Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
drop-off SEA-SFO
-
WimrEm
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
drop-off SEA-SFO
Wij gaan in september weer vanaf Seattle afzakken naar San Francisco. Nu hebben wij de laatste 6 keer een auto van Alamo via USA-reisen.de gehuurd.
Volgens mij de enige zonder drop-off-kosten op dit traject. Heeft iemand soms nog een andere mogelijkheid? Huurperiode van 14 dagen.
Volgens mij de enige zonder drop-off-kosten op dit traject. Heeft iemand soms nog een andere mogelijkheid? Huurperiode van 14 dagen.
-
winterpark
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: drop-off SEA-SFO
Hertz rekent ook geen dropoff kosten op dat traject. Heb je toevallig een mastercard? Ik geloof je dat je 15% korting krijgt als je telefonisch boekt met Hertz als je een mastercard hebt (en gratis annuleerbaar, wij zouden nl. dat traject doen maar toch omgeboekt naar andere regio vanwege onze naderende verhuizing - lang verhaal
)
-
harryvanrooy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Kijk ook uit met het dropoff verhaal. Verleden jaar was ik goedkoper uit bij UScarhire met dropoff kosten dan bij US reisen zonder de kosten er zogezegd bijgerekend. Ik denk dat ze de kosten er sowieso eerst bij doen.
Precies, gewoon goed vergelijken. Soms is een tarief met drop off goedkoper dan zonder.
-
WimrEm
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Ik kan nu bij USAreisen.de 2 weken Midsize SUV (IFAR) voor 532 euro van 21-9 tot 5-10 boeken. Ben het nergens goedkoper tegengekomen en ga dus maar boeken. Blijf het natuurlijk wel in de gaten houden.