Claimen refund na vertraging vlucht

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6123
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door Old Faithful »

Een beslissing van de luchtvaartmaatschappij heeft gevolgen voor de betroffen passagiers. Dat kan variëren van het missen van een belangrijke afspraak tot het missen van een afspraak bij de kapper. Wie zou moeten beoordelen wat zwaar genoeg is voor een compensatie? Misschien vindt iemand de wijziging wel een voordeel en die zou met de compensatie dubbel voordeel hebben. So be it. Roelb heeft al duidelijk uitgelegd waarom individuele beoordeling een onbegaanbare weg is. De verordening heeft ook een preventieve werking.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door sanook »

Helemaal mee eens.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door PSVwally »

Even een check of ik dit zo goed benoem?

1: Account Holder’s Name: mijn naam?
2: Account Number: Mijn rekeningnummer?
3: Account Holder’s Address: mijn Adresgegevens?
4: Beneficiary Bank Name: naam Bank
5: Beneficiary Bank Address: adres van mijn bank?
6: Beneficiary Bank SWIFT/BIC Code: de bic code
7: IBAN Number: alweer mijn rekeningnummer?
8: Beneficiary Bank ID/Sort Code: geen idee??

Ik krijg dus ook of €600 of $900 vouchers te besteden bij Star Alliance maatschappijen. Iemand ervaring of dit ook binnen een jaar moet worden ‘opgemaakt’? Ik zal niet
Voor de 27.500 miles gaan van United....
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6123
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door Old Faithful »

Kun je hier iets mee?
De bankcode is een onderdeel van het IBAN.

In Nederland bestaat deze uit de eerste vier letters van de Bank Identifier Code.

De Bankleitzahl (afgekort BLZ) is een in Duitsland en Oostenrijk gebruikt getal dat een kredietinstituut op eenduidige wijze identificeert. De Duitse Bankleitzahl bestaat altijd uit 8, de Oostenrijkse uit 5 cijfers.

Ook in andere landen wordt van een dergelijke identificatie gebruikt. In Zwitserland en Liechtenstein worden deze Bankenclearing-Nummer (BC-Nummer) genoemd. In het Verenigd Koninkrijk en Ierland noemt men ze sort codes. In Australië wordt het BSB-nummer gebruikt. Voor grensoverschrijdende betalingen wordt in veel landen, waaronder Duitsland en Nederland, de BIC gebruikt, ook wel SWIFT-adres genoemd, naar de organisatie die deze codes beheert.
Succes.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door bedeve »

PSVwally schreef:
07 okt 2019, 19:45
Iemand ervaring of dit ook binnen een jaar moet worden ‘opgemaakt’? Ik zal niet
Voor de 27.500 miles gaan van United....
Vouchers zijn een jaar geldig Paul
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
peterd87
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 jul 2013, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nijverdal

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door peterd87 »

En staan op naam en daarmee moeilijker / niet over te dragen. In geval van faillissement zullen de vouchers ook direct hun waarde verliezen (zal met United niet zo'n vaart lopen, maar een overweging voor evt andere mensen).

Wij hebben al voor de tweede keer dit jaar de 600e pp compensatie gepakt :-)
Overweeg je een American Express creditcard aan te vragen? Gebruik dan vooral onderstaande link :-) Kost niets en levert jou en mij een leuk aantal miles op:
https://cutt.ly/ZFGW6Xy

Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door PSVwally »

United heeft het binnen een week gestort, dat is erg snel aangezien ze aangaven dat het 30 dagen tot 6 weken kon duren.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door Martin & Marianne »

Martin & Marianne schreef:
26 okt 2018, 12:51
Wij kunnen nu eindelijk ook meepraten over dit onderwerp, althans onze dochters. De oudste werkte van maart t/m augustus voor een Amerikaanse hulporganisatie in Ghana. De jongste zocht haar daar eind augustus op. Ze maakten een rondreis door Ghana en vlogen op 14 september ’s avonds allebei terug naar Nederland. De oudste met British Airways, de jongste met KLM.

De ‘inkomende’ toestellen van zowel KLM als van BA naar Accra (dat waren ook de ‘uitgaande’ toestellen vanuit Accra) waren vertraagd, waardoor zowel KLM als BA te laat vertrokken. De jongste miste hierdoor een overstap in Parijs en kwam uiteindelijk met 4 uur vertraging in Amsterdam aan. De oudste miste haar overstap in Londen. [...]. Uiteindelijk liep ook zij bijna 4 uur vertraging op.

Beiden dienden bij de luchtvaartmaatschappijen een claim in. KLM reageerde heel vlot. Binnen twee weken stond er bij de jongste al 300 euro op haar rekening. BA was wat trager met reageren. Pas na ruim vier weken volgde er een mailtje. Ze keerden niet uit.
“Your EU claim’s been refused because BA78 on 14 September 2018 was delayed because of operational circumstances outside of our control which prevented the aircraft operating as scheduled”
Hierop reageerde de oudste dat ze het merkwaardig vond dat KLM in vergelijkbare omstandigheden wel uitbetaalde maar dat BA zei dat er “operational circumstances outside of our control” waren. Ze vroeg of BA kon toelichten wat die ‘circumstances’ waren. Ze kreeg daarop het volgende opmerkelijke antwoord.
“As these reports contain sensitive information relating to our business, we can’t make these available to the public. Should legal proceedings be issued against British Airways however, where we are required to provide the reasons behind any "extraordinary circumstances", in our defence, British Airways would submit full evidence at this time.”
[...] Ze vroeg BA nogmaals om de compensatie uit te betalen. BA wees de claim wederom af.
“I’m afraid our decision hasn’t changed and the responses you’ve received about the eligibility of your EU compensation claim are correct […] our answer won’t change and we’re unable to respond to any further requests for compensation.”
[...]
Martin
Dat was oktober 2018. Hierbij het vervolg. BA reageerde inderdaad niet meer op vervolgmailtjes van de dochter. Daarop diende zij in december 2018 de claim gewoon opnieuw in (dochters logica). BA bevestigde de ontvangst van de claim maar reageerde er niet op, ook niet op nog een mailtje van de dochter.

Deze liet het daarna een tijdje liggen maar gaf het niet op en besloot om in juli 2019 het dan maar via EUclaim (een claimbedrijf dat een samenwerkingsverband met de Consumenten bond heeft) te proberen. Ik moet zeggen dat deze organisatie zeer professioneel te werk ging. De dochter werd steeds keurig op de hoogte gehouden van de stappen die ze ondernamen en van hun correspondentie met BA. In augustus accepteerde EUclaim de claim van de dochter en stuurde een eerste claimbrief naar BA. Deze reageerde daar niet op, waarop EUClaim in september een tweede claimbrief naar BA stuurde. Hierop reageerde BA ook niet.

In oktober stuurde EUclaim daarop een sommatiebrief naar BA om over te gaan tot uitbetaling.
[...]
We are offering you one more chance to avoid legal procedures Now that the deadline to respond to our previous letter has passed, you are now in default. As a result, we hereby put you on notice. You are now also obliged to pay: - Statutory interest from 14/09/2018 until the date of full payment, which until today is €6.32. - Extrajudicial collection costs, € 54.45 incl VAT. We have at present not received any answer from you concerning this latest letter. If the payment of €360.77 has not been transferred within two weeks, commencing one day after the date of this correspondence to the above-mentioned bank account, we will on behalf of our client, without further notice, take the necessary (legal) measures against you.
Blijkbaar reageerde BA hier niet (positief) op waarna in november EUclaim hun juridische afdeling inschakelde om de zaak voor de rechter te laten komen. Blijkbaar liet BA het niet zover komen (of vonden ze de kosten daarvoor te hoog) want begin december ontving de dochter bericht van de EUclaim dat BA had besloten om de claim te honoreren. Twee weken geleden maakte BA het geld over naar EUclaim. Aangezien de vergoeding van EUclaim - no cure no pay - 29% van de opbrengst bedraagt plus 26 euro administratiekosten ontvangt de dochter 187 euro.

De dochter heeft het ondertussen wel een beetje gehad met BA en deze maatschappij is behoorlijk gezakt in het rijtje vliegtuigmaatschappijen waarmee ze wil vliegen.

Tot zover hoe BA er in slaagde "to cut a short story long". Al met al heeft het bijna anderhalf jaar geduurd.

Martin
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door Harry »

Ze rekenden er zeker op dat er snel een Brexit zou komen. :lol:
Vanaf dan zullen de EU regels niet meer gelden. (tenzij er nadere afspraken gemaakt gaan worden.)
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door Ruud2004 »

Gefeliciteerd Martin! De aanhouder wint, dat blijkt wel weer. Je zal vast onze perikelen met BA in 2017 hebben gelezen, herkenbaar jullie ervaring met deze luchtvaartmaatschappij. Vaak gaat het goed, maar BA kan soms met een terechte claim erg lastig zijn en dat is jammer. Dat ze zich er bij deze claims uit willen draaien siert ze niet.

Komende zomer stappen wij wel weer bij BA (Price was right) aan boord, dat dan weer wel.... (Brexit of niet)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door MattRob »

Wat een verhaal @Martin & Marianne ... Maar ik zou ook blijven volhouden, en uiteindelijk met juridische stappen dreigen. Je komt daar vaak best wel een eind mee, zeker als je professionele partij inschakelt. Goed dat ze heeft volgehouden; ging inmiddels wsl niet meer om het bedrag, maar om gevoel van rechtvaardigheid :clap: :thumbup: ! En ja @Harry, dat denk ik zeker ook !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door Coyote »

@Martin & Marianne Mooi dat jullie dochter toch nog geld terugkrijgt. Je blijft je verbazen hoeveel moeite ze soms doen om niet te hoeven betalen.

Ik heb zelf een andere ervaring met BA ivm afwikkeling van een vergoeding. Nadat wij in mei 2017 in Londen strandden voor 2 dagen was BA redelijk vlot (gezien het aantal claims dat ze ontvingen nav deze vertraging) met het uitkeren van de vergoeding. Niks niet moeilijk doen, gevraagde stukken aangeleverd en het bedrag werd vlot uitgekeerd nadat het in behandeling was genomen.

Het kan dus ook anders met BA.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door sunnyrojo »

Gefeliciteerd, toch terug ontvangen :thumbup:
wij hadden zoiets:
Op de heenreis 4,5 uur (afgelopen 4 december)vertraging bij Lufthansa eerst zieke passagier, toen problemen met airsupply en daarna wisseling personeel, we zaten al in het vliegtuig en waarschijnlijk omdat de versnaperingen voor de vlucht moesten behouden geen eten en drinken , inmiddels al wel 600 euro pp teruggevraagd en gekregen tot zover goed geregeld dus een heel leuk kerst cadeau!!
Maar bij aankomst ons huis in Davenport zijn we gaan kijken op de laptop of we recht hadden op een vergoeding en hebben daar op een site alles ingevuld en verstuurd, verder niets getekend.
Daarna toch maar besloten om het zelf te regelen via Lufthansa.
Nu blijft die site waar we de info zochten toch beweren dat zij een fee hebben verdient hebben voor de informatie die is verstrekt,(mail dat wij waarschijnlijk recht hebben op compensatie van in ieder geval 330 britse ponden) maar wij vinden dat onzin, nergens voor getekend en uiteindelijk alles zelf geregeld via Lufthansa.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Volgens mij is het vrij simpel, nergens voor tekenen is dus geen overeenkomst en dus geen recht op welke Fee dan ook.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
peterd87
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 jul 2013, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nijverdal

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door peterd87 »

Wat staat er in de voorwaarden van de website waarnaar je het hebt verstuurd? Op de meeste claimsites ga je namelijk direct akkoord en geef je de claim uit handen (en geef je aan deze niet zelf nog ergens anders ingediend te hebben).

In dat geval zou deze dienst hiermee dus in zijn recht staan..
Overweeg je een American Express creditcard aan te vragen? Gebruik dan vooral onderstaande link :-) Kost niets en levert jou en mij een leuk aantal miles op:
https://cutt.ly/ZFGW6Xy

Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door Ruud2004 »

Nou, dat denk ik niet Peter. Het is nl gebruikelijk, zelfs noodzakelijk, dat er getekende volmacht (dat zij jouw zaken behartigen) aan vooraf gaat.Lastig om met je mee denken, welk claimbedrijf betreft het?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
peterd87
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 jul 2013, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nijverdal

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door peterd87 »

Als ik een willekeurige website pak (bijv. Euclaim.nl) dan moet je toch echt akkoord gaan met de algemene voorwaarden om uberhaupt iets te kunnen versturen.

Ik krijg op de door mij geselecteerde vlucht ook een opmerking dat de vergoeding op kan lopen tot 600 euro, maar voor verdere stappen geef je aan dat je zelf gevolmachtigd bent en dat je deze door in dit geval EUclaim in behandeling wenst te laten nemen.

[img]
2020-01-02 13_01_48-Check uw vlucht - EUclaim.png
Neemt niet weg dat het hier gissen blijft zonder verdere input van de TS.
Overweeg je een American Express creditcard aan te vragen? Gebruik dan vooral onderstaande link :-) Kost niets en levert jou en mij een leuk aantal miles op:
https://cutt.ly/ZFGW6Xy

Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door Ruud2004 »

Ja, even afwachten maar of er meer info komt. In de voorwaarden van EUClaim vond ik onderstaande. Met een "klik" zou er een overeenkomst Art 1, punt 11 zijn, maar volgens Art 3, punt 2 zou er meer contact moeten zijn dan een "klik".

Misschien lezen ze wel mee, dan zou een reactie verhelderend zijn.

Artikel 1
11.Overeenkomst: de Overeenkomst tot welke de Opdrachtgever zich verbindt na acceptatie van deze Voorwaarden.

Artikel 3
2.Een Overeenkomst komt pas tot stand indien en voor zover de Overeenkomst door middel van een e-mailbericht of op andere wijze schriftelijk door EUclaim aan de Opdrachtgever is bevestigd dan wel wanneer EUclaim uitvoering aan de Overeenkomst heeft gegeven.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door Martin & Marianne »

Voor een overeenkomst zijn twee partijen nodig. Ik vermoed dat in het geval van EUclaim artikel 1 hier aangeeft wanneer de opdrachtgever zich met de overeenkomst akkoord verklaart (door het accepteren van de algemene voorwaarden) en dat artikel 3 aangeeft wanneer de opdrachtnemer met de overeenkomst akkoord gaat.

Als je dus aangeeft dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en je stuurt daarna je gegevens in en je krijgt dan een mail terug, dan heb je een door beide partijen geaccepteerde overeenkomst denk ik. Omdat het een dienst is die je via internet koopt, heb je in Nederland volgens mij nog 14 dagen bedenktijd om er van te zien, uitzonderingen daargelaten. Sunnyrojo woont zo te zien echter in Amerika. Ik weet niet waar de site geregistreerd staat die bezocht is. maar het zou allemaal wel eens onder Amerikaans recht kunnen vallen. Geen idee hoe dat werkt.

In ieder geval, ga niet op mij af, ik ben een juridische leek. Socrates zou zeggen: "Ware kennis bestaat erin te weten dat men niets weet." Ik heb dus wel ware kennis maar geen ware juridische kennis.

Martin
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door sunnyrojo »

De naam van die club is,
https://www.compensationclaimsgb.com/

De correspondentie,

Thank you for your email. Hopefully I can help clarify the matter for you.

You have been paid compensation direct from the airline. We have pursued the claim to reach a satisfactory conclusion as per your instruction. As such we are now aware you have now received payment from the airline. In line with our Terms and Conditions our fee is due, the payment being made direct or through a third party does not remove this liability.

I can see this has been made clear to you on a number of occasions. Namely, when you first submitted your enquiry, before signing (wat we dus niet gedaan hebben) to instruct us we emailed you a copy of our Terms and Conditions, Cancellation Policy, Model Cancellation Form, Our Costs. These were all supplied in a durable medium and clearly state if a payment is made direct our fee would still be due in any case.

Further to this, you were also supplied in a durable medium these same documents within your own personal portal at the point of signing. (wat we dus niet gedaan hebben) As such you were more than aware of our terms relating to payments made direct and that you would remain liable for our fees and costs.

To quote from our Terms and Conditions:

“2.5 If you receive any direct payments or any other type of compensation, e.g. flight voucher, from the airline or third party after or before engaging our services, you are obligated to inform us immediately. You are obligated to pay our commission in any case.”

It is explicitly clear that in any case, if payment is made direct to you, our fees would be due.

As payment has been made by the airline there is no obligation on us in any way to provide evidence or work undertaken as you are not being invoiced on an hourly basis, but on a payout basis. As you will now appreciate this situation is covered by our Terms and Conditions that you signed and agreed to, and it clearly states our fees will be due.

Net nog maar een keer gedaan met fake gegevens, er wordt alleen aan het einde gevraagd om te tekenen, en dat is dus nu precies wat we niet gedaan hebben.
Laat onverlet dat het toch vervelend is zon club die je lastigvalt, dus als iemand met juridische achtergrond hier iets over kan zeggen om ons gerust te stellen, graag.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
peterd87
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 jul 2013, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nijverdal

Re: Claimen refund na vertraging vlucht

Bericht door peterd87 »

Hmm, vind weinig positiefs over deze aanbieder.

https://www.trustpilot.com/review/www.c ... aimsgb.com

Ik weet niet in hoeverre negeren een optie gaat zijn (mits je 100% bent dat er niet ergens voor akkoord getekend is). Zij zouden in principe niet moeten kunnen weten dat jullie een vergoeding hebben gekregen. De mail bevat wellicht enige bluf, afgaand op berichten die ik online lees in de hoop dat mensen alsnog betalen.
Overweeg je een American Express creditcard aan te vragen? Gebruik dan vooral onderstaande link :-) Kost niets en levert jou en mij een leuk aantal miles op:
https://cutt.ly/ZFGW6Xy

Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer