Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

En toch weer de discussie opnieuw beginnen hè @Coyote ? Als je ze invult zie je het vanzelf, het zijn promo codes/kortingscodes.
En nu graag weer on-topic en stop het gezeur… :thumbup:
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

Welke discussie?? Het is gewoon een vraag.

Als je promo codes geeft (waarvoor dank!), waarom niet gelijk erbij vermelden waarvoor ze dienen? Daar is toch niks mis mee?

Maar goed, als 5 extra woorden typen al teveel werk is doe je het toch lekker niet? :roll:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1994
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

<knip>, EADS SPACE TRANSPORTATION SPAIN
<knip>, EADS - CASA SPAIN (EUROCOPTER) (MADRID)
<knip>, EADS AIRBUS SPAIN
<knip>,EADS CASA (MTA) SPAIN (TABLADA, SEVILLA)
<knip>. EADS - CASA (EUROCOPTER) SPAIN (MADRID)
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

Kijk! Zo kan het ook!

Bedankt @dejong89 :thumbup:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

DavyA schreef:
29 sep 2021, 14:27
Terpies schreef:
27 sep 2021, 19:07

Probeer eens <knip>. Ik kom op $932 voor een aisle pick, MCO 1-21 April. Voor een full size SUV backup boeking $1312. Dus onbetaalbaar valt best mee imho.
Hallo ik was ook eens aan het kijken voor National voor een grotere wagen. De code wat je hier vernoemt, kan ik die ingeven bij National bij account number of bij Coupon? Als ik deze ingeef bij account number krijg ik idd wel interessante tarieven, maar er staat dan wel dat ik me bij het National kantoor moet melden. MAG deze code zomaar gebruikt worden of kijk ik toch verkeerd? Ik kijk voor Calgary Canada van 23okt tot 5nov. Als ik nu met deze code kijk op standaard suv kom ik op 806 canadian dollar. Eerder heb ik nu bij Avis 399€ voor ne medium size car. 140€ meer zou ik hier bij National de suv kunnen nemen. Klopt deze redenering en MAG ik deze code gewoon gebruiken?
Thanks
Hier dus, zie 1e pagina viewtopic.php?p=1012586#p1012586
nathali
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 jan 2015, 13:39

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door nathali »

ik kon het niet via de zoekfunctie vinden, vandaar deze vraag (die waarschijnlijk al eerder is gesteld)
Als ik iemand van 22 wil laten rijden als 2e chauffeur, wat zijn dan de kosten bij National? Ik kan het niet vinden op de site, behalve dat er kosten aan verbonden zijn.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door asv60 »

Ik kan het ook niet zo snel vinden, maar reken op ongeveer $25 per dag. Dit bedrag moet je extra betalen voor de gehele huurperiode.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

$20-$35 per dag extra, afhankelijk van de locatie.
nathali
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 jan 2015, 13:39

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door nathali »

Dank jullie wel. Weet je misschien ook of ik dat voor af kan regelen of pas wanneer ik daar aankom. Het gaat trouwens niet om mijn partner om mijn kind die de 2e chauffeur wordt
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Ggd. Je kunt dit alleen ter plekke bijboeken. Als je EC lid bent is dat bij de slagboom, het uitrij hokje.
Berry
Amerikafan
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2021, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Berry »

Door de idiote prijzen nu ook maar de werkwijze beschreven in de startpost gevolgd om een boeking te maken. Eerst een account gemaakt via de link van HarryH om Amex te worden. Dank!
Geboekt via het stappenplan, contract ID uitgezet. Allemaal prima! Echter weet iemand hoe ik nu in de boeking kan checken dat het uitzetten van dat
contract ID inderdaad goed is gegaan? Zodat ik straks geen vervelend verassingen heb :wink:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Je ziet je gebruikte contract ID op de volgende pagina staan tijdens het boeken, in tekst, niet het nummer. En het staat ook in de bevestigingsmail.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

Berry schreef:
02 okt 2021, 19:24
Zodat ik straks geen vervelend verassingen heb :wink:
Je ziet in je bevestigingsmail wat je tarief /prijs is .
Verrassing is iets anders dan een verassing.
Is toch geen van beiden aan de orde...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door marc08 »

We hebben via de veel genoemde code een mooi bedrag voor 3 weken Orlando geboekt. Inclusief 2 kinderstoelen komen we op 1111 dollar.

Normaal gezien zou ik mij niet druk maken om de code, aangezien je meteen kunt wegrijden als je EC lid bent. Maar wij moeten de kinderstoelen nog ophalen bij de balie en dat maakt mij toch wel een beetje nerveus.
Ze moeten immers je reservering bekijken.

Ik huur normaal ook altijd via Hertz en daar hebben ze nooit om bewijs van code gevraagd....dus anderzijds is dat dan wel weer geruststellend.

Het is vooralsnog niet fijn je reis plannen en boeken :roll:
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Ze bekijken je reservering ook bij de exit booth, dus waar zou je je druk om maken bij de balie? Je laat je reservering zien, pakt je kinderstoeltjes, zoekt een auto uit en rijdt naar de uitgang.
VanRoyal
Amerikafan
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2008, 20:25
Locatie: Voorschoten, NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door VanRoyal »

Ik ben sinds vandaag National Emerald Executive lid (waarvoor dank @bedeve) en ik heb flink zitten lezen in dit topic, maar iets is me niet helemaal duidelijk. Ik kijk naar SLC van 23-04-2022 t/m 07-05-2022 en wanneer ik zonder contract ID een reservering probeer te maken dan zijn LDW en SLP niet included, maar moet ik die er apart bijboeken. Ik was in de veronderstelling dat, omdat ik een NL rijbewijs heb, ze included zouden zijn, of doe ik toch nog iets verkeerd? Dit even los van het gebruik van andere contract ID's waarbij de LDW is inbegrepen maar de SLP niet.

Als aanvulling: Ik heb in mijn profiel de opties LDW en SLP aangevinkt, maar hij rekent hier dus gewoon extra kosten voor. Bij 'included' zou ik verwachten dat er geen extra kosten in rekening worden gebracht en dat er net zoals bij unlimited mileage staat 'included':
2021-10-04 13_29_17-Window.png
2021-10-04 13_29_17-Window.png (36.13 KiB) 1364 keer bekeken
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@VanRoyal Ik kom op $772 voor aisle pick en $1064 voor een Standard SUV (midsize SUV is even duur) met code <knip>. Wel geeft de site aan bij reservering dat als je een SUV wilt, je deze klasse moet boeken. Ik zou dus altijd een backup boeking maken voor een SUV: je kunt ze immers ter plekke nog cancellen.

NB:
Als ik reserveer (zowel op .com en .ie) zit LDW er standaard bij. Geen mogelijkheid on SLI toe te voegen. Ik gebruik code <knip>, dat voegt dan wel LDW toe. Als ik zonder code reserveer staat LDW er niet bij, en kan ik zowel SLI als LDW handmatig tegen meerprijs toevoegen.

Voor huurders met een EU rijbewijs zitten deze verzekeringen LDW/SLI er in de US standaard bij, het staat echter niet op de bevestiging. Wellicht met National bellen als je het zeker wilt weten, of alsnog boeken met de genoemde code, dan ben je tevens ruim $400 goedkoper uit :thumbup:
VanRoyal
Amerikafan
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2008, 20:25
Locatie: Voorschoten, NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door VanRoyal »

@Terpies Met die code kwam ik op hetzelfde uit, maar dan zit de SLI/SLP er inderdaad niet bij. Ik wilde dus kijken of ik een rate naar voren kon toveren waar LDW én SLI/SLP er standaard bij zaten. Maar ik begrijp uit jouw reactie dat dit standaard het geval is, ook al voeg je die niet handmatig toe? Is dat niet een enorm risico dat dit nergens bevestigd wordt? Ik ben uit eerdere reserveringen gewend dat je moest zorgen dat die LDW en SLI/SLP écht op je reservering stonden, maar dat is alweer wat jaren geleden.

Is het zo dat met de eerdere FB code de LDW en SLI/SLP wel automatisch included waren?
ChantalVW
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2012, 18:46

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door ChantalVW »

ik heb met behulp van de promo codes en excutive account een super reservering gemaakt voor $259 10 dagen Miami airport in februari 2022.
In verband met een vluchtwijziging zou ik deze nu graag een dag verschuiven. Ik lees dat sommige de reservering kunnen wijzigen maar ik kom dan op een veel hogere prijs.
Hebben jullie ook zo'n top tip om de data van de reservering te veranderen?

alvast hartelijk dank

Chantal
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1994
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

als ik wil wijzigen dan lijkt het ook alsof National de AMEX contractcode toepast. Even goed opletten dus. Ik denk dat daar het hogere bedrag vandaan komt.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer