Kan niet online inchecken met goedgekeurde ESTA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2429
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Kan niet online inchecken met goedgekeurde ESTA

Bericht door SuzieQ »

Het wordt steeds vreemder. Je bent in ieder geval weer thuis.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gast

Re: Kan niet online inchecken met goedgekeurde ESTA

Bericht door Gast »

Ik verzin het ook niet. Vind het moeilijk dit op openbare fora te zeggen want ik wordt soms dan ook (bijv. op AD.nl onder een comment) voor leugenaar uitgemaakt. Maar het is echt gebeurd, begin het nu langzaam te beseffen. Ik mag natuurlijk niet de naam van die gast hier noemen maar als iemand wil weten om wie het gaat kan ik die info wel via PM geven.
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Re: Kan niet online inchecken met goedgekeurde ESTA

Bericht door RiverCola »

Dat lijkt me totaal ongepast en ook nergens voor nodig.
Gast

Re: Kan niet online inchecken met goedgekeurde ESTA

Bericht door Gast »

Het is niet ongepast maar in strijd met privacywetgeving om zijn naam openbaar te publiceren. Maar ik wil het alleen geven privé als mensen mijn verhaal in twijfel trekken, en mij als leugenaar of fantasierijke idioot zien. Dat bedoelde ik.
Gast

Re: Kan niet online inchecken met goedgekeurde ESTA

Bericht door Gast »

Dat is verwijderd omdat een kennis van mij (Jill) vond dat er geen geruststellende reacties werden gegeven. Daarom is in samenspraak met Jill van TUI de boel verwijderd. Zij begeleid de reis met mijn ouders naar Namibië maar hielp ook even omdat New York een omboeking was van een trip naar Toronto.

Op het moment dat dat in Amerika & Friends kwam zat ik in het Distrikt hotel, weliswaar weg uit het hostel maar nog in het heetst van de strijd.

Btw, ik hoop (ik heb roel hierover al PM gestuurd) dat deze gebeurtenissen geen gevolgen hebben voor toekomstige toegang tot de VS maar verwacht wel, en ik snap dat ook wel, dat ze er vragen over kúnnen stellen, let op kúnnen stellen (hoeft niet).

Overigens werd ik op internet door mensen die mij niet kennen idd niet geloofd, voor leugenaar uitgemaakt. Maar waarom zou ik hierover dingen verzinnen, i.i.g. het meeste verzinnen? Ik schaam me diep, heel diep, naar mijn familie, vrienden en werkgever dat dit gebeurd is. Over zulke dingen ga ik geen grapjes maken en bovendien kan het mijn toekomstige toegang tot de VS beïnvloeden als ik op fora allerlei onzin verhalen zou schrijven, in het theoretische geval dat ik dat zou doen. Maar dat is niet zo. Misschien, daar geef ik jullie wel gelijk in, hebben bepaalde dingen door wat ik heb net wat meer impact op me gemaakt.

note mod: Topic voorlopig op slot. Alles is nu wel gezegd,
dank voor het delen.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer