Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door roelb »

Toronto ligt in Canada, niet in de USA. Dat is de reden dat het niet werkt.
Mike33
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 09 jan 2018, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mike33 »

Duidelijk! Dank voor je snelle reactie..
maxb
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mei 2018, 18:18
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door maxb »

Hallo,

Ik heb een vraagje over het toevoegen van een tweede bestuurder. Is dit noodzakelijk? Ik las in dit topic dat een tweede bestuurder gratis zou zijn, als ik deze echter opvoer tijdens het boekingsproces dan komen er nog kosten bij á 10 $ per dag. Doe ik iets verkeerd?

Afbeelding

Ik heb overigens via een linkje in dit topic de status "EC Executive" verkregen. Ik zou dan uit de Emerald Aisle een auto kunnen kiezen, dit is standaard een midsize auto volgens mij. Ik heb gebruik gemaakt van de 8572158 (Visa Canada) code.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Als ik jouw data gebruik voor een boeking kom ik op de volgende prijs $720,45

Ik gebruik geen contract code en coupon NDA2324BR voor max $30 extra korting. Ik voer geen extra bestuurder in, anders moet je via de balie.
Het volstaat om bij de exit booth twee rijbewijzen met je CC af te geven, dan wordt de tweede bestuurder gelijk bijgeschreven op contract
Bijlagen
3F113892-2D58-4EA5-A3F6-E6B2815A28C1.jpeg
maxb
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mei 2018, 18:18
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door maxb »

Bedankt voor je reactie Terpies. Het is mij gelukt.
Heb zojuist een bevestigingsmail gekregen waarin een leuke bijkomstigheid staat vermeld:
'Upon arrival, please proceed to the Executive area to choose your vehicle.'
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Top dat het gelukt is.... de leuke bijkomstigheid is wat je standaard kunt verwachten als EC (executive) lid.

Heb je dezelfde prijs kunnen krijgen als ik in mijn voorbeeld boeking kreeg?
maxb
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mei 2018, 18:18
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door maxb »

Jazeker, ik heb dezelfde prijs gekregen. Nog bedankt voor je hulp.
Nu nog hopen dat er een mooie SUV beschikbaar is.
Exar
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jun 2016, 11:15
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Exar »

Om de een of andere reden lukt het niet om met de VISA Canada contractcode een reservering aan te maken in Calgary, Canada - zal wel met de lokatie te maken hebben. Via www.nationalcar.de krijg ik wel een goede reservering wanneer ik niet ingelogd ben ($480 voor 8-16 juni, incl CDW), maar wanneer ik wel ingelogd ben gaat de prijs excl CDW naar 650 en incl. CDW naar $950. Ik heb in mijn profiel alles uitgezet qua verzekeringen, wanneer dit 'aan' staat kom ik alleen aan de $950. Ik heb Executive Elite status (na status match van Hertz PC). Heeft iemand een idee of suggestie?
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door roelb »

Dat heeft te maken met het feit dat National automatisch de amerikaanse Emerald club members contractcode aan je reservering toevoegt als je ingelogd bent. Je kunt dat overriden.

Dus kijk even welk contractnummer gebruikt wordt als je boekt zonder in te loggen en vul dat vervolgens handmatig in in je boeking als je wel bent ingelogd.
Exar
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jun 2016, 11:15
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Exar »

Ik krijg van het gebruikte contract alleen de naam te zien, niet het nummer (ZL.DE PL-STANDARD), dit is niet te gebruiken als contract code.

Op aanraden van een National-medewerker (via hun Facebook) een reservering gemaakt zonder in te loggen (en dus incl. verzekering). De medewerker kon daarna de reservering toevoegen aan mijn account... en de verzekering is weer verdwenen! Reserveren in de VS is wat simpeler dan in Canada, kennelijk.
MichelAngelo66
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 31 jul 2014, 19:22

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door MichelAngelo66 »

roelb schreef:Wel zo netjes om even te cancellen als je zeker weet dat je hem niet gaat gebruiken. Kan gewoon op website en in de app.
Ik heb alles nieuw geboekt vanaf aankomst 3 augustus t/m 25 augustus. Voor $720 zolang minimaal een Full Size rijden vind ik een erg mooie prijs. Alle verzekeringen.
Ik wilde in eerste instantie mijn oude boeking wijzigen, maar dan kwam ik ca. $30 hoger uit terwijl wel hetzelfde contract en kortingscoupon erin vermeld stond. Heel vreemd. Dus nieuw geboekt en oude gecancelled).

Thanks voor de adviezen allen!
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Vandaag auto opgehaald bij National op Miami. Veel keus bij zowel emerald als executive. Meerdere Rogue, SantaFe en 1 Nissan Pathfinder, die gek genoeg in de gewone aisle stond. Er stonden ook een jeep compass, meerdere Dodge Grand Caravans en als klap op de vuurpijl ook een Dodge charger.

Helaas voor mij viel voor mijn vrouw de twee aanwezige mustang convertibles af (jaja, gewoon in de EC executive aisle!!j qua koffer ruimte. Als we minder koffers bij ons hadden gehad was dat een serieuze optie geweest.

Heb gevraagd of ze nog iets leuks hadden staan qua SUV en na een paar minuten werd een donkergrijze Ford Explorer (7 Seater met full opties (navi, Sirius, parkeer camera, leer, schuifdak en glazen dak voor en achter) voorgereden...die kon ik niet laten staan...wat een geweldige bak!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5004
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Top, fijne bak en prima opties, veel plezier @Terpies!
Wij hadden eind april in Tampa een 4-persoons pickup truck "nodig" omdat we kayaks wilden kunnen meenemen, laat die er nu voor eerst in de Executive Isle staan... Weliswaar een Nissan (Ford F150 was leuker geweest) maar een echte 4x4 en precies wat we wilden, dat voor $430 voor 2 weken ;)
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Er stond gisteren ook een pick-up truck in de executive aisle, dacht een Nissan, maar heb niet goed genoeg gekeken.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door babarage »

Aaah een pick-up. Dah zou ik wel willen maar vrees dat de wederhelft dat gaat vetoën. Iets met bagage kwijt kunnen en zo :). Ja kun je makkelijk in de achterbak kieperen maar das nie persé heul erg veilig op een parkeerplaats :).
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Almere vak V »

Vraagje. Huur eigenlijk nooit auto's in Amerika. Bij hoge uitzondering bij Alamo. En voor november een mooie deal gezien bij Hertz.

Nu zie ik hier enthousiaste verhalen over National. Account aangemaakt zoals hier beschreven voor de Emerald Club. Ik denk is kijken wat een auto huren doet voor mijn vrouw van 3 tot 8 oktober in Seattle. Ik val bijna van mn stoel, €660 voor een midsize. Bij Autoeurope huur ik dezelfde auto via National voor €218. Ik denk dat ik iets verkeerd doe. Maar ik zit nu al uren naar het scherm te staren maar krijg het niet gevonden.

Iemand??
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door babarage »

Waarschijnlijk heeft hij automatisch het emerald contractnummer er aan toegevoegd. Kijk eens wat er gebeurd als je die weghaalt en vervangt door bv 8572130 (flyingblue). Werkt het dan nog niet kijk dan in je account of de extra verzekeringen aan staan. Die moet ie namelijk automatisch toevoegen met dese code en omdat
Je uit het buitenland huurt. Ik kom met deze code op 251 euro uit. Met de coupon code uit deze thread kun je er nog 30 dollar afschaven.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5004
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

babarage schreef:Aaah een pick-up. Dah zou ik wel willen maar vrees dat de wederhelft dat gaat vetoën. Iets met bagage kwijt kunnen en zo :). Ja kun je makkelijk in de achterbak kieperen maar das nie persé heul erg veilig op een parkeerplaats :).
In ons geval zaten we 2 weken in één huis wat we gehuurd hadden - voor een rondreis zou ik ook geen pickup nemen en mijn vrouw al helemaal niet. Toen we van het vliegveld naar ons huis reden regende het en waren de koffers beetje nat geworden :wink:
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Almere vak V »

babarage schreef:Waarschijnlijk heeft hij automatisch het emerald contractnummer er aan toegevoegd. Kijk eens wat er gebeurd als je die weghaalt en vervangt door bv 8572130 (flyingblue). Werkt het dan nog niet kijk dan in je account of de extra verzekeringen aan staan. Die moet ie namelijk automatisch toevoegen met dese code en omdat
Je uit het buitenland huurt. Ik kom met deze code op 251 euro uit. Met de coupon code uit deze thread kun je er nog 30 dollar afschaven.
Waar haal ik het contractnummer weg??

Verzekeringen staan aan in mijn profiel. Alleen LDW en SLI. De rest is onzin.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5004
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Als je een browser gebruikt klik op "Add more information to your reservation", daar bij Contract de contractcode invullen.
Mobiele app is makkelijker, daar staat 't onderop het eerste scherm, Contract ID.
Ik krijg voor jouw data $273.23 met 8572158 (Visa Canada).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer