Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door babarage »

Vraag het anders bij national na via Facebook messenger. In mijn ervaring krijg je daar redelijk vlot antwoord.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

utolor schreef:
03 jul 2021, 01:32
Net nog eens een boeking gedaan van een full size. Heb alle gegevens ingevuld die ze nodig hebben, ook de driver's license van de additional driver, credit card aangeduid als betaalmethode en nog steeds krijg ik de melding dat ik me moet aanmelden aan de counter. :?
Welke data boek je, dan zal ik eens boeken…
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14311
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

Ik heb ook een eerste boeking gemaakt bij National (als 2e backup boeking :wink: ). Dit was de allereerste boeking die ik deed sinds mijn aanmelding eind mei. Dit krijg ik te zien:

Begeben Sie sich nach Ihrer Ankunft in den Bereich mit der reservierten Fahrzeugklasse, und wählen Sie Ihr Fahrzeug aus. (WSER)

Dus dat zou in principe ook voor @utolor moeten werken.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Harry »

Bij mij staat er “upon arrival, please proceed to the Executive area to choose your vehicle”, ook voor ons is dit een eerste boeking bij National.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Hij heeft zijn bestaande reservering blijkbaar gewijzigd van “Pay at counter” naar VISA, daarom gaat het waarschijnlijk mis.
De vraag is, wat een nieuwe boeking aan resultaat geeft, als hij wel gelijk VISA selecteert als payment method.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5762
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

Boeking cancellen, zorgen dat het profiel incl. betaalwijze klopt en dan opnieuw boeken.
Dan komt alles goed...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@bedeve beter eerst nieuwe boeking dan pas cancellen als nieuwe prijs niet hoger is dan de oude :thumbup:
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14311
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

@Terpies De prijzen bij National zijn voor mijn periode en stad al weken hetzelfde. Die lijken aardig stabiel via de .de-site en Flying Blue.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
utolor
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 jun 2021, 22:55
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door utolor »

Ondertussen heb ik contact met Emerald Club via messenger en zij stellen allerlei vragen, maar antwoorden lijken ze niet te hebben. De laatste vraag die ik kreeg was of het m'n eerste boeking is met Emerald Club aangezien ik recent enrolled ben in de Emerald Club, maar dat zou dus niet de reden mogen zijn als ik hier lees.

Ik heb volledig nieuwe boekingen gemaakt met VISA als payment method via de .com site, maar mijn oude boekingen waren niet gecanceld om ze als backup te houden als de prijzen stijgen. Misschien moet ik maar eens via de .de site proberen en eerst mijn boekingen cancellen, al vind ik dat wel eng met de hoge huurprijzen die ik overal zie. :?
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Als je een nieuwe boeking krijgt met dezelfde prijs en wel met “proceed to the aisle” dan is het prima en kun je zonder problemen de andere reserveringen cancellen.

Je hebt nu toch een nieuwe boeking gemaakt met visa als payment method?wat staat daar op die bevestigingen dan?
Oude reserveringen moet je zelf cancellen dat gebeurt niet automatisch.
utolor
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 jun 2021, 22:55
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door utolor »

Op de reserveringen met Visa staat ook dat ik naar de counter moet gaan. Het vreemde is dat tijdens de boeking vermeld staat dat ik rechtstreeks naar de Aisle kan gaan, maar eens dat ik geboekt heb staat er dat ik naar de counter moet gaan. Net geprobeerd op de Duitse site en daar net hetzelfde gedrag.

Edit: net geboekt zonder additional driver en zonder vlucht toe te voegen en dan verandert het niet naar counter. Kan je geen additional driver toevoegen wanneer je de Aisle wil gebruiken? Hoe doen jullie dit?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2019
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

Een additional driver moet je zelf niet toevoegen want dit is al inclusief als emerald lid. Dit regelen ze bij de exit booth. Gewoon beide rijbewijzen afgeven. Ik zou daarnaast gewoon naar de garage lopen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Tja dat verandert de zaak.

Een additionele driver voeg je niet toe aan je boeking: je rijdt, zoals ook op de eerste pagina al aangegeven, naar de exit booth en geeft daar alle drivers Licenses die je wilt toevoegen op je contract af zodat ze worden bijgeschreven. Let wel dat alle (extra) bestuurders boven de 25 moeten zijn!
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14311
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

utolor schreef:
04 jul 2021, 11:56
Ik heb volledig nieuwe boekingen gemaakt met VISA als payment method via de .com site, maar mijn oude boekingen waren niet gecanceld om ze als backup te houden als de prijzen stijgen. Misschien moet ik maar eens via de .de site proberen en eerst mijn boekingen cancellen, al vind ik dat wel eng met de hoge huurprijzen die ik overal zie. :?
Mag ik vragen welke contractcodes jij gebruikt? Zowel via .com als .de? Zelf gebruik ik nl. de Flying Blue code.

Als ik een boeking via de .com site wil maken dan kan ik niets met de Flying Blue code, die werkt bij mij enkel op de .de site (en andere Europese sites). Prijzen zijn via de .com site ook vele malen hoger en LDW en LIS moet ik handmatig toevoegen terwijl dat bij de Flying Blue code automatisch gekozen wordt.

Blijft raar dat het niet goed werkt bij jou.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Bij mij maakt het geen verschil of ik via .com of .de reserveer: in beide gevallen staan LDW en SLI gewoon in de reservering (ze staan in mijn profiel voor de US). Wel moet ik het account nummer van AMEX weghalen. Ik gebruik niet de FB code maar de BNL code, die levert meer korting op (nee, de discussie ober geldigheid gaan we niet meer voeren).

Bij mij werkt coupon ND2218DDR niet meer voor nieuwe reserveringen, en ook de twee reserveringen die ik gemaakt heb met die coupon kan ik niet meer opvragen :?:
utolor
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 jun 2021, 22:55
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door utolor »

@Coyote Ik gebruik de BNL code en de coupon van de BIG10 universities die Terpies vermeldt.
@Terpies Net nog eens geprobeerd en de coupon wil bij mij nu ook niet meer werken via de .de site, wel via de .com site. Ik kan mijn boekingen die gemaakt zijn met die coupon wel nog terugvinden.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2019
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

Als ik mijn reserveringen wil bekijken of aanpassen dan kan dat niet meer. Zowel via de App en de websites (.com,de of ie)
bBij reserveringen die ik zonder de Big10 coupon heb gemaakt heb ik dit probleem niet. Iemand al een oplossing gevonden?
image.png
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Nee, en had ik ook, heb de coupon maar verwijderd
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2019
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

Hoe heb je dat gedaan ? Want ik kan mijn reservering dus ook niet meer aanpassen :mrgreen:
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Ik had, zoals gemeld, exact hetzelfde. Ik heb een nieuwe reservering gemaakt.

Overigens geeft de site een storing: ik kan geen reserveringen meer maken want de site geeft aan dat er geen auto’s beschikbaar zijn als je met 1 van de kortingscodes boekt.

Heeft iemand dezelfde problemen?
Laatst gewijzigd door Gast op 09 jul 2021, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer