Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
HarlockSSX
Amerika-ontdekker
Berichten: 91
Lid geworden op: 05 okt 2013, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 6

Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door HarlockSSX »

Hi,

Aangezien de prijzen van Alamo serieus tekort schieten dit jaar heb ik een reservatie bij Thrifty (met mogelijkheid zelfde bij Dollar) voor een auto te huren.
Nu ben ik verdiept in beide aangezien ik er geen ervaring mee had en dat blijkt serieus tegen te vallen.
De recenties op allerlei fora zijn niet mals:
slechte shuttle, soms een uur wachten op de bus, lange files, geen vreindelijk personeel, geen auto's ter beschikking, proberen u te bedriegen met prijzen en contracten, managers die totaal klant onvriendelijk zijn, ... enfin niet tof.

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die persoonlijk ervaring met (een van) beide hebben specifiek in Los Angeles.
Anders ben ik geneigd te geloven van wat er geschreven wordt maar langs de andere kant ... ze zijn echt spotgoedkoop ... maar reacties van "jij krijgt waar jij voor betaal" zijn niet echt behulpzaam :-)
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Queste »

Thrifty en Dollar zijn twee handelsnamen voor hetzelfde bedrijf. Op SFO hebben ze ook een gezamelijke balie, ik ben nog nooit in LAX geweest. Ik heb een hele slechte ervaring met Dollar en een ok ervaring met Thrifty. Ok is dus inderdaad je krijgt waar je voor betaald en daar is verder niets mis mee. Let heel goed op dat er geen extra verzekeringen aangezet worden zelfs al heb je nee gezegd daarop, dat is dus wat mij gebeurd is. De auto's is verder niets mis mee, zeker gelijkwaardig aan andere verhuurders. En ach, onvriendelijke personeel deert me niet zoveel. Ik neem ze tenslotte niet mee op reis.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Pete.Z »

Ik huur (bijna) altijd bij Dollar, en heb eigenlijk nooit echt slechte ervaringen, ook niet op LAX.
Ja, zoals bijna overal proberen ze extra verzekeringen aan te smeren, maar ik ben “lid” van Dollar Express, en dan kan je direct doorlopen naar de garage en je auto ophalen, werkt prima en nooit gezeur aan de balie.
HarlockSSX
Amerika-ontdekker
Berichten: 91
Lid geworden op: 05 okt 2013, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door HarlockSSX »

Hallo,
Dollar & Thrifty zijn idd zelfde familie maar in LA is er blijkbaar een aparte afhaal voor elk.
Ik begrijp het ook niet goed want overal lijkt het een en dezelfde pool van wagens te zijn.
In LA blijkbaaar niet. Ik weet nu niet welke beter zou zijn specifiek in LA.
Vin.cent

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Vin.cent »

Dan gewoon de goedkoopste pakken! Je weet nooit wat de beste keuze is tot het moment van aankomen....

Ik had alleen goede ervaringen met Alamo tot 2 keer toe op SFO er geen auto's stonden en we moesten inschrijven op een lijst en moest wachten tot je naam omgeroepen werd, zelfs met mijn skip the counter! Als hongerige hyena's stond iedereen te wachten tot er een auto aankwam.
Soms heb je dat gewoon, gewoon relativeren en blij zijn als je in je auto zit en je vakantie begint :thumbup:
HarlockSSX
Amerika-ontdekker
Berichten: 91
Lid geworden op: 05 okt 2013, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door HarlockSSX »

Bedankt Vin.cent
Soms heb je dat gewoon, gewoon relativeren en blij zijn als je in je auto zit en je vakantie begint :thumbup:
Maakt mijn dag ...

Dat samen met Queste's antwoord:
En ach, onvriendelijke personeel deert me niet zoveel. Ik neem ze tenslotte niet mee op reis.
Idd instelling relativeren, verstand op nul en doordoen, het blijft een verloren tijd en wat ie uiteindelijk een paar uur op een paar weken dan ... in een ideale wereld loopt alles perfect en wie weet ... mischien hebben ze net een goded dag dan.

De kans op vanalles lijkt gewoon groter bij Dollar/Thrifty dan pakweg Alamo of Avis maar het scheelt toch weer makkelijk een 100 a 200€ voor mijn auto dus gewoon een goed glas gaan drinken en goed gaan eten met verschil om de mogelijke ellende lijkt mij aanneembaar ... hopen op geen andere issues :thumbup:
Gebruikersavatar
Janne1969
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 mar 2009, 10:59
Locatie: Noord-Brabant

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Janne1969 »

Wij hebben afgelopen zomervakantie een auto opgehaald bij Thrifty. Ik had geboekt en daarna pas de recensies gelezen en werd daar ook niet echt blij van.
Ik moet zeggen dat het één van de beste verhuurervaringen is geweest van de afgelopen jaren. Vervoer naar de verhuurlocatie liep gesmeerd. De baliemedewerker was erg vriendelijk en probeerde me niet vanalles aan te smeren. Ook over een aan te schaffen tolvignet was hij heel eerlijk (niet nodig!). Meer dan genoeg auto’s om uit te kiezen en verder alles zonder problemen verlopen.
Het enige negatieve dat ik me kan herinneren is dat er een dronken zwerver binnenliep toen mijn man en ik aan de balie stonden en dat onze kinderen hem heel eng vonden. Kan Thrifty natuurlijk niet veel aan doen.
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4370
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Ruud2004 »

Tja "reviews", ik lees ze wel eens (zeker op dit forum) maar heb mijn "eigen" ervaringen. (Zo zie je mij nooit meer terug bij CarDelMar) Je huurauto ophalen is echt een "opletmomentje' na een lange vlucht. Weet goed wat je hebt besteld en let goed op wat er allemaal aan die balie gebeurt en dan valt het wel mee. Beetje service is meegenomen, maar ik hoef ook niet met die lui op vakantie (mooie quote Queste). Lees je aangeboden contract dus goed na voordat je tekent!

Vwb huren op LAX, prima ervaringen gehad bij Dollar. Na aankomst op LAX wel eerst een hotelovernachting gemaakt en de volgende ochtend op ons gemak naar Dollar gelopen. Heerlijk rustig en qua auto's ruim voldoende keuzemogelijkheden, daarna bagage ophalen en op pad! (zie ons reisverslag 2012 en 2015)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gast

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Gast »

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het voor de autoverhuur ketens gaat om persoonlijke ervaringen met een specifieke vestiging, of zelfs een specifieke medewerker van die vestiging. Als de ervaring zo negatief is voor een klager vraag ik me altijd wel af wat de rol van de klager is...

Als er 1000 Dollar/Thrifty vestigingen zijn (met 10.000en medewerkers) zal er ongetwijfeld wel eens een slechte ervaring zijn.
Maar om nu te zeggen dat je om een slechte recentie een hele keten gaat vermijden gaat mij te ver.

Ik laat me sowieso weinig leiden door reviews via zogenaamde onafhankelijke sites: het is tegenwoordig echt mode om maar gelijk je gal op internet te spuwen als iets mensen niet zint, terwijl niet altijd te controleren is wat er is gebeurd en of de klacht wel terecht was en/of niet al netjes opgelost is door de verhuurder. Vaak is de klacht al lang netjes opgelost, maar vindt de klager het alsnog nodig om zijn ongenoegen middels een slechte recentie het internet op te slingeren.

Persoonlijk neem ik de meeste recensies/recensie sites dan ook met een korreltje zout ((in ieder geval de meest negatieve en meest positieve recenties negeer ik altijd) en probeer eerst mijn eigen mening te vormen.

Ook ben ik er van overtuigd dat als je je zelf vriendelijk, geduldig en open opstelt tegenover de persoon achter de balie (maar ook bv de greeter bij de auto’s in de garage) hetzelfde gedrag terug krijgt en je zelf dus de meeste invloed hebt op de ervaring. Overigens geldt dit wat mij betreft niet alleen voor autohuur maar ook voor hotels, winkels, restaurants etc.etc. You get what you give.

Dit forum geeft sowieso al een aantal tips die je als autohuurder alvast een indruk geven wat je kunt verwachten (bv. extra verkooptrucs voor van alles en nog wat, dat je goed op moet letten wat je tekent, wat je wel en niet hoeft te accepteren,etc etc). Hierdoor ben ik ervan overtuigd dat de gemiddelde lezer van dit forum een aantal mogelijke negatieve ervaringen gelijk al kan voorkomen...
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door PSVwally »

Hou er ook rekening mee dat vele mensen pas een recentie schrijven als ze een negatieve ervaring hebben meegemaakt. Als er een positieve ervaring is geweest is die drang om iets te schrijven er over het algemeen niet
Gebruikersavatar
6foot6
Amerika-expert
Berichten: 2151
Lid geworden op: 27 apr 2006, 08:50

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door 6foot6 »

HarlockSSX schreef: slechte shuttle, soms een uur wachten op de bus, lange files,
Dat heb ik ook ervaren,Dollar enTrifty hebben een gezamelijke shuttle dus het kan voorkomen dat de beschikbare bus al half vol zit met triffty klanten (terug naar de luchthaven)
Maar Alamo is "next door" en dat gaat wel goed, uiteraard alleen voor hun klanten maar niemand die dat kontroleerd.(ervaring november 2017)
HarlockSSX schreef: geen vreindelijk personeel, geen auto's ter beschikking, proberen u te bedriegen met prijzen en contracten,
Op weg naar buiten bood de "poortwachter" mij een gratis upgrade naar Fullsize omdat ze de "compact" te klein vond voor mijn postuur

Tijdens onze huurperiode kregen we een lekke voorband en dat is tot onze volle tevredenheid afgehandeld, gezorgd werd voor (uber) vervoer een tow en een nieuwe fullsize voor de "inconvenience"
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Almere vak V »

Pete.Z schreef: maar ik ben “lid” van Dollar Express, en dan kan je direct doorlopen naar de garage en je auto ophalen, werkt prima en nooit gezeur aan de balie.
Hebben ze dit op elk vliegveld?? In mijn geval, Vancouver, Seattle en Portland??
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Mrvanilla »

Twee keer bij Dollar op LAX een auto gehuurd, beide keren zeer tevreden. Soms inderdaad een opdringerige salestijger tegenover me, maar dat heb ik bij Alamo ook wel eens ervaren. Gewoon snel afkappen.

Aanbod van auto's (SUV) was beide keren zeer goed. Juist vanwege de recensies probeer ik wel steeds bij Alamo te huren, maar als Dollar $200 voordeliger is twijfel ik er niet over om daar te huren.
Groetjes,
Daniel
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Ing »

Mrvanilla: je mocht dus zelf een auto uit de garage uitzoeken bij Dollar op LAX? Had je een standard of midsize SUV gehuurd?
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Mrvanilla »

Beide keren een auto mogen uitzoeken ja. Eerste keer een midsize SUV en vorig jaar een Full Size SUV. Beide keren was er ook genoeg te kiezen.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Pete.Z »

Almere vak V schreef:
Pete.Z schreef: maar ik ben “lid” van Dollar Express, en dan kan je direct doorlopen naar de garage en je auto ophalen, werkt prima en nooit gezeur aan de balie.
Hebben ze dit op elk vliegveld?? In mijn geval, Vancouver, Seattle en Portland??
Volgens mij wel, maar voor alledrie de vliegvelden geldt dat ik daar voor het laats ben geweest lang voor ik Dollar express ging gebruiken. Mailtje sturen naar Dollar, reageren meestal heel vlot, weet je het zeker.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door PSVwally »

In 2012 ook gebruik gemaakt van Dollar op LAX. Ik zit nu eens in mijn mailbox alle reserveringen van toen terug te kijken en zie deze mail naar Rentalcars heb gestuurd waarbij ik de auto gehuurd had (via rentalcars bij dollar uitgekomen zeg maar).
Hierna nooit meer bij Dollar gehuurd, maar dat kwam omdat Alamo voor mij daarna altijd als goedkoopste uit de bus is gekomen.
Ik vond ze bij Dollar veel verder gaan in de discussie omtrent updates, roadsafe en dat soort zaken. Ik weet nog in 2012 dat die persoon achter de balie echt zat te oreren over hoe onveilig Arizona en Nevada wel niet waren.
Geachte Heer/Mevr,

Ik heb bij uw bedrijf een fullsize auto (dodge charger of soortgelijk) gehuurd van 16/4 tot 4/5 dit jaar. Resnr 444843819
Op de Voucher staat voldaan, paid in full, waarmee volgens mij bevestigd wordt dat ik heel het bedrag betaald heb.

Aangekomen bij de Dollar rent-a-car in Los Angeles LAX moet ik ineens nog APCONRECFEE a $46.44 en State TAX a $40.64 betalen.
Voldaan, paid in full betekent dat ik volgens mij al deze dingen al heb betaald?

Verder heb ik ter plekke een 'roadsafe' verzekering afgewezen. Dit staat ook niet op de bijgevoegde bon die ik bij het ophalen heb meegekregen. Het koste nogal wat moeite en irritatie om dit niet te betalen, want volgens het personeelslid achter balie is het blijkbaar bijzonder gevaarlijk in Arizona en Nevada op de weg? Dat deze mensen 'verdienen' aan commissies vind ik niet erg, maar het dreigende taaltje na 14u reizen is niet bepaald prettig.

Bij het inleveren kreeg ik ineens een rekening onder mijn neus waarbij ik ineens $107.82 Roadsafe moet betalen???
Ik heb de manager erbij laten komen die me ook meldde dat het toch echt een verplichte betaling was die nu voldaan moest worden. Ik heb ter plekke geprobeerd rentalcars te bereiken, maar dit was niet telefonisch bereikbaar.
Ik vind het, behalve onbeschoft, ook zeer onredelijk dat er ineens in totaal $194.90 bijbetaald moet worden voor kosten waar ik vooraf vanuit ga dat ik ervoor betaald heb. Het paid in full wordt ineens met 33% opgehoogd?

Bij mijn vorige reis, door Florida, werden onderstaande kosten niet ter plekke nog belast, dus dat is ook één van de redenen dat ik u schrijf.

Verder hebben we tegen betaling een gps systeem erbij genomen. Dit was vooraf bekend en betaald. Helaas hebben we dit apparaat na een paar dagen maar uitgezet, omdat het met allerlei verschillende instelling gewoonweg niet werkte. Snelweg afrit af en de oprit de snelweg weer op. De Santa Monica pier bij LA lag volgens de gps bij Marina del Rey en dat soort zaken. We hebben dit gemeld bij Dollar en die gaven ons aan dat het het handigst was om zelf een gps aan te schaffen? En dat we hiervoor ons geld konden terugkrijgen als we de auto inleverde in Las Vegas. Er is, natuurlijk niet van harte, een melding van gemaakt tussen het gedoe met de extra kosten, en tot op heden heb ik nog niet van dollar vernomen. Dit was ook meer dan 200 dollar aan kosten.

Aangezien mijn telefonische huur ook al niet helemaal goed ging (in 1e instantie 2e bestuurder erbij en one way fee erbij gerekend) twijfel ik of ik in de toekomst nog bij u bedrijf zal huren. Ik vind dat er ter plekke ongehoord veel kosten bij zijn gekomen. Ik kan niet bepaald zeggen dat ik tevreden ben over deze autohuur en ik kan de enquete die ik deze week binnenkreeg dan ook niet positief invullen.

Met vriendelijke groet,
Het antwoord van Rentalcars
Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden was met uw autohuur. Dit is niet de standaard service die wij onze klanten graag aanbieden en uw opmerkingen werden doorgestuurd naar de bevoorrader ter plaatse Dollar. Zij wensen hun excuses aan te bieden voor enig ongemak dat u in deze instantie werd veroorzaakt. Uw opmerkingen werden doorgegeven aan de lokatiemanager voor staff feedback.

Dollar bevestigden ons dat ter gebaar van goede wil het bedrag van 412.82 USD voor de verzekering en het GPS systeem werd teruggestord op de kaart die u gebruikte bij het ophalen van de wagen.
1,5e week later heb ik alles ontvangen. Dus de afhandeling was dus gewoon heel goed.

Ik heb daarna ook nog wel eens een klein akkefietje bij Alamo gehad mbt drive-usa, maar dat werd ter plekke door de supervisor al met excuses teruggedraaid. De baliemedewerker vond het maar onzin dat ik geen dropoffkosten had tussen LA en Denver en elk bedrijf kan dat wel op papier zetten maar dat kon niet waar zijn :roll: Sinds dien alleen maar zo geregeld dat ik niet meer langs balies moet. Dat werkt prima en snel na zulke vluchten
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door RuthdeLange »

Ook wij hebben bij Dollar gehuurd (via Auto Europe en al betaald) voor a.s. zomer. Nu landen we om half 7 's avonds. Ik ga ervan uit dat we dan bij Dollar voor de deur staan rond 20:00 (of ben ik dan te positief?). Ik ben er al een beetje bang voor dat de mid-size SUV die we hebben gehuurd er dan misschien niet meer is (hoewel we hebben aangegeven er om 20:00 te zijn, maar gezien hetgeen ik op dit forum lees). Auto Europe geeft aan dat we dan gratis een upgrade moeten krijgen. Echter op dit forum lees ik dat de extra kosten dan toch vaak achteraf van de CC worden gehaald. iemand tips hoe ik dit kan voorkomen? Kun je dat op papier laten zetten, zodat je achteraf bewijs hebt dat je de upgrade gratis kreeg omdat zij te weinig auto's beschikbaar hadden?
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door Frasi »

Als LAX je eerste landing in de VS is, is zo'n 1,5u inderdaad een goede inschatting. Maar het kan zomaar een half uur sneller of uur langer duren.
Op zich is het de hele dag een komen en gaan van auto's bij de verhuurders. Dus niet dat er persé minder auto's zijn in de avond.
Niet zeker hoe het bij Dollar gaat, maar vaak mag je in de garage zelf een auto uitzoeken uit de rij (mid-size SUV). Bij Alamo staan overigens de mid-size en standaard SUV's in dezelfde rij.
Staat er geen mid-size (of kunnen ze je er geen toewijzen), moeten ze inderdaad een maatje groter aanbieden zonder meerkosten. Mochten ze gaan piepen over beschikbaarheid van auto's, houd dan voet bij stuk en houdt ze aan de reservering: je hebt betaald voor een mid-size SUV en verwacht ook minimaal deze. Ik heb er bij Alamo in LV eens een half uur op moeten wachten (ik had een standaard SUV gereserveerd die ze niet hadden; probeerden me een mid-size of luxe sedan mee te geven; uiteindelijk met een grotere en luxere GMC Acadia op pad gegaan :thumbup: )

Bij de balie of bij het uitrijden van de garage (als je skip the counter hebt) printen ze het huurcontract voor je uit. LEES DIT GOED DOOR.
In het contract staat welke categorie auto je hebt gereserveerd, welke je hebt meegekregen en welke berekend wordt. De categorie auto die je berekend wordt moet gelijk zijn aan die je hebt gereserveerd. Daarmee heb je een eventuele "complementary upgrade" op papier bevestigd. Alle items behoren INCLUDED te zijn en het totaal nog te betalen bedrag is $0. Vaak printen ze hun en jouw exemplaar van het contract afzonderlijk uit. Dus beide goed lezen en je eigen versie goed bewaren. Dan kan er niets misgaan.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Thrifty & Dollar rent a car in Los Angeles - slechte reviews

Bericht door RuthdeLange »

Bedankt voor je reactie!
Ik had nooit zelf bedacht dat ik ook hun versie van het contract zou moeten doorlezen. Ging er van uit dat deze automatisch identiek zou zijn aan de mijne.
Als ik niet zoveel slechte reacties had gelezen over Dollar had ik ook niet zoveel zorgen. Maar ja, het scheelde echt de helft met andere verhuurders (heb hem nu voor 31 dagen voor 730 euro - al 3 keer omgezet naar een lagere prijs overigens) dus toch maar voor Dollar gegaan. Hoop dat er geen problemen zullen zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer