Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5

Bericht door Division »

Gewoon 'rental car return' volgen en bij de persoon die je aanspreekt even aangeven dat je de auto komt omruilen ivm technisch mankement. Dan kan hij meteen apart worden gezet. Als het goed is wordt in het systeem alleen een nieuwe auto geregistreerd bij je huidige boeking.
Afbeelding
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5

Bericht door babarage »

ze houden niet nog een keer borg in.

omdat het een airport locatie is, is het lastig om eerst naar de balie te gaan je moet het ding wel ergens parkeren he,

ik neem aan dat er in de parkeergarage ook een soort balie zit. ik zou naar de return rijden en bij de ontvangers daar aangeven dat je komt ruilen zodat ze niet de auto 'innemen'. dan loop je naar het kantoortje en fix je de ruil.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
jan_nl
Amerikafan
Berichten: 146
Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:29
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5

Bericht door jan_nl »

In salt lake city is een parkeergarage bij het vliegveld. Daar (vlak bij) zit ook de balie van Alamo. Rental cars volgen. Wij zijn daar vorige week geweest om onze 23 jarige zoon te laten toevoegen als driver (hij is toennook in slc geland). Iets dat ik vooraf via mail had nagevraagd en niet mogelijk zou zijn. Aan de baienop slc een fluitje van een cent. Haha nou ja cent. Omdat onder de 25 een paar centen.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4899
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5

Bericht door Hinko »

We gaan door in deel 6
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer