Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
United Premier Acces (priority security vraag)
- Alwayshappy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
United Premier Acces (priority security vraag)
Hey!
Wij vliegen in September naar Newark vanaf Schiphol. We hebben online Premier acces aangeschaft voor ons beiden. Dat houdt volgens United in: priority check in/security/boarding. Nu is me eerder op Schiphol nooit opgevallen dat ze een priority lane hebben voor security. Over het hoofd gezien waarschijnlijk. Accepteren ze je gewoon zonder problemen, of wordt je alsnog doorverwezen naar de normale security lane? We hebben gewone Economy stoelen. Geen comfort dus.
Wij vliegen in September naar Newark vanaf Schiphol. We hebben online Premier acces aangeschaft voor ons beiden. Dat houdt volgens United in: priority check in/security/boarding. Nu is me eerder op Schiphol nooit opgevallen dat ze een priority lane hebben voor security. Over het hoofd gezien waarschijnlijk. Accepteren ze je gewoon zonder problemen, of wordt je alsnog doorverwezen naar de normale security lane? We hebben gewone Economy stoelen. Geen comfort dus.
Re: United Premier Acces (priority security vraag)
Ik meen me te herinneren dat er een priority lane is waardoor je de rij over kunt slaan. Als ik het goed heb, moet je daarvoor de boarding pass scannen. Daar zal dan aan gekoppeld zijn dat je United Premier Access hebt en zou het dus moeten werken. Op de website van United (https://www.united.com/CMS/en-US/produc ... ccess.aspx) wordt Schiphol ook expliciet genoemd als een van de luchthavens waar het voorrang geeft tot "priority security lines".
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: United Premier Acces (priority security vraag)
Overigens, verwar de "Premier Access" niet met de "Global Entry" rij. Global Entry is ook een korte rij, maar je moet een background check hebben en ze sturen mensen zonder een Global Entry pass weer onverbiddelijk terug. Wij hebben Global Entry en ik zie regelmatig mensen die denken dat als ze Premier zijn (of First/Business) hier gebruik van mogen maken. Nee dus.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Vraag over Social Security en Greencard
door KnurfDutch » 03 aug 2020, 22:30 » in Emigratie naar Amerika - 10 Reacties
- 11269 Weergaves
-
Laatste bericht door Bennogr