Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Carolena
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 sep 2016, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 3

Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door Carolena »

hoi!

Morgen vliegen we naar Florida met een tussenstop in Londen. Deze ochtend netjes de boarding passes kunnen afprinten van onze eerste vlucht Amsterdam - Londen.
Daarnet wilde ik online inchecken bij Virgin voor onze vlucht van Londen naar Miami en kreeg de melding dat voor 1 van ons 3 het niet mogelijk was om online in te checken, dat we naar een balie op de luchthaven moeten.
Esta aanvraag staat nog op goedgekeurd, en voor de rest is alles hetzelfde als bij de andere 2...
Wat zou dit kunnen zijn?
En waar moeten wij inchecken voor deze vlucht? In Amsterdam of in Londen? (in "my booking" bij Virgin zie ik ook al stoelnummers staan, die wij prima vinden, blijven dit ook onze stoelen, ook checken wij pas morgen in?)
Het stresslevel daalt natuurlijk niet echt op deze manier :wink: !
Alles ging allemaal heel vlotjes tot nu toe, het mocht niet zijn... :D
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door babarage »

ik zou ff bericht via facebook messenger sturen. weet je wat er aan de hand is en wat er van je verwacht wordt.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Carolena
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 sep 2016, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door Carolena »

ok, heb ik ondertussen gedaan!
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door mtl »

Ik zou me er niet druk om maken. Komt vaak voor. Wellicht een extra controle maar niks bijzonders.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door sanook »

Ik verwacht niet dat je info krijgt waarom je naar de balie moet, kan random check zijn. Hoef je je geen zorgen om te maken.
Hav1983
Amerika-ontdekker
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 mar 2012, 19:05
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Hartland, WI

Re: Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door Hav1983 »

Ik kon vorige zondag ook niet online inchecken. Bij aankomst bleek dat ik geselecteerd was voor extra veiligheidscontrole, dus misschien is dat de reden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
headhunterke
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 16 jun 2009, 12:34
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Aalst, Belgium

Re: Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door headhunterke »

99% kans dat je Selectee bent ("uitverkorene") voor extra controle. Dat is puur willekeurig en daar kan je niets aan doen.
Ik zou me helemaal geen zorgen maken. Als het ticketproblemen waren, dan had je het al wel geweten (en was er veel kans dat er ook bij de anderen een probleem was) en zoals je aangeeft, staat je ESTA goedgekeurd. Veel zorgen om niets denk ik, maar natuurlijk een beetje extra stress als je niet precies weet wat er aan de hand is. Maak je er iig niet druk in en geniet van de mooie reis!

In Amsterdam worden jullie en de bagages natuurlijk doorgecheked tot in Miami. Jullie kunnen bij KLM gewoon inchecken en je zal beide instapkaarten krijgen. Althans, ik leid af uit je route en het feit dat je met Virgin verder gaat, dat je het stuk Amsterdam - Londen met KLM vliegen.
Als beide vluchten op hetzelfde ticketnummer staan, hoef je zelf helemaal niets te doen, behalve overstappen natuurlijk 8)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door PSVwally »

Als beide vluchten op hetzelfde ticketnummer staan, hoef je zelf helemaal niets te doen, behalve overstappen natuurlijk
Ik vind het dan eerlijk gezegd wel vreemd dat als je beide vluchten op hetzelfde ticketnummer hebt staan je voor de 1e vlucht wel de tickets krijgt en voor de 2e niet? Je zou dan toch verwachten dat je ook voor de 1e vlucht nog niet zou kunnen inchecken?
ReisM
Amerikafan
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 apr 2015, 19:15
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door ReisM »

Mijn vriend had hetzelfde, bleek inderdaad een extra veiligheidscontrole aan de gate.
Gebruikersavatar
headhunterke
Amerikakenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: 16 jun 2009, 12:34
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Aalst, Belgium

Re: Online inchecken mislukt voor 1 van ons 3

Bericht door headhunterke »

PSVwally schreef:
Als beide vluchten op hetzelfde ticketnummer staan, hoef je zelf helemaal niets te doen, behalve overstappen natuurlijk
Ik vind het dan eerlijk gezegd wel vreemd dat als je beide vluchten op hetzelfde ticketnummer hebt staan je voor de 1e vlucht wel de tickets krijgt en voor de 2e niet? Je zou dan toch verwachten dat je ook voor de 1e vlucht nog niet zou kunnen inchecken?
Helemaal niet, SSSS (de Selectee) status kan, afhankelijk van het check-in systeem, al dan niet effect hebben op de eerste vlucht.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer