Autostoel oudere kinderen in camper

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
mbol81
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2017, 14:51
Aantal x V.S. bezocht: 3

Autostoel oudere kinderen in camper

Bericht door mbol81 »

‘Suske en Wiske en het grote kinderstoeldilemma’ :lol: Heel het internet afgespeurd, maar ik krijg het verlossende antwoord niet gevonden. Wat ik daarop vind is vooral gericht op hele kleine kinderen. Wij huren dus een camper via Cruise America. Cruise America verhuurd geen kinderstoelen. En waar ik dacht dat ik het met een ter plaatse aangeschafte zitverhoger wel zou redden voor mijn 5 en 8 jarige blijkt dit nu niet zo te zijn. Ik heb tot nu toe kunnen vinden:
- zitverhoger is niet veilig met tweepuntsgordel (logisch oom)
- meenemen eigen kinderstoel is geen optie vanwege eerder genoemde tweepuntsgordel.
Dussss... Wat nu? Ter plaatse aanschaffen dus. Maar dan blijf ik met het vervoer van het hotel naar het kantoor van Cruise in Carson city zitten (en naar de dichtsbijzijnde Walmart). Ik zit er nu aan te denken om bij de Walmart stoeltjes te bestellen en deze bij het hotel te laten bezorgen... Iemand hier ervaring mee? Alle tips zijn welkom! We landen overigens op LAX en hebben de eerste nacht een airport hotel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer