Thrifty Car Rental - iemand ervaring met dit bedrijf.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Phillostar
Amerikafan
Berichten: 142
Lid geworden op: 13 jan 2011, 02:42
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Thrifty Car Rental - iemand ervaring met dit bedrijf.

Bericht door Phillostar »

Ik ben Mid size SUV verhuur prijzen aan het vergelijken voor mn vakantie volgend jaar (24 mei - 14 juni 2017), en bij o.a. autoeurope.nl komt Thrifty naar voren als goedkoopste optie.

Ik weet dat Thrifty onderdeel is van Dollar en beide weer van Hertz, maar de reserveer -en ophaal wijze van de auto is bij alle 3 anders. Met Dollar heb ik 3 maal eerder goede ervaringen gehad.

Wie heeft er ervaring met de autohuur bij Thrifty en kan vertellen hoe ze te werk gaan. Volgens mij heeft Thrifty namelijk geen "skip the counter" of iets dergelijks, zodat je direct naar de garage kan lopen voor de auto.

Afbeelding
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: Thrifty Car Rental - iemand ervaring met dit bedrijf.

Bericht door Queste »

Ik heb op zich een hele goede ervaring met Thrifty, wat minder met Dollar. En op SFO delen ze een counter. Let heel goed op waar je voor tekent als je de auto ophaalt, Dollar heeft me genaaid door insurance toe te voegen waar ik luid en duidelijk 'nee' tegen gezegd had wat me een extra bedrag kostte van 1,5x de autohuur zelf.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6129
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Thrifty Car Rental - iemand ervaring met dit bedrijf.

Bericht door Old Faithful »

Let heel goed op waar je voor tekent als je de auto ophaalt,
Ik denk dat dit in het algemeen een goede raad is, niet specifiek voor Dollar. Of er ongevraagd extra verzekeringen, opties of upgrades op het contract gezet worden, hangt naar mijn mening niet zozeer af van de verhuurmaatschappij dan wel van de persoon achter de balie.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
Phillostar
Amerikafan
Berichten: 142
Lid geworden op: 13 jan 2011, 02:42
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Thrifty Car Rental - iemand ervaring met dit bedrijf.

Bericht door Phillostar »

Dus Thrifty heeft geen optie tot Skip the counter, je moet bij het ophalen van de auto je eerst bij de balie melden?
Die Blue chip lidmaatschap heeft alleen als "voordeel" een aparte balie.
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Anonymous123

Re: Thrifty Car Rental - iemand ervaring met dit bedrijf.

Bericht door Anonymous123 »

Ik zie overigens op www.alamo.co.uk met de kortingscode ALAMO10 veel leukere prijzen voorbij komen :)
Standard SUV: 540 Pond is 635 euro en dan kan je de line skippe :)
Gebruikersavatar
Phillostar
Amerikafan
Berichten: 142
Lid geworden op: 13 jan 2011, 02:42
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Thrifty Car Rental - iemand ervaring met dit bedrijf.

Bericht door Phillostar »

Alamo UK had ik ook al gechecked, maar daar krijg ik bij het boeken van een mid suv nog de One way fee erbij (totaal 615 pond).
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer