Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

auto huren voor rit naar CA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Edith81
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

auto huren voor rit naar CA

Bericht door Edith81 »

September volgende jaar camper gehuurd bij cruise america los angeles. Nu willen we eigenlijk op de dag van aankomst een auto huren zodat de eerste 1,5 dag niet verloren gaan en zodat we ook vervoer hebben naar CA. Ik heb laatst een reisverslag gelezen van iemand die dit ook heeft gedaan. En ik had het idee dat ze hem vlak bij CA konden inleveren. Wie kan me helpen ?? Welke huur maatschappij moet ik dan nemen. ??
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: auto huren voor rit naar CA

Bericht door babarage »

welk adres haal je de camper? is dat
2233 E. 223rd. St.
Los Angeles, CA 90810

want dan heb je een enterprise locatie op 200 meter.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Edith81
Amerika-ontdekker

Bericht door Edith81 »

Ja idd ...bedankt voor je snelle reactie. Enterprice nooit van gehoord ?? Is dat beetje oké organisatie ...Zijn er nog zaken waar ik op moet Letten bij boeken ??
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Gast

Bericht door Gast »

Enterprise is prima.
Edith81
Amerika-ontdekker

Bericht door Edith81 »

Hebben jullie ervaring met 1 dag auto huur. Kom uit op $ 130 ongeveer (4 pers. + koffers). Of voor dat geld gewoon taxi's nemen. Heb ergens gelezen dat kosten vliegveld CA $ 70,00 zijn. Kan moeilijk inschatten wat goedkoper uit pakt of belangrijker nog wat prettig is
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Daar heb ik ervaring mee, geen problemen ervaren.

Of taxi's nemen voordeliger is hangt af van wat je wil gaan doen die anderhalve dag. LA is zodanig groot dat lopen niet echt een optie is, OV kost veel tijd, tenzij je de hele dag op een plek wil blijven en zelfs dan kost het veel meer tijd dan auto.
Edith81
Amerika-ontdekker

Bericht door Edith81 »

Hockey,
Nog niet gepland wat we willen doen maar vind 2 halve dagen tot we de camper mogen ophalen zonde om in het hotel te gaan zitten wachten. We zij met 2 kleine kids ...Dus misschien wel gewoon simpel naar het strand of marine del rey op de aankomst dag en hollywood boulevard op de ochtend van dag van pick up
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij hebben heel vaak bij Enterprise gehuurd een aantal jaren geleden. Prima!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer