Boeken bij drive-usa.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Koen07
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Boeken bij drive-usa.de

Bericht door Koen07 » 21 feb 2017, 23:04

Reisdata zijn 13 april aankomst Orlando, vertrekdatum 24 april, luchthaven Orlando International Airport (MCO), ik vlieg met Delta.

Ik bedoelde met de gebruikelijke autoverhuurders: Hertz, Avis, ... Op usareisen.de vindt ik wel auto's rond de 330 euro voor bovenvermelde periode. Dus daar ben ik wel in geïnteresseerd. Ik kan alleen Orlando selecteren.

Stel dat ik boek bij usareisen.de, is dan de huurovereenkomst in het engels, of hoe gaat dit in zijn werk dan?

alvast bedankt, gr

PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 22 feb 2017, 02:34

kan alleen Orlando selecteren.
Je komt daar toch ook aan? Dan klopt dat toch.....
Je had ook Sanford in kunnen geven, maar daar kom je niet.

usa-reisen.de zal in het duits zijn, als je boekt via de engelstalige versie drive-usa.com (of drive-usa.de) krijg je een engelstalige versie. Sowieso is in beide gevallen een deel vd voucher welke je evt. aan een balie moet afgeven in het Engels.

Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful » 22 feb 2017, 12:17

En de huurovereenkomst krijg je waarschijnlijk toch pas in Orlando. Ik check dan altijd of het eindbedrag (estimated charges) klopt. Bij een prepaid boeking zonder aanvullingen en/of achterlatingskosten moet dat 0.00 zijn.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful

PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 22 feb 2017, 13:06

Idd, je krijgt een voucher met alle gegevens. Ter plekke krijg je de echte overeenkomst

Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Edman! » 25 feb 2017, 01:17

Heeft iemand ervaring met de One Way Fee bij Drive-USA.de tussen de staten Colorado en California?
Tijdens het zoeken naar een huurauto, met ophalen in Denver (Colorado) en inleveren in LA (California), staat bij de zoekresultaten "One-Way Fee: free".
Als ik de rental terms bekijk zie ik niks staan over dat One-Way fee gewaived worden tussen Colorado en California. Wel bijvoorbeeld tussen California en Nevada. "FOR ALL OTHER ONE WAY RENTALS A FEE WILL APPLY BASED ON THE DISTANCE BETWEEN THE PICK UP AND DROP OFF LOCATION".
Onderaan op deze pagina (bij "One-Way Special Provision - Drive-USA.de and Drive-Canada.de") zie ik ook staan dat als de One Way fee toch berekend wordt op de verhuurlocatie dat je achteraf toch door Drive-USA.de vergoedt wordt voor deze kosten.
2010: Las Vegas, 2013: Westkustgrand canyon helicopter 2014, 2015: Las Vegas, 2016: Grand Canyon, Yellowstone, 2017: NY, Westkust, 2018: Las Vegas, Oostkust

PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 25 feb 2017, 08:17

Ik had andersom, tussen LA en Denver inderdaad geen one way fee bij drive usa. Werd aan de balie nog even over 'gediscussiers', maar toen de manager erbij kwam was t zo gepiept

fietser
Amerika-ontdekker

Bericht door fietser » 25 feb 2017, 09:52

Een algemene opmerking/tip voor wie dit nog niet wist: Drive-usa.de is in het weekend aanmerkelijk goedkoper dan door de week.

Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry » 25 feb 2017, 10:49

Edman! schreef:Heeft iemand ervaring met de One Way Fee bij Drive-USA.de tussen de staten Colorado en California?
Tijdens het zoeken naar een huurauto, met ophalen in Denver (Colorado) en inleveren in LA (California), staat bij de zoekresultaten "One-Way Fee: free".
Als ik de rental terms bekijk zie ik niks staan over dat One-Way fee gewaived worden tussen Colorado en California. Wel bijvoorbeeld tussen California en Nevada. "FOR ALL OTHER ONE WAY RENTALS A FEE WILL APPLY BASED ON THE DISTANCE BETWEEN THE PICK UP AND DROP OFF LOCATION".
Onderaan op deze pagina (bij "One-Way Special Provision - Drive-USA.de and Drive-Canada.de") zie ik ook staan dat als de One Way fee toch berekend wordt op de verhuurlocatie dat je achteraf toch door Drive-USA.de vergoedt wordt voor deze kosten.
Wij hebben hier ervaring mee, en dat was een prima ervaring, geen One way kosten tussen Denver en La.

Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Edman! » 25 feb 2017, 11:51

Ok, bedankt voor de reacties. :thumbup:
2010: Las Vegas, 2013: Westkustgrand canyon helicopter 2014, 2015: Las Vegas, 2016: Grand Canyon, Yellowstone, 2017: NY, Westkust, 2018: Las Vegas, Oostkust

Frasi
Amerikakenner
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Frasi » 26 feb 2017, 13:29

fietser schreef:Een algemene opmerking/tip voor wie dit nog niet wist: Drive-usa.de is in het weekend aanmerkelijk goedkoper dan door de week.
Verhip! Dat valt mij nu ook op: drive-usa is nu ineens een stuk goedkoper dan alamo/brits. Scheelt ruim 20% met eerdere zoektochten.
Maar alleen voor een huur bij Dollar (en ik heb net iets betere ervaringen bij Alamo en zou daar dus liever huren...).
Afbeelding

Zuid-Westen (2007, 2010); California (2012); Florida (2008, 2013, 2015); GC/LV (2012); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills/LV (2014); LA/LV (2015); NY/Wash.(2016); LA (2016); LV/LA/SD (2018), Orlando/Deep South (2017). New York (2018, okt 2019)

ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina » 06 mar 2017, 11:11

Ik zie nu een bij driveusa een fullsize suv, 3 weken hoogseizoen(14/7-4/8) bij National voor 1334 euro, veel goedkoper dan bij andere brokers, ga komend weekend eens kijken of deze dan ook goedkoper is :thumbup: Bij Alamo/brits 2317 pond :shock:

madpatrick
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door madpatrick » 06 mar 2017, 12:40

Koen07 schreef:Vorig jaar heb ik een auto gehuurd via budget.be om in Tallahassee, Florida een auto te huren. Dat is allemaal prima verlopen daar in de luchthaven.

Nu wil ik half april 2017 een auto huren vanuit luchthaven Orlando en daar terugbrengen, voor een tijdsduur van 12 dagen.
Nu heb ik al eens gekeken bij de website van de meest gebruikelijke autoverhuurders, maar daar kom ik altijd zo rond de 550 a 600 euro. Vindt ik te duur. Grootte auto speelt geen rol, en ik reis alleen.

Ik ben helaas de duitse taal niet machtig maar wil toch een vraagje stellen ivm usareisen.de:
als ik via hen een auto boek, krijg ik dan een engelstalige huurovereenkomst om in Orlando af te geven
ik kan op hun website enkel Orlando kiezen, is dit dan standaard de luchthaven?

Of neem ik best eens contact op met usareisen.de of drive-usa.de?
Je kunt gewoon bellen of mailen in het engels.
Dat is verder geen enkel probleem.
Afbeelding

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer