Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zomervakantie sale United Airlines/ American Airlines, vanaf €342

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
TravelUnlimited
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Zomervakantie sale United Airlines/ American Airlines, vanaf €342

Bericht door TravelUnlimited »

Dag allen,

Dit is de eerste keer dat ik hier kom. Per toeval hierop gestuit!
Blijkbaar zijn er velen hier geïnteresseerd in vliegtickets naar de USA :D

Laat, me snel even voorstellen, ik ben Christoph, student 23j, en al 3 jaar 'vliegticketkenner'.

Er is momenteel een sale van United Airlines & partners naar de USA vanaf Amsterdam lopende van 5 t.e.m 7 maart.
Goedkope vluchten van maart t.e.m. november, in de zomervakantie het goedkoopst bij vertrek van 1 t.e.m 7 juli of vanaf 1 Augustus.

Sweet spot: New York vanaf €342

De 'betere' prijzen:
Philadelphia 464 euro
Boston 529 euro
Maimi 529 euro
Chicago 529 euro
Charlotte 534 euro
Dallas 610 euro

Andere:
Washington 612 euro
Houston 700 euro
Denver 704 euro
Phoenix 751 euro
Los Angeles 749 euro
San Francisco 869 euro
Las Vegas 818 euro

Je kan al deze USA luchthavens combineren tot een prijs die ongeveer middenin de twee tarieven ligt.

Momenteel zijn er ook goedkope prijzen bij American Airlines & partners vanaf Dusseldorf

Vertrek voor 7 juli of 15/22 augustus en later.
Boeken tot ten laatste 13 maart

De betere prijzen
New York 451 euro
Los Angeles 588 euro
San Francisco 622 euro

Andere:
Dallas 699 euro
Phoenix 704 euro
Washington 669 euro
Houston 715 euro
Seattle 784 euro
Denver 707 euro
Salt lake City 747 euro