Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1330
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door ONYX666 »

bij mij ook
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

dejong89 schreef:
19 okt 2021, 17:01
Coupon ND2218DDR werkte bij mij nog wel toen ik een reservering wilde opschuiven.
Scheelde mij 15 usd
Dank voor de tip! net beide openstaande reserveringen aangepast voor $15 extra korting :clap: :clap:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Bedankt @dejong89, voor mijn november boekingen kunnen gebruiken. Voor die in 2022 wordt ie niet geaccepteerd.
JVDP78
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 jun 2019, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door JVDP78 »

Vandaag email ontvangen dat mijn executive elite status met een jaar verlengd wordt tm 2023. Grappig want ik wist niet eens meer dat ik deze ueberhaupt had 😁. Ga me er toch maar eens goed in verdiepen met de instructies van de openingspost. Een vraag echter; ik lees daar dag je bij uitrijden je emerald pas moet laten zien. Die heb ik echter nooit gekregen (geloof ik), is deze echt een must? Zo ja, kun je die gewoon nogmaals aanvragen?

Edit: laat maar, staat barcode in de app 🤦🏻‍♂️
2018 Florida
2022 California + Hawaii
TommyGun
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 20 aug 2019, 15:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door TommyGun »

Voor de zomer van 2020 en 2021 kwam ik op nog geen 1k $ voor een Standard SUV - 3 weken (beide moeten annuleren helaas). Nu 1,645.73 :shock:

Geprobeerd met 8573142.

Doe ik nog iets verkeerd of zijn dit de prijzen? Gaat wel om zomer 2022...
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Welkom in de post-covid tijd...de prijzen die je noemt zijn nu redelijk normaal.... iets met vraag (veel) en aanbod (weinig) van huurauto's.
VanTussen
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2021, 19:20
Aantal x V.S. bezocht: 35

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door VanTussen »

TommyGun schreef:
21 okt 2021, 16:54
Geprobeerd met 8573142.

Doe ik nog iets verkeerd of zijn dit de prijzen? Gaat wel om zomer 2022...
Heb je gezien dat bij dit tarief alleen de CDW inbegrepen is?
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Stan.Gobien »

Er is een apart topic voor Hertz. Gelieve hier on-topic te blijven.
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 482
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mies2301 »

Korte vraag: Als ik het nu goed begrijp, er zijn nogal wat berichten gepost, is er op dit moment geen contact code die gebruikt kan (mag) worden toch?
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Nee op dit moment niet...
tomv82
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 aug 2019, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door tomv82 »

Op https://www.mousesavers.com/national-re ... s/#coupons staat dat disneyworld annual passholders ook korting upto 20% krijgen. Heeft iemand dit ooit al geprobeerd? Ik heb vrienden die passholder zijn, maar weet niet of dit nog bestaat of gaat.
Ik ben maar mee aan het zoeken, aangezien ik de prijzen (zoals iedereen) wel hoog vinden. Ik zoek een wagen van 20 juli tot 11 augustus 2022 in Orlando.

groetjs
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@tomv82 Hoe je de korting krijgt als Disney pashouder staat letterlijk op de site die je zelf linkt:
Disney World Annual Passholders can get up to 20% off rentals at National. Use ID# provided in your pass sleeve or on the Annual Passholder benefits page of the Walt Disney World website.
Kwestie van proberen dus.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

Is dit weer wat nieuws bij National? Een waarschuwing als je een auto in Californië wilt huren??

Want iedereen zit natuurlijk ook met z'n kop bij de uitlaat... :lol:

Roland
Bijlagen
Important_Information_National.JPG
Important_Information_National.JPG (59.42 KiB) 1320 keer bekeken
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

Terpies schreef:
21 sep 2021, 13:04
Zoals ik ook al in andere forum topic meldde is het ALTIJD slim om bestaande niet-gebruikte boekingen naar een toekomstige datum te schuiven (ipv annuleren) omdat je dan de pricing behoudt. Ik heb nu nog twee goedkopere boekingen staan (een EC en een backup boeking) waarbij ik data, locatie en autotype nog kan wijzigen (en ook al heb gewijzigd).
Soms gaf je best waardevolle tips, jammer dat je dit zelf waarschijnlijk niet meer leest. :wink:

Voor mijn vorige (geannuleerde) trip naar Amerika had ik via National.de een reservering gemaakt met de Flying Blue code, ophalen en inleveren op PHX voor 14 dagen. Omdat die reis niet door kon gaan ivm de Travelban had ik mijn reservering naar een fictieve datum in de toekomst doorgezet. Vanmiddag gekeken of ik mijn bestaande reservering kon inzitten voor mijn tripje van 1 t/m 12 dec, heen op SFO, terug via LAX op 11 dec. Bewust gekozen voor een Standard SUV en niet de Emerald Aisle (was zo'n $ 80 goedkoper maar ik wil persé een Standard SUV).

Dat lukte, met behoud van de Flying Blue code. En ook nog eens voor een mooie prijs! :mrgreen:

Zou ik nu boeken zonder Flying Blue code (is niet meer te gebruiken) was ik 3,5x zoveel kwijt geweest! :o

Roland
Bijlagen
National_0112-1112.JPG
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Mooie prijs! Ik heb ook een aantal oude boekingen bij National staan die ik naar volgend jaar heb doorgeschoven.
M'n EA boeking voor 13 november staat er voor $245/wk, niet gek in deze tijden.
Ik las trouwens dat er op TPA waar wij op vliegen momenteel meestal weer "normale" EA keuzes zijn, incl standard SUVs en minivans.
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Droopy4u »

Ik heb ook nog 2 "oude" doorgeschoven reserveringen. Gemaakt met de national club contract code. Deze staan voor de volgende meivakantie (23-apr t/m 7-mei) in ATL $ 570 voor 15 dagen.
Nu zie ik mooie vluchtprijzen voor MIA of MCO maar als ik via de app of de website de reservering wil wijzigen schiet de prijs (enorm) omhoog. Ik kies dan voor reservering wijzigen en pas alleen de locatie aan. Bij de contract code staat dan dat je die niet kan wijzigen voor bestaande reserveringen, echter bij de volgende pagina (waar je de prijs ziet) staat bovenaan dat hij de AMEX EE contract code heeft toegepast :? . Iets gaat er dus niet goed met het "meenemen" van die orignele contract code. Iemand tips? :clap:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Ik gebruik steeds de app voor het doorschuiven, als ik Modify kies krijg ik steeds dezelfde contractcode en kan ik gewoon wijzigen. Sommige coupons zijn niet meer geldig volgende jaar, die haal ik dan weg.
Inderdaad moet je die Amex EE niet hebben, die komt uit je profiel en geeft geen goede prijzen en verzekeringen. Welke contractcode heb je gebruikt? Bestaat die soms niet meer?
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Droopy4u »

Dat is juist het gekke, ik heb "gewoon" de standaard Emerald Club code (5007125) gebruikt (zoals die ook op de 1e pagina staat in dit topic).
Bij het wijzigen van de reservering staat er ook "ContractID: EMERALD CLUB MEMBERS Contract IDs cannot be modified on existing reservations..."
Maar bij wijzigen zie ik toch echt "AMEX EE" staan bij de prijspagina. Als ik een losse nieuwe boeking wil maken met de Emerald Club code (5007125) dan werkt dit gewoon nog prijs is dan iets vriendelijker, maar nog steeds meer dan 2x zo duur dan mijn bestaande reservering. met "AMEX EE" wordt het dus nog duurder.
is er een manier om die "AMEX EE" te ontkoppelen van je profiel zonder de Executive status te verliezen?

Update: Blijkbaar is de LDW en EP ook niet langer inclusief bij de Emerald Club code (5007125) wellicht dat dat voor de problemen met schuiven van de reservering zorgt. De prijs gaat met die inclusief zelfs x4 :shock: in mijn originele reservering staan ze wel gewoon nog. Gek genoeg staat er een bedrag bij (circa $ 300 totaal) die 2 posten, maar die wordt er onder aan de reservering niet bijgeteld.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2016
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

Afgelopen week voor het eerst sinds de travelban weer gebruik gemaakt van de Emerald aisle in Las Vegas
En eerlijk gezegd, het viel een beetje tegen(zoals wel vaker in Vegas, maar dat is onze ervaring). We kwamen de dag van te voren om 23:30 aan vanuit Honolulu dus we hebben de volgende ochtend pas de auto opgehaald.

Bij het ophalen veel mid en fullsize auto's. Weinig spannends. We wilden graag een SUV omdat we een lange rit moesten maken naar Zion dus dat rijdt wat fijner. De SUV's die er stonden hadden hogere KM standen dan dat wij gewend waren ( 20 tot 40k). Veelal Equinox.
Tijdens het wikken en wegen kwam er een Ford Explorer binnenrijden en deze had '' maar'' 4000 mijl op de teller dus de keuze was heel snel gemaakt. Het is en blijft een heerlijke wagen.
Bij het inleveren zijn we nog even in de aisle wezen kijken maar buiten een Equinox stonden er geen SUV's. Wel opvallend veel Dodge challengers. Dit was rond het middaguur.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Dat zal inderdaad aan de locatie liggen. Wij hadden in de EA lane op Tampa nog nooit zoveel keuze op een zaterdagavond ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer