Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door roelb »

Ik kreeg een paar dagen geleden een foutmelding op de BJ's coupon in combinatie met emerald members rate. Kon de reservering niet doen, en zonder coupon wel. Was vier weken intermediate/emerald aisle vanuit SFO in mei/juni.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6815
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

Het lukte mij vanavond ook niet via de website, kreeg een roze melding Error bovenin en de rate velden waren leeg.
Maar het lukte me wel via de App op Android.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Hinko »

En anders even een berichtje sturen. National heeft voor mij de boeking aangepast met die 30 dollar eraf.

Met de app voor iOS lukt het ook. Heb zojuist mijn boeking voor juni aangepast. Van 566 dollar naar 528 dollar.
Gaat lekker zo, ik begon op een dikke 600 dollar volgens mij.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door harryh »

Ik kan de BJ's coupon toevoegen in de Android app, alleen verandert de prijs niet, doe ik iets fout?
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Hinko »

Voor mijn boeking in januari, met flying blue code, lukte dat ook niet.
Een bericht naar National en een dag later een nieuwe bevestiging met 30 dollar eraf.
Zo kun je het ook nog proberen Harry.
ribruijn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 12 mei 2014, 16:29
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door ribruijn »

Boeking gemaakt via de website voor 3,5 week (LAX - SFO, juli/augustus 2018) met Visa contract en BJ's coupon. Kon bij het reserveren niet doorklikken op de website, error in laatste stap. Kijk ik op de app dan staat de reservering er perfect in. Op de website zie ik hem wel, maar bij klikken krijg ik foutmelding. Het blijft aanklooien met National en hun it-systemen....
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door harryh »

Hinko schreef:Een bericht naar National en een dag later een nieuwe bevestiging met 30 dollar eraf.
Top, mail gestuurd ;)
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door harryh »

Zo'n 9 emails en een manager escalatie verder heb ik antwoord dat ik die $30 coupon korting niet krijg :(

Ik heb zowel in de app als daarna op de website geboekt. De coupon werd geaccepteerd maar in de boekingsbevestiging staat eerst -30$ (korting) maar ook weer +30$. Eerst kreeg ik argument dat deze coupon niet via de app geldig zou zijn (=onzin, ik heb ze op de T&C van de BJ coupon gewezen waar daar niets over staat). Maar daarna maar via de website geboekt, krijg ik precies hetzelfde. Ik heb als EC member geboekt met de standaard EC contractcode, niet Visa, Flying Blue oid.

Manager zegt: "We show that you have a discounted rate code that was applied to this rental. The discounted rate you are receiving prevents you from applying the additional $30 BJ Travel discount code as the coupon can't be combined with any other discounts."
Ik heb alleen als EC member geboekt en de BJ coupon code toegevoegd. Geen verdere korting dus.

Nog gewezen op de coupon pagina want daar staat: "Unfortunately, we cannot combine this offer with any other discount (except member discounts)."
Maar krijg de $30 korting niet blijven ze volhouden.
Iemand nog ideeën?
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Hinko »

Geen idee Harry, ging het bij mij toch wat soepeler.
SvenV
Amerikafan
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:02

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door SvenV »

Misschien gewoon boeken via de .com website en 1-step-reservation of hoe heet het aanklikken.
Ik hem met visa canada de boeking kunnen afronden inclusief BJ korting. Er kwam een foutmelding.
Toen eens gekeken, en de boeking staat in mijn trips maar zonder bedragen of verzekeringen vermeld.
Mailtje gestuurd en ze hebben me een bevestiging gestuurd waar alles mooi op staat met het bedrag min de korting.
Bij mij ging er zelfs ongeveer 40 dollar af ten opzichte van mijn vorige visa canada boeking.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
_lotte_
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 dec 2013, 21:12
Locatie: Gent

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door _lotte_ »

Ik heb me net lid gemaakt en hoop via status match Een elite status te pakken te krijgen.
In mei wil ik minstens een midsize SUV ophalen in LAS, welke klasse moet ik dan boeken? :thumbup:
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Hinko »

Met Executive Elite? Gewoon een midsize huren.
Maar ook al huur je een full size, je betaalt toch altijd een midsize tarief.
Let op, geen midsize suv dus maar midsize :wink:

Even nieuwsgierig, wat is je match?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2030
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door dejong89 »

Mischien een hele domme vraag , maar nadat je hebt gereserveerd , wordt dan je cc vooraf belast of pas als je de auto ophaalt ?
Ik heb nu voor het eerst geboekt bij national als emerald member en voorheen boekte ik altijd via een broker en daar werd het bedrag vrijwel direct gereserveerd.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Hinko »

Bij het ophalen wordt de verwachte huurprijs gereserveerd. Bij het inleveren wordt het bedrag dan belast op je kaart.
MichelAngelo66
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 31 jul 2014, 19:22

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door MichelAngelo66 »

Ik heb me zojuist aangemeld bij de Emerald Club.

Zoekend naar een SUV voor een betaalbare prijs vraag ik me toch af of ik bij de Emerald Club dat wel ga vinden. Iemand daar ervaring mee bij SFO?
Staan er ook Full Size SUV in de vakken waar je uit mag kiezen?

Het gaat om de periode 5 augustus t/m 25 augustus dit jaar. Via usareisen.de kan ik een Tahoe nemen via National voor €1300. De Emerald Club rekent $1135 voor een Midsize.

Andere vraag; als ik aangeef dat ik op zondag om 18.00 de auto kom halen, maakt het dan uit als ik er pas om 23.00 uur ben bijvoorbeeld?
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Division »

Fullsize SUV's staan niet in de standaard aisle, tenzij er eentje verdwaald is. In de Executive aisle is de kans daarop een stuk groter. 18.00 aangeven en 23.00 ophalen is geen probleem, maar bedenk wel dat als je inlevertijdstip om 20.00 is, dat je je dan een huurdag had kunnen besparen als je daadwerkelijk de auto na 20.00 ophaalt.
Afbeelding
ribruijn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 12 mei 2014, 16:29
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door ribruijn »

En ik denk dat je ook niet het juiste contract hebt geselecteerd. Met het Visa contract (zie openingspost van dit topic) kost een Midsize bij National van 5 Augustus - 25 Augustus (18:00 halen, 18:00 brengen) slechts $660.04.....
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2030
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door dejong89 »

en dankzij die tip is onze reis weer 50 euro goedkoper geworden . Thnx ! Scheelt ook weer voor ons :) had er helemaal niet naar gekeken.
ik vraag me dan alleen of er enige controle plaats vindt op de contract id, of is dit net zoals bij , bijvoorbeeld, Alamo/brits.. Niet
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6815
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

Voor zulke algemene codes waar iedereen recht kan op hebben wordt er geen controle gedaan voor zover ik weet. We gaan er wel (al dan niet terecht) van uit dat VISA Canada contract ID voor iedereen geldt met een VISA kaart. FlyingBlue kan iedereen ook gewoon lid van worden.

Contract ID's die specifiek dienen voor geregistreerde leden van de travel-industry, of voor faculteitsleden van een bepaalde industrie, of voor medewerkers van een bedrijf, moet je zeker niet proberen te gebruiken. Daar vind soms wel controle op plaats, en als er iets zou gebeuren ben je niet verzekerd. De voorbeelden die ik noem zijn niet uit de lucht gegrepen trouwens, dat zijn allemaal echte contract codes die je kan terugvinden via Flyertalk en dergelijke.

Als laatste heb je dan nog de coupon codes, waarvan de meeste ook gewoon door iedereen kunnen gebruikt worden, je vind ze op websites zoals mousesavers.
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 26 jan 2018, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verwijderen zinnetje hogere status FlyingBlue
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Gast »

Wordt er bij National een bedrag doorberekend bij een no-show? Stel dat ik een dubbele reservering maak voor autohuur, en ik wil een van beide (in dit geval National) laten vallen, wordt er dan het volledige bedrag alsnog geïncasseerd ook al kom ik niet opdagen/niet meer kan annuleren omdat ik binnen de 24 uur zit?

Ik wil een post-paid reservering bij National doen, en kijken wat er staat in de Executive Aisle als ik aankom, als ik niets interessants vind alsnog gebruik maken van mijn andere reservering.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer