Dit is de eerste keer dat ik hier kom. Per toeval hierop gestuit!
Blijkbaar zijn er velen hier geïnteresseerd in vliegtickets naar de USA

Laat, me snel even voorstellen, ik ben Christoph, student 23j, en al 3 jaar 'vliegticketkenner'.
Er is momenteel een sale van United Airlines & partners naar de USA vanaf Amsterdam lopende van 5 t.e.m 7 maart.
Goedkope vluchten van maart t.e.m. november, in de zomervakantie het goedkoopst bij vertrek van 1 t.e.m 7 juli of vanaf 1 Augustus.
Sweet spot: New York vanaf €342
De 'betere' prijzen:
Philadelphia 464 euro
Boston 529 euro
Maimi 529 euro
Chicago 529 euro
Charlotte 534 euro
Dallas 610 euro
Andere:
Washington 612 euro
Houston 700 euro
Denver 704 euro
Phoenix 751 euro
Los Angeles 749 euro
San Francisco 869 euro
Las Vegas 818 euro
Je kan al deze USA luchthavens combineren tot een prijs die ongeveer middenin de twee tarieven ligt.
Momenteel zijn er ook goedkope prijzen bij American Airlines & partners vanaf Dusseldorf
Vertrek voor 7 juli of 15/22 augustus en later.
Boeken tot ten laatste 13 maart
De betere prijzen
New York 451 euro
Los Angeles 588 euro
San Francisco 622 euro
Andere:
Dallas 699 euro
Phoenix 704 euro
Washington 669 euro
Houston 715 euro
Seattle 784 euro
Denver 707 euro
Salt lake City 747 euro
Je kan deze bovenstaande ook met mekaar combineren voor een prijs ongeveer tussenin de twee.
Daarnaast is er een nog een prijzenoorlog op Boston vanaf Dusseldorf door de lage prijzen van Eurowings vanaf Keulen,
je kan de hele zomervakantie vanaf €390 heen en terug van Dusseldorf naar Boston.
Vanaf Brussel zijn er momenteel enkel wat goedkopere prijzen na 15/22 augustus afhankelijk van bestemming
Gebruik best een prijsvergelijker (metasearch engine) zoals momondo, skyscanner of kayak om te zoeken, mijn voorkeur gaat naar momondo.
Maak niet direct gebruik van boekingswebsites zoals cheaptickets, wtc of vliegtickets, als je het goedkoopst wil boeken. Deze komen niet voor in de prijsvergelijkers, en we weten allemaal waarom, hogere prijzen + erbovenop €25 - €40 dossierkosten.