Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zomervakantie sale United Airlines/ American Airlines, vanaf €342

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
TravelUnlimited
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Zomervakantie sale United Airlines/ American Airlines, vanaf €342

Bericht door TravelUnlimited »

Dag allen,

Dit is de eerste keer dat ik hier kom. Per toeval hierop gestuit!
Blijkbaar zijn er velen hier geïnteresseerd in vliegtickets naar de USA :D

Laat, me snel even voorstellen, ik ben Christoph, student 23j, en al 3 jaar 'vliegticketkenner'.

Er is momenteel een sale van United Airlines & partners naar de USA vanaf Amsterdam lopende van 5 t.e.m 7 maart.
Goedkope vluchten van maart t.e.m. november, in de zomervakantie het goedkoopst bij vertrek van 1 t.e.m 7 juli of vanaf 1 Augustus.

Sweet spot: New York vanaf €342

De 'betere' prijzen:
Philadelphia 464 euro
Boston 529 euro
Maimi 529 euro
Chicago 529 euro
Charlotte 534 euro
Dallas 610 euro

Andere:
Washington 612 euro
Houston 700 euro
Denver 704 euro
Phoenix 751 euro
Los Angeles 749 euro
San Francisco 869 euro
Las Vegas 818 euro

Je kan al deze USA luchthavens combineren tot een prijs die ongeveer middenin de twee tarieven ligt.

Momenteel zijn er ook goedkope prijzen bij American Airlines & partners vanaf Dusseldorf

Vertrek voor 7 juli of 15/22 augustus en later.
Boeken tot ten laatste 13 maart

De betere prijzen
New York 451 euro
Los Angeles 588 euro
San Francisco 622 euro

Andere:
Dallas 699 euro
Phoenix 704 euro
Washington 669 euro
Houston 715 euro
Seattle 784 euro
Denver 707 euro
Salt lake City 747 euro

Je kan deze bovenstaande ook met mekaar combineren voor een prijs ongeveer tussenin de twee.

Daarnaast is er een nog een prijzenoorlog op Boston vanaf Dusseldorf door de lage prijzen van Eurowings vanaf Keulen,
je kan de hele zomervakantie vanaf €390 heen en terug van Dusseldorf naar Boston.

Vanaf Brussel zijn er momenteel enkel wat goedkopere prijzen na 15/22 augustus afhankelijk van bestemming

Gebruik best een prijsvergelijker (metasearch engine) zoals momondo, skyscanner of kayak om te zoeken, mijn voorkeur gaat naar momondo.
Maak niet direct gebruik van boekingswebsites zoals cheaptickets, wtc of vliegtickets, als je het goedkoopst wil boeken. Deze komen niet voor in de prijsvergelijkers, en we weten allemaal waarom, hogere prijzen + erbovenop €25 - €40 dossierkosten.
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 07 mar 2016, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële links verwijderd (blog/site is met Affiliate_marketing via TradeTracker)
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Zomervakantie sale United Airlines/ American Airlines, vanaf €342

Bericht door meyem »

welkom op het forum, en ja, goedkope tickets zijn altijd welkom! We hebben daar een aantal centrale draadjes voor ...
Het lijkt wel of ze dit jaar niet stoppen met stuntprijzen

ik had nog niet gezien dat de einddatum vandaag gaat zijn .... ik denk dat ik deze prijs vandaag ga boeken voor september ..... :D

ik ga later vandaag je blog eens bekijken
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

het was helaas niet tot en met 7 maart .... ik heb voor deze aanbieding de boot gemist .... :angry2:
TravelUnlimited
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door TravelUnlimited »

Jawel hoor, maar helaas niet de hele dag.

Ik heb vandaag de prijzen nog gezien, maar deze sale was united in de USA geinduceerd, de prijzen worden bij hun vaak bij ons rond de middag-namiddag aangepast.

Bij flashsales/ lage prijzen zoals deze boek je best zo snel mogelijk. Gezien je in september wou reizen, komt er zeker nog een deal van hetzelfde kaliber, dus no worries ;)
gerretje1960
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door gerretje1960 »

Ik lees hier mee omdat ik ook op zoek ben naar vliegtickets in september (oktober terug) naar Florida, voor 6 volwassenen.

TravelUnlimited: Enig idee wanneer er weer zo'n mooie deal komt? Of met een andere maatschappij?
September/oktober 11e keer Florida, yes.
twentefan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door twentefan »

vandaag tickets vanaf Keulen in de aanbieding. Ook in de zomervakantie voor 500 euro naar San Francisco.
Volgens mij alleen vandaag
http://floridarond2011.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denver2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer