Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mrvanilla »

We gaan verder met deel 2. Deel 1 kun je hier vinden.

Voor de duidelijkheid is een topic start up gemaakt. Lees dit goed door. Het beantwoord veel van jullie vragen.

Een korte uitleg over de Emerald Club
De Emerald Club is een loyalty programma van National Car Rental. National behoort samen met Alamo tot Enterprise Holdings, een grote speler in de autoverhuurwereld.

Hoe werkt het
Vrij simpel, je huurt een midsize/intermediate (ICAR) en je mag een auto kiezen uit de Emerald Aisle. In de Aisle tref je allerlei auto’s maar altijd minimaal een midsize.

Overige voordelen
  • Gratis tweede bestuurder.
  • Meteen naar de garage om de auto te kiezen.
  • Sparen voor gratis huurdagen
Voor meer informatie zie ook: http://www.emeraldaisle.com/



60+ locaties in de VS en Canada hebben een Aisle service. Een overzicht van deze locaties vind je hier.
Een overzicht van alle locaties met Emerald Reserve - je wilt een specifieke klasse bijvoorbeeld standaard suv - vind je hier.

Hoe meld ik mij aan?
Het aanmelden kan via onderstaande links:
https://www.nationalcar.com/en_US/car-rental/home.html
Bij het aanmelden kun je aangeven welke verzekeringen je wilt. Kies altijd en overal voor Decline! De juiste en benodigde verzekeringen krijg je door een juiste contract id in te vullen. Deze informatie volgt later.

Reserveren via National
De volgende sites kun je sowieso gebruiken:
https://www.nationalcar.com/en_US/car-rental/home.html (aangezien National de site heeft veranderd kan het zijn dat sommige contract code niet werken op .com. Probeer dan de .co.uk of .de site)
http://www.nationalcar.co.uk
http://www.nationalcar.de
Log altijd in voor het maken van een reservering.

Verzekeringen Contract codes
Je kunt in je profiel onder Rental Preferences deze opties (voor de U.S.) in je profiel vastleggen: Loss Damage Waiver (LDW/CDW) en Supplemental Liability Protection (SLP/SLI).

Ook kun je dit aanvinken bij het reserveren als je het niet hebt vastgelegd in je profiel, alleen heet SLP/SLI hier ineens Extended Protection.
Als je SLP/SLI en CDW/LDW wel hebt vastgelegd in je profiel staan deze twee opties standaard aangevinkt.
Let op: Geef wel aan dat je uit een Europees land komt (in je profiel kun je je rijbewijsnummer en land opslaan)

Contract codes
De Standaard Emerald Club code (5007125) gebruiken we normaal niet tijdens het zoeken naar een prijs, maar deze komt er wel automatisch in wanneer je de truuk van in het stappenplan verder naar onderen gebruikt. Controleer met deze code zeker dat je boeking LDW/CDW (schade) en LIS/SLI (aansprakelijkheid) vermeld.

**Sommige contract codes zijn mogelijk niet meer actueel, lees de laatste berichten even na in het topic.
  • 8572130 (Flying Blue lid), je kan makkelijk lid worden van FB via KLM.
  • 8572140 (FMI - Federazione Motociclista Italiana), de italiaanse versie van de ANWB / Touring. Indien je lid bent van de wegenwacht is het aan jou om te beslissen als je ook recht hebt om deze code te gebruiken.
  • Opgepast met corporate contract codes die enkel bedoeld zijn voor gebruik door werknemers. Die codes laten je mogelijks onverzekerd en promoten wij hier NIET op het forum.
Bovendien check eens de prijs als je bij je contractcode geen code invult. Controleer dat je automatisch de juiste verzekeringen krijgt.
Let op: Geef wel steeds aan dat je uit een Europees land komt.

Reserveren via een third party
Het is niet mogelijk om later je Emerald nummer toe te voegen aan een bestaande boeking.
Je kunt een midsize boeken via een third party. National gaat waarschijnlijk zeggen dat je eerst langs de balie moet en dan naar de garage. Echter je kunt het natuurlijk gewoon proberen. Volgens sommigen werkt dit zonder problemen.

Expedia had vroeger altijd de mogelijkheid om tijdens het boeken van een auto je Emerald nummer toe te voegen. Deze boeking was dan zichtbaar in je Emerald profiel. Het lijkt er echter op dat dit niet meer mogelijk is. Boeken kan nog steeds, je boeking is alleen niet zichtbaar in je profiel.
Bij het uitrijden is er altijd de mogelijkheid om te vragen je boeking toe te voegen aan je profiel zodat je miles of reward punten kunt sparen.

Emerald Club (in de garage)
  • Emerald Aisle (EA):
    Altijd minimaal een midsize.
  • Emerald Executive (ES):
    Een meer exclusieve rij. Minimaal een Fullsize
  • Emerald reserve (ER):
    Keuze uit een specifieke rij, bijvoorbeeld Standaard SUV. Hier kun je dus uit kiezen als je een specifieke reservering hebt.

Welke auto’s
Een overzicht per locatie kun kun je vinden op het Flyertalk forum.
Of probeer via Yelp te zoeken naar de locatie die je wil.
Het geeft een leuk overzicht van welke auto’s je aan kunt treffen.
En tenslotte je kunt altijd een praatje met de greeter beginnen of hij / zij nog wat voor je kan betekenen. Succes niet verzekerd maar niet geschoten is altijd mis.

Emerald niveaus
  • De Emerald Club heeft drie verschillende niveaus.
  • Emerald Club:
    Standaard lid, keuze uit de Aisle
  • Emerald Executive:
    Na 12 huurperiodes of 40 huurdagen binnen 1 jaar. Keuze uit Aisle en Executive.
  • Emerald Executive Elite:
    Na 25 huurperiodes of 85 huurdagen binnen 1 jaar. Keuze uit Aisle en Executive. Nog meer voordelen o.a. sneller sparen voor gratis dagen.
Aandachtspunt
Zoek je een specifieke autoklasse dan moet je goed nadenken of de Emerald Club wel de juiste keuze is. Op bepaalde locaties is de keuze soms beperkt door drukte. Wil je absoluut een standaard SUV of Mini van huren in Las Vegas dan is het aan te raden om minimaal een back-up boeking daarvoor te hebben of gewoon de gewenste autoklasse te huren.

Coupon codes
Wat extra korting kun je soms hier vinden: http://www.mousesavers.com/national-ren ... s/#coupons
De coupon codes vul je in bij Coupon ID. Sommige werken maar een beperkte periode.

Ophalen van de auto
Je kiest een auto, rijdt met de auto naar het uitrijhokje. Je geeft je rijbewijs, je Emerald pasje en je credit card. 1 minuut later rij je weg.

Tweede bestuurder
De tweede bestuurder is gratis als Emerald Club member (mits voorwaarden).
Je hoeft dit tijdens het reserveren niet aan te duiden, want dan zal je wel extra aangerekend worden.
De extra bestuurder moet aanwezig zijn als je de auto ophaalt. Deze persoon dient normaal ook zijn rijbewijs te tonen aan het uitrijhokje.
Later bijschrijven is mogelijk bij een kantoor van National.
In sommige staten is het bij wet geregeld dat een tweede bestuurder en / of spouse automatisch wordt bijgeschreven. Volgens National moet ook in dit geval de tweede bestuurder aanwezig zijn bij het ophalen van de auto. Later bijschrijven kan bij een kantoor van National.
Je kunt altijd contact opnemen met National om jouw situatie te bespreken. Contactgegevens vind je onderaan in deze post.

Betaalopties
Boek je via http://www.nationalcar.com dan betaal je pas bij in het leveren van de auto. Op je creditcard wordt bij de start van de huur (ophalen auto) een bedrag gereserveerd ongeveer gelijk aan het verwachte huurbedrag. Bij het inleveren van de auto wordt het eind bedrag dan in rekening gebracht op je credit card. Via http://www.nationalcar.co.uk is er de mogelijkheid om voor pay now (mogelijks dan annulatie kosten) te kiezen, echter zie je dan je boeking niet terug in je profiel. Voor thrid partys geldt dit natuurlijk niet en betaal je rechtstreeks aan hun.

Annuleren / no show
Bij Pay Later kan je zeer makkelijk annuleren zonder enige kost tot 24hr te voren.
National behoudt het recht om iets in rekening te brengen indien de boeking wordt geannuleerd binnen 24 uur voor ophaaltijd. In de praktijk blijkt dat boekingen automatisch vervallen zonder enige kost 24hr na de geplande starttijd. Wanneer je meerdere boekingen hebt, is het misschien wel zo netjes en ook beter om verwarring tegen te gaan, dat je voor het uitrijden de overbodige boekingen via de App annuleert.

Statusmatch
Heb je bij Hertz/Avis al een bepaalde status? National matcht de status: Meer info vind je hier: https://statusmatch.emeraldclub.com/usen/

Stappenplan om de hoogste status te krijgen
Lid @Wouterkaas heeft een zeer duidelijk stappenplan gemaakt om de hoogste status te verkrijgen.
viewtopic.php?p=1301505#p1301505

Gratis 1 jaar lang Emerald Executive Elite
Heb je een American Express (Gold?) kaart? Dan kun je gratis een jaar lang Executive Elite member worden.
Er zijn leden die je hierbij kunnen assisteren met een referral link waarbij zowel jij als hun bonus punten ontvangt.

Hieronder een stappenplan geschreven door een behulpzaam lid over het maken van een boeking.
  • Maak een Emerald club account aan op http://www.nationalcar.com (als je deze nog niet hebt).
  • Upgrade jezelf naar Executive (Elite) status indien mogelijk.
  • Installeer de National Car Rental app.
  • Log in met je account.
  • Start een boeking voor jou gewenste periode.
  • Verwijder de voorgestelde contract ID.
  • Vul een contract id en coupon code in, zie lijst hierboven.
    voorbeeld: 8572130 (FlyingBlue) + coupon ND2218DDR (BIG 10 UNIVERSITIES: 25 dollar korting bij minimaal 4 dagen huur in USA of Canada).
    Het loont om te experimenteren met of zonder verschillende contract ID's en coupon codes. Maar opgepast welke codes je gebruikt.
  • National biedt als eerste keus een full-size auto aan (mid-size is dezelfde prijs), met keuze uit de Emerald Aisle.
  • Kies in het volgende scherm wel of geen opties.
  • Please proceed to the Executive (Elite) area (Full-size or larger). Bypass the rental counter -> Choose ANY car in the Aisle -> The keys are in the car - just go!

Disclaimer
AllesAmerika is niet aansprakelijk voor enige schade welke is of kan ontstaan door gebruik van deze gegevens en informatie. Indien gebruik wordt gemaakt van de informatie en gegevens uit dit topic vindt dat geheel voor eigen risico plaats. Er kunnen geen rechten aan de informatie uit dit topic worden ontleend.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5546
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 24
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door kalaman »

Bedankt voor deze duidelijke uitleg, Hinko :thumbup: .

Vermits wij altijd specifiek een SUV willen, is deze werkwijze dus wellicht minder geschikt voor ons en zal ik waarschijnlijk goedkoper af zijn via bvb Alamo UK.

Anderzijds slaag ik er tot nog toe nooit in om effectief een reservatie te maken via de website van National (https://www.nationalcar.com/en_US/car-r ... Id=1018990#). Telkens (meerdere keren geprobeerd) ik op zowel "one-click reservation als op Start Reservation druk, gebeurt er helemaal niets, behalve dat er oneindig lang de indruk gegeven wordt dat iets aan het inladen is. Cursor draait voortdurend rond, minutenlang, tot ik uiteindelijk de pagina opnieuw inlaad. Daarna identiek hetzelfde.
Luchthaven en datums staan ingevuld, maar verder dan dat scherm kom ik dus niet...
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

gebruik de oude legacy site, werkt veel beter en aanvaardt nog de 123456 contract ID.
http://legacy.nationalcar.com

Overigens wil ik ook een SUV, en ik heb dus eerst via Flyertalk en Yelp even reacties gelezen over de Phoenix locatie. Dan via de link Executive status verkregen, waardoor ik nu uit de Emerald Executive rij zal mogen kiezen, daar staan normaal SUV's tussen. Maar een backup boeking is natuurlijk ook perfect mogelijk.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door bedeve »

:thumbup: :clap: :clap: :thumbup:

Je hebt een mooie balans tussen duidelijkheid en volledigheid gevonden Hinko,
Voor hen die opteren voor de back-up boeking; er zijn geen no show kosten.
Groeten uut San Diego
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Joh@n
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2015, 22:11
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Joh@n »

Mooie samenvatting inderdaad Hinko! Goed bezig. Wij hebben er voorlopig even geen omkijken naar omdat er geen US reis gepland staat, maar anders was dit zeer handig geweest.
2010: LA/SF/Yosemite/Death Valley/Vegas/Bryce/Arches/Grand Canyon/Antelope
2013: Jasper/Banff/Yellowstone/Vegas/New York
2015: Florida/Blue Ridge Parkway/Washington/Watkins Glenn/Toronto
2016: Vancouver Island/Victoria/Wells Gray/Jasper/Banff/Glacier
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

Ik heb ondertussen, zonder iets te vragen, een nieuwe lidkaart gekregen met Executive status.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Laura&Edwin »

Bij ons rolde de kaart vandaag ook binnen. Met daarbij een formuliertje met de informatie die ik eerder heb ingevuld en uitroeptekentjes bij ontbrekende informatie, zoals 2e adresregel, 2e creditcardnummer loyalty nummer bij luchtvaartmaatschappij. Gewoon negeren maar denk ik?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
SvenV
Amerikafan
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:02

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door SvenV »

Hier ook vrijdag in de bus :thumbup:
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door georgesken »

En bij mij ook vrijdag in de bus :clap:
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Laura&Edwin »

Ook allemaal met het betreffende formuliertje met hier en daar uitroeptekens?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
tomvw
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jul 2015, 20:40
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door tomvw »

kan iemand me helpen...ik probeer via de oude site (legacy site) te boeken, maar krijg een foutmelding dat ie de locatie niet vindt (wil een oneway huren van SFO naar LAS)
verschillende stations in SFO geprobeerd, bv. San Francisco Intl Arpt (SFOT01)

Please verify that you have entered the correct information.

No locations are available for the requested pickup city.
No locations are available for the requested dropoff city.


Is de prijs normaal gezien hetzelfde op de legacy site en de nieuwe site? In dat geval is het behoorlijk duur, 1 week = ca. 800 USD
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Laura&Edwin »

Er lijkt me een storinkje aan de site te zijn. De plaatsen krijg je inderdaad niet geselecteerd. Voor wanneer wil je huren? De prijs van $800 is dat inclusief evt drop-off fee? Zou niet mogen, maar soms wordt dat op de een of andere reden wel in rekening gebracht heb ik hier al enkele keren gelezen. Dat bedrag is wel extreem hoog. De juiste contract-ID gebruikt met het juiste land?

# edit: net nog eens gekeken voor mijn eigen reservering en die kan ik wel gewoon boeken. Las-Las kan ook. SFO herkent hij niet.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

Ja er staan ook uitroeptekens op mijn formuliertje, maar dat is niet belangrijk.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Laura&Edwin »

Bedankt voor je reactie. Ik had ook al zo'n idee, maar hoor graag je bevestiging.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
tomvw
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jul 2015, 20:40
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door tomvw »

Bedankt voor de reacties,
data 19-26 dec 2015 (SFO --> LAS)
legacy site geeft nog altijd foutmelding, ook via de nieuwe site lukt het voorlopig niet (land aangepast en gebruik contract ID 8572130)
("Currently there are no vehicles available for the date and time you selected." )

De prijs die ik probeer te kloppen is 354euro voor een midsize SUV met mijn alltime favoriet Sunnycars. Het mag ook een andere klasse zijn, dus ik dacht national emerald eens te proberen. Met alamo en valse contract IDs doe ik het niet meer na problemen deze zomer
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door bedeve »

tomvw schreef:Bedankt voor de reacties,
data 19-26 dec 2015 (SFO --> LAS)
legacy site geeft nog altijd foutmelding," )
Legacy site even getest met verschillende contract id's en couponcode : werkt 100 %
tomvw schreef: De prijs die ik probeer te kloppen is 354euro voor een midsize SUV met mijn alltime favoriet Sunnycars. Dacht national emerald eens te proberen.
National's Emerald Club test je niet met een midsize SUV.
National's Emerald club gebruik je niet als je uit bent op de laagste prijs
tomvw schreef: Met alamo en valse contract IDs doe ik het niet meer na problemen deze zomer
Er zijn valse nichten,valse papieren,valse honden etc etc.
Valse contract ID's bestaan niet,.
Gelukkig maar ,dan hoeven we het er in de National Emerald Club thread in ieder geval niet over te hebben !!
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
jacko1972
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 okt 2014, 12:39
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Ergens in brabant

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door jacko1972 »

Op 18/10 een auto opgehaald in Tampa (Blue) keuze bij executive bestond uit een GMC Acadia en een Ford Explorer. In de normale rij meer auto's ook SUV's en Minivans. Mijn dochter vondt de GMC Acadia mooier dus keuze was snel gemaakt.

Alleen bij het uitrijden ging het fout.. Ze bleken de tweede bestuurder toch te hebben gerekend, dus moesten we toch langs het kantoor om het te goed te krijgen. Da's best irritant na een vlucht van 9:30 uur ..
Verder alles prima geregeld, morgen naar Miami om de auto in te leveren.
IMG_2963.JPG
IMG_2963.JPG (37.39 KiB) 60771 keer bekeken
Afbeelding[/url]
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4899
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Hinko »

das wel apart als EC member. Blij dat alles weer snel opgelost was.
tomvw
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jul 2015, 20:40
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door tomvw »

De foutmelding die ik kreeg voor SFO was inderdaad tijdelijk. Is ondertussen opgelost, bedankt voor de hulp. De prijs was me toch wat te hoog, nabij 800 USD. Dit komt omdat een 399 USD one-way fee in rekening werd gebracht. Had hier gelezen dat dat normaal niet het geval moet zijn, maar ik vond niet de manier om ervan af te raken. Dat was me toch een beetje teveel, jammer, had dit EC systeem graag geprobeerd. Ik hou ervan om verschillende wagens te proberen.Uiteindelijk geboekt via Autoeurope/Alamo voor 283 euro (fullsize 1 week), wat ik nog kan annuleren als er iets beters opkomt.

@bedeve, sorry voor de term "valse contract IDs", je hebt uiteraard gelijk, ik had het over "frauduleus gebruik van contract IDs", bedankt om dit aan te stippen
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

Corrigeer me indien nodig, maar ik denk niet dat iemand hier beweert dat je met de Emerald Club kan besparen op one-way fees.

Sommige brokers hebben wel speciale regeling betreffende one-way fees op bepaalde trajecten, maar dat moet je maar eens navragen in het autohuur topic.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer