45MCO Orlando Internationaal
09:10+1LGW Londen Gatwick
2u. 15Overstappen op vliegveld
British AirwaysBritish Airways BA2760
1u. 25
11:25LGW Londen Gatwick
13:50AMS Amsterdam Schiphol

Is 2,5 uur overstappen op Gatwick voldoende? We zijn wat huiverig voor een overstap!
We hebben er vorig jaar meer dan 50 uur over gedaan om op onze bestemming te komen Amsterdam - Las Vegas. We hadden onze aansluiting in Zurich gemist. Omgeboekt voor vlucht dag erna naar Vegas (met weer een overstap in Chicago). Werd onze vlucht in Chicago geannuleerd en hebben daar een dag later een vlucht naar Phoenix gepakt omdat we met onze rondreis niet meer uitkwamen. In iedergeval veel geregel omzetten auto etc. Goede hulp van Tioga Tours gehad dat wel! Heel hard geroepen ook, we nemen nooit meer een vlucht met overstap. Maar nu twijfelen we toch wel weer. Prijs is ok incl bagage en seats 2395,- 4 personen.

Wat vinden jullie van de tijden? Overstap heen dan vooral!

Alvast bedankt :)
Groetjes,
Linda
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2012
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door dejong89 »

Gatwick is een fijne luchthaven. Niet zo massaal als Heathrow. 2.5u is ruim zat.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
ludwig
Amerikakenner
Berichten: 641
Lid geworden op: 05 jan 2009, 15:05
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Groene Hart

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door ludwig »

Flash Sale USA! Vliegtickets New York, Los Angeles, … vanaf €236 retour! https://travelunlimited.be/vluchten/fla ... 36-retour/ . Wel vanaf Brussel, maar ook in de zomervakantie 2019.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door jill1234 »

Dat klinkt goed, ik kan die mooie prijzen alleen niet vinden. Kun je een voorbeeld laten zien? Vertrek 19-21 juli, terug 8-10 augustus. Naar Los Angeles, San Francisco, las Vegas of Phoenix, dank je wel!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door jill1234 »

O wow! Ik heb geboekt hoor ,super bedankt!!!

Brussel-Los Angeles 19 juli-10 augustus.
1612 euro voor ons vieren, inclusief 2 koffers ruimbagage.

Wel met verplicht stukje trein tussen Brussel en Parijs, maar voor die prijs nemen we dat op de koop toe!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Kletskous »

Ik zie het ook niet hoor. Zit te kijken op Skyscanner.
Althans ik zie bijv. wel retour BRU-NY maar met een andere thuiskomst haven (ZYR treinstation...??).

Waar heb jij geboekt Jill?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door jill1234 »

skyscanner, en inderdaad doe je het traject Brussel - Parijs met de trein.
Je vertrekt en komt aan op ZYR , dat is station Brussel Zuid. Je kan parkeren op Brussel Airport Zaventhem,gratis shuttle (20 minuten) naar station Brussel Zuid.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Yass
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 jan 2016, 19:44
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Yass »

Wat een mooie prijzen die flashsale!
2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West

roadtripsmetkids.wordpress.com
Jamiesenden
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 mar 2017, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Jamiesenden »

Zijn ze al weg of die ik iets verkeerd want ik krijg die prijs niet naar voren via skyscanner? Help :wink:
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door jill1234 »

Zijn al weg zie ik, onze tickets nu alweer 400 p.p duurder
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Jamiesenden
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 mar 2017, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Jamiesenden »

Aaahrg jammer. Zie er wel nr lax maar is met 2 stops... niet zo chill met 2 kids...
Jamiesenden
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 mar 2017, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Jamiesenden »

Jill hoe ziet jullie vluchtschema eruit? Ik zie wel goedkope vluchten van bv 532 maar dan moet je van london city airport naar gatwick verplaatsen. Weet niet of dat zo handig is.
Gebruikersavatar
Nootje
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 21 aug 2011, 19:25
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door Nootje »

Ik heb ook gekeken naar die flash sale gisteren, maar vond de prijzen inclusief bagage + je vervoer heen en terug naar Brussel (evt met parkeren) niet veel voordeliger dan vliegen vanaf AMS naar LAX.

Met een trein retourtje huis-Brussel was het voor ons in totaal 1020. Ik heb nu 1155 betaald voor 2p met KLM & Air New Zealand vanaf Amsterdam. Niet een super lage prijs, maar al een stuk lager dan we een paar jaar terug hebben betaald :-) En het scheelt een paar uur reistijd naar Brussel.

Kan me voorstellen dat wanner je dichter bij Brussel woont het wel heel interessant is!
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door winterpark »

Nootje, met zijn tweeën is het misschien niet interessant (wij zijn ook met zn 2en thuis), maar met een gezin echt wel hoor.
400 euro incl. bagage naar een bestemming die normaal in de zomer minstens 800 euro kost? Parkeren is ook niet zo prijzig. Dat kan wel uit de 1600 euro die je bespaart met deze tickets ;-)
Laatst gewijzigd door winterpark op 17 aug 2018, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer