Skip the counter (Alamo) voor dummies.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Trom
Amerikakenner
Berichten: 898
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Skip the counter (Alamo) voor dummies.

Bericht door Trom »

Als je bij alamo boekt zeker wel. Auto uitzoeken, bij uitrijden je code, rijbewijs en creditcard bij de hand houden.
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1581
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Skip the counter (Alamo) voor dummies.

Bericht door d_vdploeg »

Ja skip the counter kun je gebruiken als pay on arrival kiest, mits je rechtstreeks bij Alamo boekt. Dus bijvoorbeeld alamo.com, alamo.de of de hier bekende sites van US travel en American Vacations. Je maakt in dat geval een rechtstreekse boeking in het systeem van Alamo. Let op, als je via een broker boekt, bijvoorbeeld sunny cars, rentalcars.com of easyterra dan werkt het vaak niet omdat je een alamo reserveringsnummer moet hebben.

Skip the counter moet overigens wel beschikbaar zijn en dat is niet overal, zie posts van @Ellen1308 en @Trom hierboven.In een enkel geval krijg je een auto toegewezen, daar ciculeren in het autoverhuurtopic ook wel posts van rond van mensen die (ik dacht uit mijn hoofd in NCY) een auto toegewezen kregen. Maar ik heb het bij Alamo nog nooit meegemaakt, kon altijd uit de rij kiezen.
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer