Tip Huurauto San Diego

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Roubosje
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 sep 2014, 15:16
Contacteer:

Tip Huurauto San Diego

Bericht door Roubosje »

Afgelopen zomer hebben wij een auto gehuurd in San Diego via Hertz.
Bij het boeken viel het mij op dat als ik de auto in het centrum ophaalde mij dat honderden euro's scheelde. (ruim 300)
Op het moment dat wij met de taxi onze auto wilde gaan ophalen bleek dat er geen filiaal meer in het centrum is. Alles gaat nu centraal vanuit het vliegveld.
Met andere woorden. Ik heb minder betaald en kon mijn auto toch gewoon bij het vliegveld ophalen. We stonden netjes in het systeem en hebben er geen enkel woord over gehoord dat wij op een andere ophaallocatie hadden geboekt. :thumbup: :thumbup:
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Tip Huurauto San Diego

Bericht door vinceG »

Vaak is bij Hertz wel goedkoper om een locatie te gebruiken buiten het vliegveld. Hetzelfde hebben wij gehad in Australie. Dit scheelde echt flink.
Het enige nadeel is dat het vaak een klein filiaal is en dus geen keuze uit auto.

In jouw geval zal het misschien zo geweest zijn dat tussen moment van boeken en het moment van ophalen het filiaal in het centrum gesloten is. Er zijn nog wel filialen, maar deze zitten voor bij hotels in het centrum (marriott marquis en manchester grand hyatt).

Bij sommige locaties staat overigens:
"There is not a vehicle rental office at this location. This may require that the customer be taken to the nearby servicing location. Pick-up and/or drop off should be coordinated with the servicing location." Maar je kan dus wel op die locatie huren en dat scheelt zeker!

edit:
Ik heb even gekeken voor onze reisdata in sept en dit scheel $33 per week voor een midsize suv.
Roubosje
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 sep 2014, 15:16
Contacteer:

Re: Tip Huurauto San Diego

Bericht door Roubosje »

Ik had ook een locatie in het centrum bij een hotel. Die locatie kan je nu nog steeds invullen. Van de week had ik iemand op de mail waarbij het 800 euro scheelde......
Die taxichauffeur zei ook dat alles nu bij het vliegveld zit in San Diego. Ik vermoed dus dat er nog maar een filiaal is van Hertz
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Tip Huurauto San Diego

Bericht door vinceG »

Ja klopt. Sinds 2 jaar hebben ze bij het vliegveld een enorme garage neergezet waar alle verhuurbedrijven bij elkaar zitten. Echt ideaal. Met 1 shuttle er naartoe en altijd voldoende keuze!
800 euro is een flink verschil! Ik betaal voor een midsize suv dit bedrag voor 3 weken.....
heidem
Amerikakenner
Berichten: 428
Lid geworden op: 05 jun 2011, 22:29
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Tip Huurauto San Diego

Bericht door heidem »

Even gekeken, maar Hertz heeft 20 locaties in San Diego (waaronder het vliegveld). 7 van de 20 hebben geen verhuurkantoor. De huur op die zeven locaties wordt dus verzorgd door een van de locaties met een kantoor.

Het huren van een auto bij Hertz in downtown Chicago en inleveren op het vliegveld van Chicago scheelt mij op bijna 2,5 week meer dan € 400 met ophalen en inleveren op het vliegveld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer