Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Gast »

@ellis71:Je bedoelt het vinkje uit het vakje van de MC Elite? Ja uiteraard haal ik die weg, want anders kan ik geen visa Canada code invoeren.

Bij contract code probeer ik de verschillende cijfer codes, en dan onder Show More options komen de vakjes voor coupon codes naar boven waar in je de $30 off code invoert.
Screen Shot 2018-04-10 at 18.50.40.png
En hier kun je zien dat allebei de codes gebruikt zijn als ik wil reserveren:
Screen Shot 2018-04-10 at 18.50.56.png
Ellis71
Amerikafan
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 aug 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Ellis71 »

@Terpies, nee ik bedoel als je die stappen met die visa canada code allemaal hebt doorlopen en weer bent terug gegaan naar het begin en je de visa canada code weer wist, voer je dan je eigen mastercard/National executive code weer in.. (Daar waar je eerst de visa canada had staan) of laat je die blanco.

Wij boeken overigens met de app van National, of maakt dat niets uit?
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

Niet de mastercard contract code gebruiken, ik geloof niet dat die alle verzekeringen heeft.

Eerst vul je VISA Canada code in, je bekijkt de prijzen. Dan ga je terug naar de eerste stap, je haalt de VISA Canada contract code weg en zet niks in de plaats, je voeg nog de coupon ode in voor 30$ korting en klikt weer verder en dan uiteindelijk bevestigen.
Je boeking wordt dan automatisch een gewone EMERALD CLUB code.

De truc met verwijderen van code is volgens hetgeen ik hier las enkel via de APP mogelijk, maar zelf niet getest via de website.
SvenV
Amerikafan
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:02

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door SvenV »

Terpies schreef:Ik heb net een proefboeking gemaakt met de coupon code NU3767ZDW. Je krijgt met die code een class upgrade, maw een midsize auto (en betaalt een compact), maar geen Aisle choice.
Nee hoor, op mijn bevestiging staat gewoon dat ik een midsize heb gehuurd, wat toegang geeft tot keuze uit de Aisle
Er staat letterlijk op mijn bevestiging "Upon arrival, please proceed to the Executive area to choose your vehicle."
Anders zou er staan dat ik naar de midsize auto's moet.
Als je via Expedia een midsize huurt, krijg je ook Aisle keuze. Eigenlijk is dat net hetzelfde.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door jwensammy »

Momenteel krijg ik beste prijs met emerald club of zonder contract code voor Seattle.
729 dollar voor 3 weken voor aisle choice.

Vraagje, Als ik nu upgrade Mbv MasterCard elite gaat mijn boeking dan ook over naar executive?
Of dien ik opnieuw te boeken om uit executive aisle te mogen kiezen?
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door sep »

Net geboekt via de National app, met de Canada code-truc: 34 dagen midsize SUV, Las Vegas van 28 augustus tot 1 oktober voor $1232 ofwel €1026. Niet gek!

Met dank aan alle info op dit forum.


Saskia
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Gast »

Waarom zou je een midsize SUV boeken als EC Executive member?

Als je een midsize (sedan, meestal op de site is dat de Hyundai Elantra or similar) boekt heb je keuze uit de Executive en gewone EC Aisles, wat niet alleen veel goedkoper is, maar waarbij je vrijwel zeker ook een midsize (maar misschien zelfs wel een Standard SUV) mee kunt nemen.

Een EC Executive booking kost je zelfs maar $1111,48 met kans op een standard SUV:
Capture.PNG
De boeking van de Midsize SUV houd je dan als backup boeking, voor het geval er in een van de aisles geen SUV staat.
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door sep »

O, dat zie ik nu pas staan allemaal op de site van National!

Ben ik automatisch EC Executive Member dan? Zie ik nergens staan...en kan ik die eerste reservering gewoon negeren, en vervalt hij dan? Ik ga in elk geval direct een nieuwe reservering voor een midsize maken!

Thank you!
Saskia
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Gast »

Als je de reservering niet gebruikt vervalt hij gewoon! Ik zou hem nu echter nog niet annuleren maar aanhouden als reserve boeking.

Stel dat er in de aisles echt niets staat dan heb je een reserve boeking die je in ieder geval een midsize SUV geeft.

Ik heb voor eind deze maand ook een EC executive reservering staan en een Standard SUV. De ene reservering vervalt automatisch.

Wel bij de exit booth bij de verhuurder het goede reserveringsnummer/formulier geven als je de garage uitrijdt!
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door sep »

Ja, dat is wel even iets om op te letten...het goede formulier afgeven :wink:
De reservering die ik al had laat ik maar staan dus, je weet nooit.

Ik heb geen Mastercard Elite en kan ook niet vinden hoe ik daaraan kom! Ik zie wel dat hij bestaat maar niet waar ik hem kan aanvragen. De ING heeft alleen de Platinum, en dat is niet hetzelfde denk ik.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2016
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door dejong89 »

Mastercard elite:

https://www.nationalcar.com/en_US/car-r ... cale=en_US


En voor je boeking in Seattle, bedoel je echt 729 dollar of 729 euro? Want dat is wel een erg mooie deal! Ik ben voor 26 dagen Seattle 712 euro kwijt en heb dan nog een boeking voor een standaard SUV achter de hand.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door jwensammy »

@dejong, 729 dollar voor 21 dagen.
Inmiddels executive member, midsize aisle boeking blijft gewoon zelfde.
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door sep »

@dejong89: ik heb me aangemeld voor Executive Elite, maar krijg te zien dat ik dan eerst 12 keer of 40 nachten gehuurd moet hebben voor ik die status bereik. Mis ik iets?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2016
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door dejong89 »

Volgens mij is executive elite weer een status boven jou executive status welke je echt moet " verdienen "
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door sep »

Ehh...foutje...ik bedoelde dat ik me heb aangemeld voor Executive. En daar geldt dan die 12 of 40 voor. Elite is nog een paar stapjes hoger inderdaad.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Gast »

Het is een beetje verwarrend idd...via deze link kun je je aanmelden als EC Executive member met de MasterCard Elite. EC Elite status moet je idd met rentals verdienen, bovenop je Executive status.

Als je als EC Executive geregistreerd bent kun je auto reserveren als EC executive en kun je dus zowel van Emerald Club als EC executive aisle gebruik maken.

Je kunt als je EC Executive member bent ook een status match voor Hertz 5-Star krijgen (ipv Hertz Gold)
Laatst gewijzigd door Gast op 03 mei 2018, 07:36, 2 keer totaal gewijzigd.
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door sep »

Het zal wel aan mij liggen,ik had dat topic met uitleg al 5x doorgelezen maar kon alleen vinden dat je je met een MasterCard Elite (die ik niet heb, ik heb een gewone reguliere MasterCard van ING) kunt aanmelden voor Executive Elite. Ik heb trouwens de daar beschreven link wel gevolgd en me ook aangemeld, maar dan krijg ik dus te zien dat ik 12x geboekt moet hebben...Nou ja, het zal zo ook wel goedkomen. Prijs is in elk geval prima!
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Gast »

Saskia? Heb je nu kunnen boeken voor de door mij gevonden prijs van $1111,48?
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door sep »

Ja, voor $1104,16 zelfs! En op een goed moment stond er dat ik was aangemeld als EC Executive Elite member, maar later kon ik dat nergens meer terugvinden. Bijzonder.
ribruijn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 12 mei 2014, 16:29
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door ribruijn »

Een duivelse vraag voor de experts. Ik huur al vele jaren bij National en ben zakelijk Executive (niet eens via de credit card truc). Nu zijn mijn vrouw en ik op vakantie en doen een rondje ZuidWest voor 3,5 week. Ophalen LAX, retour SFO. Ik wil per se een standard SUV, maar 99 van de 100 keer staat die wel in de midsize Aisle, en al helemaal als wij aankomen (op een donderdagmiddag, auto halen 14:00 uur). Dus netjes een Aisle reservering gemaakt en voor alle zekerheid ook maar een reserve boeking voor een Standard SUV. You never know...

Maar nu ging opeens het duiveltje opspelen. Meestal vind ik in de Aisle wel een gewenste SUV, maar wat nu als deze er niet staat en ik neem de gereserveerde Standard SUV MAAR ik laat bij het uitrijden de reservering van de Midsize zien.... Zou men bijhouden of de SUV daadwerkelijk uit de Aisle komt of uit de Standard SUV rij??? :twisted:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer