Vraag van RobinCarlo betreffende: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
RobinCarlo
Amerika-ontdekker

Vraag van RobinCarlo betreffende: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee?

Bericht door RobinCarlo » 18 aug 2016, 00:04

* Note mod (Marco): afgesplitst van onderwerp: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee?
MarcelGr schreef:Type gehuurd: Standard SUV
Verhuurder: Hertz
Gereserveerd bij: Hertz
Opgehaald in: San Francisco - Fishermans Wharf
Afgeleverd in: Los Angeles - Airport
Meegekregen: Dodge Journey SXT
Wanneer: 28 april 2016 t/m 17 mei 2016
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8
Groot genoeg voor je koffers door de achterste (3e) zitrij plat te gooien. Helaas geen afdekhoes of zo voor je koffers, dus maar een groot zwart laken gekocht zodat het niet zichtbaar was dat er koffers in lagen. Motorisch niet zo geweldig, maar voor paar weken goed te doen. Goede ervaring bij Hertz, papieren lagen al klaar bij ophalen en geen enkele poging extra's te verkopen (door Gold aanvraag?), extra bestuurder erbij was geen probleem. Inleveren in 10 seconden gedaan.

Afbeelding
Mag ik vragen hoe het komt dta je bij de locatie bij fishermans wharf bent gaan ophalen en niet gewoon op de luchthaven?

Voor onze reis vorig jaar hebben we 2 auto's gehuurd (2 delen met binnenlandse vlucht), 2 keer alamo, de eerste keer san diego, de tweede keer san francisco. San diego is veel rustiger komen minder mensen aan, en was er veel keuze tussen auto's, in san fran alles behalve. Volgend jaar vliegen we naar san fran, ik vraag mij af of het nut heeft om met de taxi naar een verhuurlocatie buiten de luchthaven te gaan (zoals fishermans wharf) waar het minder druk is om meer kans te hebben op een bredere keuze van auto's?
South-West road trip video: https://vimeo.com/147467466

Dutchess
Amerika-expert

Re: Vraag van RobinCarlo betreffende: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee?

Bericht door Dutchess » 18 aug 2016, 04:20

Wij hebben ook een keer bij Fisherman's Wharf gehuurd (ik kan me niet herinneren welk bedrijf) en toen was er juist heel weinig keus. Zoals je ziet kreeg MarcelGr ook een auto aangewezen ipv gekozen. Ze hebben daar vaak minder ruimte en daarom minder voorraad.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.

PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 18 aug 2016, 04:28

Ga er toch maar vanuit dat je veel meer keuze hebt op het vliegveld. Bij locaties buiten de vloegvelden krijg je vaak een auto toegewezen ipv dat je keuze hebt. Zo ook MarcelGr.

MarcelGr
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door MarcelGr » 18 aug 2016, 14:50

We zijn na aankomst eerst een paar dagen in SF gebleven. Ons hotel was bij Fisherman's Wharf, dus was het wel zo handig om vlakbij de auto op te halen. Hoef je niet terug naar de luchthaven met je koffers, even auto ophalen en inladen bij hotel.
Inderdaad geen keuze voor auto, maar vonden we geen probleem.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer