Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
B-Gift Brussels Airlines
B-Gift Brussels Airlines
https://www.brusselsairlines.com/nl-be/ ... stmas.aspx
Beste,
begrijp ik het goed dat er geen extra kosten zijn, indien we een voucher voor New York aankopen?
Of moet het verschil nog bijbetaald worden, bij de ticketprijzen van die dag?
Vb, we zouden vertrekken naar New York op 1 of 2 april. De bedragen zij ongeveer 800/pers, moeten we dit verschil dan nog bijbetalen?
Alvast bedankt
Brenda
ps: Een gezond 2018 en veel reisplezier!!
Beste,
begrijp ik het goed dat er geen extra kosten zijn, indien we een voucher voor New York aankopen?
Of moet het verschil nog bijbetaald worden, bij de ticketprijzen van die dag?
Vb, we zouden vertrekken naar New York op 1 of 2 april. De bedragen zij ongeveer 800/pers, moeten we dit verschil dan nog bijbetalen?
Alvast bedankt
Brenda
ps: Een gezond 2018 en veel reisplezier!!
Re: B-Gift Brussels Airlines
Volgens mij zijn het gewoon vaste prijzen waar niks bij komt. Al vraag ik me af hoeveel mogelijkheden er zijn.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
€800/persoon is wel erg prijzig. Dat zou toch veel goedkoper moeten kunnen
Ik heb een week geleden geboekt voor midden maart naar April (met KLM vanaf Brussel Zuid voor €405)
of
Ik heb een week geleden geboekt voor midden maart naar April (met KLM vanaf Brussel Zuid voor €405)
of

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
De website heeft het over 396 euro.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 955 Weergaves
-
Laatste bericht door Disneylover