United Premier Acces (priority security vraag)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Alwayshappy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

United Premier Acces (priority security vraag)

Bericht door Alwayshappy » 28 jun 2017, 21:47

Hey!

Wij vliegen in September naar Newark vanaf Schiphol. We hebben online Premier acces aangeschaft voor ons beiden. Dat houdt volgens United in: priority check in/security/boarding. Nu is me eerder op Schiphol nooit opgevallen dat ze een priority lane hebben voor security. Over het hoofd gezien waarschijnlijk. Accepteren ze je gewoon zonder problemen, of wordt je alsnog doorverwezen naar de normale security lane? We hebben gewone Economy stoelen. Geen comfort dus.

heidem
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: United Premier Acces (priority security vraag)

Bericht door heidem » 28 jun 2017, 22:10

Ik meen me te herinneren dat er een priority lane is waardoor je de rij over kunt slaan. Als ik het goed heb, moet je daarvoor de boarding pass scannen. Daar zal dan aan gekoppeld zijn dat je United Premier Access hebt en zou het dus moeten werken. Op de website van United (https://www.united.com/CMS/en-US/produc ... ccess.aspx) wordt Schiphol ook expliciet genoemd als een van de luchthavens waar het voorrang geeft tot "priority security lines".

Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: United Premier Acces (priority security vraag)

Bericht door Loek » 29 jun 2017, 20:02

Overigens, verwar de "Premier Access" niet met de "Global Entry" rij. Global Entry is ook een korte rij, maar je moet een background check hebben en ze sturen mensen zonder een Global Entry pass weer onverbiddelijk terug. Wij hebben Global Entry en ik zie regelmatig mensen die denken dat als ze Premier zijn (of First/Business) hier gebruik van mogen maken. Nee dus.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer