Overstappen Schiphol

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Overstappen Schiphol

Bericht door elninjoo »

Ik heb 'n rechtstreekse vlucht van Brussel naar Atlanta geboekt, maar op de terugweg moet ik overstappen op Schiphol (50 minuten)
Is het niet mogelijk gewoon met koffer en al uit te stappen op Schiphol? Dan ben ik sneller thuis dan eerst vliegen naar Brussel en de trein pakken.
En is 50 minuten overstaptijd uberhaupt wel haalbaar? Nu maakt het voor de terugweg allemaal niet zoveel uit, ook niet of m'n koffer de vlucht zou halen, want dan bezorgen ze die wel thuis de volgende dag.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7753
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Overstappen Schiphol

Bericht door mtl »

Dan zou je op je vertrek-luchthaven moeten vragen of je bagage er in Schiphol afkan. Normaal gesproken wordt je bagage naar Brussel gelabeld.
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Overstappen Schiphol

Bericht door winterpark »

Normaal is het antwoord 'nee', maar ik begreep toevallig van mijn schoonzusje dat het haar vandaag gelukt is. Was wel vanuit Azië, overstap op Amsterdam en naar Düsseldorf. Ik zou het gewoon proberen iig, vragen of je bagage doorgelabeld kan worden naar Amsterdam.
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Overstappen Schiphol

Bericht door elninjoo »

Vragen kan idd altijd, en doorvliegen naar Brussel ook als het niet toegestaan wordt. Maar als ik er in Amsterdam met koffer af mag, zou niet verkeerd zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer